AUTOTYPOS BY QUATTRORUOTE

Αυτό είναι το νέο Toyota Rav4 [εικόνες]

afto-einai-to-neo-toyota-rav4-eikones-605609

Το Rav4 θα πρέπει δικαίως να συγκαταλέγεται στα πιο εμβληματικά μοντέλα της Toyota. Ήταν αυτό που ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία των SUV πριν από περίπου 20 χρόνια. Δεν μιλάμε απλά για μια ακόμη κατηγορία στην αγορά, αλλά για την κατηγορία με τη μεγαλύτερη δυναμική αυτή τη στιγμή. Κι αυτό δεν είναι φαινόμενο που συναντά κανείς σε συγκεκριμένες χώρες, αλλά γενικό.

Είναι εύκολο να αντιληφθείς πως η παρουσίαση της νέας γενιάς του μοντέλου που έδειξε τον δρόμο στους υπόλοιπους, είναι ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός. Και γίνεται ακόμη σημαντικότερο για έναν επιπλέον λόγο. Επειδή η προηγούμενη γενιά φάνηκε να χάνει κάπως τα πατήματά της, μην καταφέρνοντας να κάνει γκελ στην αγορά.

Όλα δείχνουν όμως, ότι η 5η γενιά που έκανε ντεμπούτο στη Ν. Υόρκη νωρίτερα μέσα στο 2018, έρχεται να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Πρώτα απ’ όλα σχεδιαστικά. Το νέο RAV4 έχει κατά 2,5 εκατοστά αυξημένη απόσταση από το έδαφος, όμως μοιάζει πιο επιθετικό και έχει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή από το απερχόμενο. Το μήκος του έχει μειωθεί, σε αντίθεση με το μεταξόνιο και τα μετατρόχια, γεγονός που τα καθιστά φαρδύτερο και με μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό.

Όπως συνηθίζουν αρκετές εταιρείες για λόγους ευελιξίας και οικονομίας, έτσι και η Toyota επέλεξε για το νέο της μοντέλο την παγκόσμια πλατφόρμα TNGA, η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στις υβριδικές εκδόσεις και σύμφωνα με τους ιάπωνες παρέχει κατά 57% αυξημένη στιβαρότητα. Ο πληθυντικός αφορά στην ύπαρξη δύο υβριδικών εκδόσεων, των Hybrid και HSE Hybrid, με την δεύτερη να έχει πιο σπορ προσανατολισμό.

Ο κινητήρας που θα εφοδιάζει το νέο RAV4, θα είναι ατμοσφαιρικός βενζίνης, 2,5 λίτρων, που θα συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα στην περίπτωση των υβριδικών. Το κιβώτιο θα είναι αυτόματο 8 σχέσεων στην έκδοση βενζίνης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων στις υβριδικές.

Ενδιαφέρον στοιχείο είναι η διάθεση τριών συστημάτων τετρακίνησης, όπου εκτός της παραδοσιακής διάταξης, θα υπάρχει ένα με διαχείρηση ροπής του κινητήρα και δυνατότητα απεμπλοκής του πίσω άξονα, και ένα ειδικά για τις υβριδικές εκδόσεις (AWD-i hybrid), που όταν απαιτείται, θα στέλνει έως και 30% περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα μέσω του ηλεκτροκινητήρα.

[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο