F1

Ο Φερστάπεν κέρδισε, υπό την ασφυκτική πίεση του Νόρις

o-ferstapen-kerdise-ypo-tin-asfyktiki-piesi-tou-noris-714592

Άλλη μια νίκη για τον Μαξ Φερστάπεν, αλλά ο Λάντο Νόρις έφτασε πολύ κοντά στο να επαναλάβει τη νίκη του στο Μαϊάμι πριν από δύο εβδομάδες.

Μεταξύ των κατατακτήριων δοκιμών και του αγώνα, η διαφορά ανάμεσα στον οδηγό της Red Bull και του αντιπάλου του, από τη McLaren ήταν συνολικά 816 χιλιοστά του δευτερολέπτου (91 χιλιοστά στις κατατακτήριες δοκιμές και 725 χιλιοστά στον αγώνα). Ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, την τριάδα χώριζαν, λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα, 7.916 για την ακρίβεια. Αυτή ήταν η 59η νίκη για τον Φερστάπεν, 3η συνεχόμενη στην Ίμολα (2021, 2022 και 2024). Ισοφάρισε το αντίστοιχο επίτευγμα του Μίκαελ Σουμάχερ από το 2002 έως το 2004. Ήταν η 118η νίκη της Red Bull.

ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ

Δεκαπέντε οδηγοί παρατάχθηκαν στην εκκίνηση με τα μεσαία ελαστικά. Τρεις, οι Perez, Sargeant και Zhou, επέλεξαν τα σκληρά ελαστικά ενώ ο Alonso, που εκκίνησε από τα πιτ και ο Gasly, ρίσκαραν με τα μαλακά ελαστικά. Όπως είχε προβλεφθεί, ήταν αγώνας στρατηγικής μιας αλλαγής, ελαστικών με τα μεσαία και τα σκληρά ελαστικά να είναι οι δημοφιλείς επιλογές. Η εκκίνηση με τα μαλακά ελαστικά δεν απέδωσε, οπότε οι δύο οδηγοί που τα επέλεξαν αναγκάστηκαν να κάνουν μια επιπλέον στάση. Τρεις γύρους πριν το τέλος, ο Ισπανός οδηγός της Aston Martin φόρεσε άλλο ένα σετ μαλακών ελαστικών, πιθανώς με στόχο να κάνει τον ταχύτερο γύρο αγώνα, αλλά αυτός επετεύχθη από τον George Russell. Ο Βρετανός επίσης πραγματοποίησε μια ακόμη στάση στον 52ο γύρο, για να πετύχει τον ταχύτερο γύρο δίνοντας έτσι στη Mercedes τον επιπλέον βαθμό. Ο Valtteri Bottas (Sauber) έδειξε την ικανότητά του στη διαχείριση των ελαστικών: Ολοκλήρωσε 54 από τους 62 γύρους του αγώνα με τη σκληρή γόμα C3, ενώ οι Kevin Magnussen (Haas) και Lance Stroll (Aston Martin) ήταν αυτοί που συμπλήρωσαν τους περισσότερους γύρους με τη μέση γόμα C4, φτάνοντας στο πρώτο μέρος ως τον 37ο γύρο.

ΜARIO ISOLA ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MOTORSPORT PIRELLI: «Ένας αγώνας με μικρές διαφορές και χωρίς ιδιαίτερα συναρπαστικές στιγμές. Ζωντάνεψε προς το τέλος καθώς ο Νόρις πλησίασε τον Φερστάπεν. Σε μια πίστα παλαιού τύπου όπως η Ίμολα, οι προσπεράσεις πάντα ήταν δύσκολες και φέτος δεν υπήρξε εξαίρεση. Η στρατηγική μιας αλλαγής, όπως προβλεπόταν, αποδείχτηκε ταχύτερη. Την υιοθέτησε η πλειοψηφία, με το πρώτο μέρος να γίνεται με τα μεσαία ελαστικά και το δεύτερο με τα σκληρά. Αμφότερες οι γόμες δούλεψαν αρκετά καλά παρά το γεγονός ότι, ειδικά στις πρώτες θέσεις, οι οδηγοί πίεζαν σχεδόν σε όλο τον αγώνα, με τις θερμοκρασίες της πίστας να κυμαίνονται μεταξύ 43 °C και 50 °C, παρότι υπήρχαν μερικά σύννεφα από πάνω. Η πρόβλεψη για το παράθυρο των pit stop, αποδείχθηκε σωστή: Μάλιστα, όσοι σταμάτησαν πολύ νωρίς δυσκολεύτηκαν στη συνέχεια. Στην πραγματικότητα, η πτώση απόδοσης των ελαστικών δεν ήταν υψηλή και η αποκόλληση μέρους της γόμας ήταν περιορισμένη. Τέλος, πρέπει να συγχαρώ το υπέροχο κοινό στην Ίμολα που ήταν παθιασμένο όπως πάντα. Έδωσαν άλλη μια φορά, υπέροχη παράσταση στις εξέδρες, την οποία είμαι σίγουρος ότι απόλαυσαν τόσο οι οδηγοί όσο και οι ομάδες».

Το Ευρωπαϊκό σκέλος της σεζόν της Φόρμουλα 1 συνεχίζεται αυτή τη εβδομάδα με έναν ακόμα κλασικό αγώνα, το Grand Prix του Μονακό (26/5).

Όλες οι ειδήσεις

Ανακοινώθηκαν οι τιμές των νέων Smart #1 και #3 στην Ελλάδα

Το Nissan Juke επιστρέφει ανανεωμένο και ακόμα πιο δυναμικό

Κινητήρας: Ποια είναι τα πιθανά αίτια υπερθέρμανσης του

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο