Q-ELECTRIC

BMW i3: Ο «παλιός» είναι αλλιώς

bmw-i3-o-palios-einai-allios-620539

Το i3 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που παρουσίασε το ηλεκτρικό τμήμα «i» της BMW.

Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στα τέλη του 2013, ενώ ανανεώθηκε το 2019, με την τοποθέτηση μπαταριών μεγαλύτερης χωρητικότητας για αυξημένη αυτονομία, ενώ παράλληλα, η Γερμανική εταιρεία παρουσίασε το i3s, μία έκδοση του μοντέλου με χαμηλότερες αναρτήσεις, φαρδύτερα λάστιχα και την λειτουργία οδήγησης Sport. Συνολικά, η BMW έχει κατασκευάσει πάνω από 200 χιλιάδες i3.

Ο σχεδιασμός του i3 είναι -παρά τα 8 χρόνια κυκλοφορίας- φουτουριστικός και ξεχωριστός. Είναι από τα λίγα hatchback με υψηλή οροφή, ενώ οι πόρτες των πίσω επιβατών ανοίγουν αντίθετα από τις μπροστινές, κάνοντας την πρόσβαση στην πίσω σειρά καθισμάτων ευκολότερη, προσθέτοντας ταυτόχρονα λίγη «θεατρικότητα» στην διαδικασία. Το μινιμαλιστικό εσωτερικό, λόγω της υψηλής οροφής αλλά και του σχεδιασμού του, δίνει μία κορυφαία αίσθηση ευρυχωρίας. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό είναι ανακυκλωμένα και μειώνουν το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του οχήματος ακόμη περισσότερο, συνεχίζοντας την eco-friendly προσέγγιση του i3 και εντός της καμπίνας.

Ακόμη και αν είναι ηλεκτροκίνητο, διατηρεί την οδηγική αίσθηση που κάνει την BMW να ξεχωρίζει. Αυτό οφείλεται κυρίως στο χαμηλό του βάρος, στο αμεσότατο σύστημα διεύθυνσης και στις αναρτήσεις του, αλλά και στο γεγονός ότι η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Η ψηλή οροφή χαρίζει εξαιρετική ορατότητα για τον οδηγό, καθώς τα παράθυρα είναι μεγάλα και η κονσόλα είναι τοποθετημένη αρκετά χαμηλά. Παρά τον σχεδιασμό, το κέντρο βάρους παραμένει χαμηλά, χάρη στην «έξυπνη» τοποθέτηση των μπαταριών, η οποία μοιράζει ισάξια (50:50) το βάρος του αυτοκινήτου στους δύο άξονες.

H BMW έχει δείξει την αφοσίωσή της στην ηλεκτροκίνηση τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζοντας όλο και περισσότερα EV. Το i3 είναι 8 ετών και ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα που κυκλοφόρησαν ευρέως στην αγορά, αυτό όμως, δεν αναιρεί το γεγονός ότι πρόκειται για ένα πολύ ικανό αυτοκίνητο με αξιοπρεπή αυτονομία και μεγάλη άνεση, ακόμη και σήμερα.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ
ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 246 ΧΛΜ.)
> 51 ΧΛΜ>
ΛΑΥΡΙΟ 89% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 254 ΧΛΜ. «Κέρδισε» 12 ΧΛΜ.)
> 77 ΧΛΜ>
POLIS PARK 46% (ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 123ΧΛΜ. μειώθηκε κατά 131 ΧΛΜ.)

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 17.5 kWh/100km

ΤΑΧΥΦΟΡΤΙΣΤΗΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 123 km
ΠΟΣΟΣΤΟ: 49%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 1Η3Μ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 166 km
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 66%

WALLBOX
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ: 151 km
ΠΟΣΟΣΤΟ: 59%
ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ: 2Η19Μ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 161 km
ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10: 63%

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ, ΠΙΣΩ
ΤΥΠΟΣ ΦΟΡΤΙΣΤΗ: AC, CCS DC
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ AC: 11 kW
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ DC: 50 kW

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο