ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Συνέντευξη με τους νικητές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

synentefxi-me-tous-nikites-tou-eko-rally-akropolis-642040

Οι τρεις κορυφαίοι οδηγοί της Hyundai, μαζί με τον αναπληρωτή διευθυντή της αγωνιστικής ομάδας, απάντησαν στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων, αναφορικά με τις προκλήσεις του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και τα αισθήματα τους για τα θετικά τους αποτελέσματα.

Παρόντες:

Hyundai Shell Mobis WRT – Thierry Neuville (BEL), Hyundai i20 N Rally1 Hybrid (Συντομογραφία Τ.Ν.)

Hyundai Shell Mobis WRT – Ott Tänak (EST), Hyundai i20 N Rally1 Hybrid (Συντομογραφία Ο.Τ.)

Hyundai Shell Mobis WRT – Dani Sordo (ESP), Hyundai i20 N Rally1 Hybrid (Συντομογραφία D.S.)

Hyundai Shell Mobis WRT – Julien Moncet (FRA), Deputy Team Principal (Συντομογραφία J.M.)

Ε:

Thierry, συγχαρητήρια για τη νίκη σου στο Ακρόπολις. Πέρασε αρκετός καιρός μέχρι να σημειώσεις την πρώτη σου νίκη μέσα στη χρονιά. Τώρα τα κατάφερες, πώς αισθάνεσαι;

T.N.:

Ναι, επιτέλους ήρθε! Έχει περάσει πολύς καιρός από την Ισπανία πέρσι. Μάλιστα, από τότε δεν έχω καταφέρει να ανέβω πολλές φορές στο βάθρο. Σίγουρα, μου φάνηκε σαν αιώνας! Είναι ωραίο το συναίσθημα της επιστροφής στις νίκες. Αυτή είναι η 16η μου νίκη στο WRC. Δε θα πω ότι το έχω συνηθίσει, σίγουρα όμως ξέρω πόσο σημαντικό είναι. Πάντως τα συναισθήματα για αυτό τον αγώνα είναι ιδιαίτερα, αφού η ομάδα κατάφερε να σημειώσει το πρώτο της «1-2-3». Έχουμε προσπαθήσει πολύ για αυτό τα τελευταία χρόνια και έχουμε περάσει από πολλά κύματα. Έχουμε περάσει δύσκολες, καλές στιγμές, αλλά ποτέ δεν είχαμε καταφέρει να σημειώσουμε αυτό το αποτέλεσμα. Το συναίσθημα είναι μοναδικό και νομίζω ότι όλοι στην ομάδα, και ειδικά όσοι είμαστε μαζί από την πρώτη μέρα σύστασής της, αισθανόμαστε πολύ περήφανοι, αλλά και ότι εκπληρώσαμε ένα στόχο.

Ε:

Πόσο δύσκολη ήταν η πρόκληση του Ακρόπολις, αφού είδαμε τη Γενική να αλλάζει πολλές φορές χέρια; Τι είδους πρόκληση αποτέλεσε το Ακρόπολις φέτος;

T.N.:

Ο αγώνας αποτελεί πρόκληση από μόνος του. Τα χαρακτηριστικά των ειδικών, αλλά και η σχεδίασή του, συμβάλλουν σε αυτό. Την Παρασκευή τα συνολικά χιλιόμετρα της ημέρας, οι υψηλές θερμοκρασίες και οι συνθήκες μας εξουθένωσαν. Και τις επόμενες μέρες συναντήσαμε τελείως διαφορετικά χαρακτηριστικά! Οι συνεχώς εναλλασσόμενες συνθήκες καθιστούν δύσκολο και απαιτητικό τον συγκεκριμένο αγώνα. Εμείς από την πρώτη ειδική αισθανθήκαμε άνετα στο αυτοκίνητο, και όλα έγιναν πιο εύκολα για εμάς.

Ε:

Ανέφερες πόσο σημαντικό είναι το «1-2-3» για την ομάδα. Γίνεται αρκετή δουλειά στο παρασκήνιο και έχουν γραφτεί διάφορα. Αυτό το αποτέλεσμα είναι μια απάντηση;

T.N.:

Νομίζω ότι έχουμε δώσει τις απαντήσεις μας εδώ και αρκετό καιρό. Είναι ο τέταρτος συνεχόμενος αγώνας που και τα τρία αυτοκίνητα δεν παρουσιάζουν πρόβλημα. Ο Ott κατέκτησε δύο συνεχόμενες νίκες, κάτι που δείχνει ότι έχουμε ταχύτητα και αξιοπιστία. Ο Ott κέρδισε τα Toyota στο σπίτι τους στη Φινλανδία, στο Βέλγιο βρεθήκαμε και οι δύο επικεφαλής, ενώ εδώ ήμασταν με διαφορά οι καλύτεροι. Αυτό δείχνει ότι βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο. Αλλά δεν πρέπει να εφησυχάζουμε! Ακόμη υπάρχουν πράγματα που πρέπει να διορθώσουμε και να βελτιώσουμε. Πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε, γιατί ακολουθούν δύσκολοι αγώνες.

Ε:

Οtt, κατάφερες να τερματίσεις δεύτερος εδώ. Πόσο μεγάλη πρόκληση είναι το Ακρόπολις; Ήταν πιο δύσκολο από πέρσι;

O.T.:

Πέρσι ήταν σκληρός αγώνας, αλλά με διαφορετικό τρόπο. Ήδη από τις Αναγνωρίσεις είχαμε πρόβλημα ορατότητας. Θα έλεγε κανείς ότι θύμιζε άνοιξη. Οι θερμοκρασίες ήταν τόσο υψηλές, που χθες στα κλειστά κομμάτια, όπου δεν έμπαινε αρκετός αέρας από τους αεραγωγούς, νόμιζες ότι θα ψηθείς.

Ε:

Είχες κάποια μηχανικά προβλήματα, τα οποία αν δεν είχαν προκύψει θα μπορούσες να διεκδικήσεις τη νίκη. Κάποια στιγμή είχαν πρόβλημα με την τάση της μπαταρίας όλα τα αυτοκίνητα της Hyundai. Πίστεψες ότι θα εγκαταλείψετε;

O.T.:

Θα έλεγα ότι δεν είναι κάτι που μας προκάλεσε ανησυχία. Απλώς μπήκε σε λειτουργία ασφαλείας, λόγω της υψηλής θερμοκρασίας. Ξέραμε τι ακριβώς συνέβη και για ποιο λόγο, και προφανώς ήταν ο ίδιος για τον οποίο ψηνόμασταν μέσα στο αυτοκίνητο. Το i20 δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.

Ε:

Είδαμε ότι σημείωσες κάποιους εντυπωσιακούς χρόνους. Σήμερα τα χιλιόμετρα δεν αρκούσαν για να πιάσεις τον Neuville;

O.T.:

Ο Thierry ήταν πολύ γρήγορος σε όλο τον αγώνα και χάσαμε αρκετό χρόνο από την αρχή, με αποτέλεσμα να απομακρυνθεί και να προσπαθούμε συνεχώς να τον πλησιάσουμε.

Ε:

Έγινε πολλή κουβέντα για τις εντολές από την ομάδα. Πόσο σε επηρέασε αυτό το πρωί;

O.T.:

Δεν είναι κάτι που θα μπορούσαμε να αλλάξουμε. Εμείς είχαμε τη δική μας δουλειά να κάνουμε. Βέβαια, είναι προφανές ότι ο Kalle μας προσέφερε ένα δώρο για να πάρουμε τον μέγιστο αριθμό βαθμών, αλλά αυτοί που πήραμε στο τέλος είναι οι περισσότεροι που μπορέσαμε να αποκομίσουμε.

Ε:

Η μάχη συνεχίζεται στη Νέα Ζηλανδία, αλλά δεν εξαρτάται μόνο από εσένα. Όμως ποιος ξέρει τι μπορεί να συμβεί;

O.T.:

Τίποτα δεν έχει τελειώσει ακόμη, σίγουρα. Από την πλευρά μου θα συνεχίσω να πιέζω και θα προσπαθήσω να αφήσω την υπόθεση «τίτλος» ανοιχτή έως το τέλος. Αυτός είναι ο δικός μου στόχος.

Ε:

Το συζητούσαμε πριν από την έναρξη του αγώνα και στο τέλος κατάφερες να τερματίσεις για τρίτο αγώνα φέτος στο πόντιουμ. Κάποιοι λένε ότι είσαι ο καλύτερος δεύτερος οδηγός. Πώς αισθάνεσαι;

D.S.:

Είμαι πολύ χαρούμενος για το «1-2-3» που πέτυχε η ομάδα. Βέβαια, εκμεταλλευθήκαμε κάποιες εγκαταλείψεις, αλλά δεν κάναμε και λάθος! Ήμασταν κοντά στην κορυφή σε όλο τον αγώνα και στο τέλος σημειώσαμε ένα καλό αποτέλεσμα.

Ε:

Την Παρασκευή προσπαθούσες να βελτιώσεις την ταχύτητά σου, και κάποια στιγμή ανέφερες ότι κάτι βρήκες! Τι ήταν αυτό;

D.S.:

Άρχισα να βρίσκω το ρυθμό μου. Στην αρχή δυσκολεύτηκα. Με τη σειρά εκκίνησης που είχα την πρώτη μέρα έπρεπε να είμαι πιο ανταγωνιστικός. Τη δεύτερη μέρα και πάλι δεν πήγαμε άσχημα και βελτιώσαμε σταδιακά τις επιδόσεις μας. Σε κάθε περίπτωση, την πρώτη μέρα χάσαμε πολύ χρόνο.

Ε:

Τι σκεφτόσουν όταν ξεκινούσες στην τελευταία ειδική; Αρκετοί οδηγοί αντιμετώπισαν και σήμερα προβλήματα.

D.S.:

Σίγουρα, όταν είδαμε ότι ο Evans είχε προβλήματα, συνειδητοποιήσαμε ότι το έργο μας είναι πιο εύκολο. Βέβαια, η PowerStage ήταν πάρα πολύ σκληρή. Είχε πολλές πέτρες και ουσιαστικά το μόνο που προσπαθήσαμε είναι να τερματίσουμε.

Ε:

Julien, συγχαρητήρια για αυτό το ιστορικό αποτέλεσμα σε έναν από τους πιο σκληρούς αγώνες του θεσμού. Πώς αισθάνεσαι;

J.M.:

Καταρχήν, είναι ένα υπέροχο συναίσθημα για όλους μέσα στην ομάδα. Αυτό το αποτέλεσμα δεν το είχαμε καταφέρει από το 2014, όταν και ξεκινήσαμε την εμπλοκή μας στο Πρωτάθλημα. Όπως είπε και ο Thierry, είμαστε σε μια καλή περίοδο, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα.

Ε:

Επίσης, αυτό το αποτέλεσμα έδωσε μια νέα ώθηση στη Hyundai στο κυνήγι του τίτλου των Κατασκευαστών!

J.M.:

Σίγουρα, ισχύει αυτό, αν και για εμάς το «1-2-3» είναι πάρα πολύ σημαντικό. Φέτος ήταν η πρώτη φορά που κερδίσαμε στη Φινλανδία, αλλά και η πρώτη φορά που σημειώνουμε τρεις συνεχόμενες νίκες. Αν δει κανείς πού βρισκόμασταν στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο και πού είμαστε τώρα, θα καταλάβει τη διαφορά. Ήμουν σίγουρος ότι η κατάσταση θα αλλάξει, γιατί όλη η ομάδα εργάζεται πολύ σκληρά. Όλα τα απαραίτητα στοιχεία ήταν στη διάθεσή μας – το μόνο που μας έλειπε ήταν ο χρόνος. Το ερώτημα δεν ήταν αν θα μπορέσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, αλλά πότε. Είναι ακόμα μία επιτυχημένη σελίδα στην ιστορία μας.

Ε:

Επόμενος σταθμός έπειτα από μία δεκαετία είναι η Νέα Ζηλανδία, ένας αγώνας που επανέρχεται ύστερα από μία δεκαετία στο WRC. Στόχος είναι μία ακόμα νίκη;

J.M.:

Γιατί όχι, να μη σημειώσουμε τέσσερις νίκες στη σειρά; Ας είμαστε ρεαλιστές. Οι επιτυχίες είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς. Είχαμε κάποια καλά αποτελέσματα μέσα στη χρονιά, αλλά και κάποια άσχημα. Μάθαμε από αυτά και βελτιωθήκαμε. Η Νέα Ζηλανδία είναι ένα τελείως διαφορετικό Ράλλυ, και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί. Σίγουρα θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Ε:

Ott,o νέος Πρωταθλητής του WRCJunior είναι Εσθονός. Πόσο ικανοποιημένος είσαι που ένας συμπατριώτης σου κατέκτησε τον τίτλο;

O.T.:

Δεν είναι απλώς Εσθονός, αλλά κατάγεται και αυτός από τη Saarema, όπως και εγώ! Έκανε εξαιρετική δουλειά, και σίγουρα λειτούργησε πολύ πιο έξυπνα από ό,τι στο παρελθόν. Είχε αξιοπιστία στις επιδόσεις του, οδήγησε έξυπνα και ελπίζω με αυτό τον τρόπο να βρει την απαραίτητη στήριξη για τη νέα χρονιά. Ξέρω ότι του είναι δύσκολο να βρει χρήματα, αλλά και να ζητάει από κλειστές πόρτες, όμως το βραβείο είναι μεγάλο και θα τον βοηθήσει να ξεκινήσει εκ νέου την καριέρα του.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο