«Για κάθε 3 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, υπάρχει και 1 μοτοσυκλέτα»
Οι συνθήκες της χώρας ανέκαθεν ήταν ευνοϊκές για τη χρήση μοτοσυκλέτας. Η χρήση διτρόχου έχει περάσει από όλες τις πιθανές φάσεις, από την πραγματικότητα του «Ρόδα τσάντα και κοπάνα», στην φάση της ρετσινιάς που άφησε η κινηματογραφική της καριέρα και τελικά στο πολύπλευρο μέσο που πραγματικά είναι. Η αναλογία αυτοκινήτων/ μοτοσυκλέτας στην κυκλοφορία ήταν 8:1 το 1985, πήγε στο 5:1 το 1993, έφτασε στο 4:1 το 2001 και πλέον κυνηγάει το 3:1, έχοντας ήδη πέσει κάτω από τo 3,3:1. Τι σημαίνει αυτό; Ότι για κάθε 3 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη Ελλάδα, υπάρχει και 1 μοτοσυκλέτα. Αναλογικά τρεις φορές περισσότερες απ’ όσες κυκλοφορούσαν το 1985. Στην ίδια συζήτηση εντάσσεται και το γεγονός ότι μέχρι πριν την κρίση, το 2008, πωλούνταν τριπλάσια αυτοκίνητα από μοτοσυκλέτες κάθε χρόνο. Φέτος αυτό το 3:1 έχει γίνει 1,78:1, που σημαίνει ότι αναλογικά κάθε χρόνο μπαίνουν στην κυκλοφορία του εθνικού οδικού δικτύου, περισσότερες μοτοσυκλέτες από κάθε άλλη φάση της ιστορίας της. Για το μέλλον η εικόνα θα συνεχίσει να διαμορφώνεται ακόμη πιο έντονα υπέρ της μοτοσυκλέτας, καθώς οι ώρες απόλυτης ακινησίας που καθημερινά αυξάνονται, βρίσκουν διέξοδο στη χρήση δικύκλων. Από τα κατηγορίας Α1 με τη χρήση του διπλώματος αυτοκινήτου (μετά από 5 πρακτικά μαθήματα σε Σχολή Οδηγών), μέχρι μοτοσυκλέτες για κάθε χρήση, από την καθημερινότητα, ταξίδι και περιπέτεια. Τα scooter που έχουν και το μεγαλύτερο μερίδιο στις πωλήσεις αποτυπώνουν το μεγαλύτερο μερίδιο στη λύση του κυκλοφοριακού, αν και οι μοτοσυκλέτες πάνω από 500 κ.εκ. βλέπουν τη μεγαλύτερη άνοδο στα μερίδια. Το 2024 προμηνύεται ως μια χρυσή χρονιά για τη μοτοσυκλέτα και στο ένθετο που ακολουθεί παρουσιάζεται ένα μέρος μόνο από το αποτέλεσμα του οργασμού εργασιών που συντελείται στα εργαστήρια εξέλιξης των εταιρειών. Καλές βόλτες!