AUTOTYPOS BY QUATTRORUOTE

Οι Πρώτες εντυπώσεις μας από το Land Rover Discovery Sport

oi-protes-entyposeis-mas-apo-to-land-rover-discovery-sport-508318

Ο αδελφός του στιλάτου Evoque εξελίσσεται και προκύπτει ως ένα ευρύχωρο και ιδανικό SUV για οικογένειες. Όταν μάλιστα η άσφαλτος τελειώνει, βρίσκεται στο στοιχείο του.

Το πιο οικονομικό από τα Land Rover, το Discovery Sport (τιμή εκκίνησης στα 48.400 ευρώ) είναι ένα μοντέλο του οποίου η επιτυχία έχει παγιωθεί στην αγορά. Ωστόσο, ο στόχος ήταν να γίνει ακόμη πιο θελκτικό στο κοινό και έτσι εξελίχθηκε παίρνοντας πολλά από τα επιτυχημένα στοιχεία του νέου Evoque, όπως το πάτωμα PTA. Έχοντας υπόψιν ότι διαθέτει στοιχεία όπως οι επτά θέσεις και έναν τεράστιο χώρο αποσκευών, είναι ιδανικό για οικογένειες. Η ηλεκτρονική απόσβεση των αναρτήσεων και η εργονομική σχεδίαση των καθισμάτων προδιαθέτουν για άνετα μεγάλα ταξίδια.

Οδηγήσαμε την έκδοση με τον πιο ισχυρό κινητήρα diesel, τον Ingenium των δύο λίτρων με τους 240 ίππους που είναι και mild Hybrid. Σε συνδυασμό με την τετρακίνηση και το αυτόματο κιβώτιο κοστίζει από τα 51.000 ευρώ.

Νέος σχεδιασμός του ταμπλό

Οι συνολικές διαστάσεις δεν άλλαξαν, αν και το εμπρόσθιο τμήμα είναι πιο επιθετικό, δανειζόμενο κάποια στοιχεία, ιδίως στο κάτω μέρος, του Range Sport. Μέσα είναι, ωστόσο, εκεί που εντοπίζονται οι πιο ριζικές αλλαγές. Στο ταμπλό ξεχωρίζει το κεντρικό τούνελ, στο οποίο είναι τοποθετημένα εργονομικά πολλά όργανα. Η επιλογή Terain Responce για παράδειγμα μοιράζεται με τον κλιματισμό τον μεγάλο μοχλοδιακόπτη δεξιά. Μια έξοχη λύση. Όσο για τα λοιπά όργανα, είναι όλα ψηφιακά και φιλοξενούνται σε μια οθόνη 12,3 ιντσών.

Περνάμε στον παράγοντα βάρος, που για κάθε Land Rover είναι σημαντικός. Αυτό, έχοντας υπόψιν ότι διαθέτει θερμικό κινητήρα μαζί με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες, ξεπερνά τους 2 τόνους. Ένα σημαντικό νούμερο, αλλά αυτό δεν εμποδίζει το αυτοκίνητο να αντιμετωπίζει τις στροφές με ευελιξία, χωρίς το αμάξωμα να παίρνει μεγάλες κλίσεις, και συνολικά με πολύ καλές ρεπρίζ, ακόμη και σε ανηφορικές διαδρομές. Στο δικό μας τεστ, οδηγώντας χωρίς πίεση, ξεπεράσαμε για λίγο τα 10 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα κατανάλωσης.

Όσον αφορά τις εκτός δρόμου ικανότητες του οχήματος, τα σχόλια περιττεύουν. Η απουσία επιλογής πιο κοντών σχέσεων, αντισταθμίζεται από την ιδιαίτερα κοντή κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου με τις εννέα συνολικά σχέσεις. Για τα υπόλοιπα αναλαμβάνουν τα ηλεκτρονικά και η γεωμετρία των αναρτήσεων. Η απόσταση του δαπέδου από το έδαφος που φτάνει τα 21 εκατοστά καθιστά το Discovery Sport ιδανικό σύντροφο για off road διαδρομές, αν και η διάμετρος των τροχών, που βρίσκεται στις 21 ίντσες, είναι μια τιμή που ποτέ άλλοτε δεν είχαμε δει στο συγκεκριμένο μοντέλο και είναι «απαγορευτική» για χρήση εκτός δρόμου.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο