EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Φόρμουλα Ένα: Η FIA υπερασπίζεται το Safety Car, μετά από τα παράπονα των οδηγών ότι είναι …πολύ αργό

formoula-ena-i-fia-yperaspizetai-to-safety-car-meta-apo-ta-parapona-ton-odigon-oti-einai-poly-argo-634816

Η φετινή σεζόν για την Aston Martin στην Formula 1 πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο.

Εκτός από το βασικό πρόβλημα, πως τα μονοθέσιά της είναι ανησυχητικά εκτός ρυθμού, έχουν να αντιμετωπίσουν και ένα ακόμη: το Safety Car που περήφανα παραχώρησε για τους αγώνες της F1.

Μετά από μόλις 3 αγώνες, οι οδηγοί των μονοθεσίων παραπονέθηκαν έντονα σε δηλώσεις τους, για το γεγονός ότι η Aston Martin είναι πολύ αργή, δυσκολεύοντας την διατήρηση θερμοκρασίας στα ελαστικά και τα φρένα τους.

Η δυσαρέσκεια ήταν τόσο έντονη, που η FIA αναγκάστηκε να κάνει μία επίσημη δήλωση, για να υπερασπιστεί την εταιρεία.

«Η FIA θέλει να υπενθυμίσει την κύρια λειτουργία του Safety Car στην Formula 1, η οποία δεν είναι η μεγάλη ταχύτητα, αλλά η ασφάλεια των οδηγών και όσων εργάζονται στην πίστα των αγώνων. Η ταχύτητα του αυτοκινήτου ασφαλείας ορίζεται από τους αγωνοδίκες και δεν περιορίζεται στις δυνατότητες του οδηγού ή του αυτοκινήτου.»

Ο οργανισμός ανέφερε πολλούς λόγους για τους οποίους το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν οδηγείται στα όριά του. Μερικοί από αυτούς είναι η ομαδοποίηση των οδηγών και η αποφυγή των συντριμμιών. Όλα αυτά σημαίνουν πως «η ταχύτητα του Safety Car είναι  μία δευτερεύουσα σκέψη».

Η δήλωση ακολουθεί μετά από το συμβάν όπου ο Max Verstappen αποκάλεσε την Aston Martin μπροστά του «χελώνα» και ζήτησε να κινηθεί ταχύτερα. Δεν ήταν ο μόνος οδηγός που παρατήρησε τον χαμηλό ρυθμό του αυτοκινήτου, το οποίο έκανε το ντεμπούτο το στο Grand Prix της Αυστραλίας. Ο George Russel, ανέφερε πως η Aston Martin είναι περίπου 5 δευτερόλεπτα πιο αργή από την Mercedes AMG GT Black Series της περασμένης χρονιάς, ενώ και ο Charles Leclerc μίλησε για αυτή τη διαφορά.

«Ήθελα να παραπονεθώ, αλλά είδα πως το αυτοκίνητο ασφαλείας γλίστραγε στις στροφές και κατάλαβα πως δεν είχε τίποτα παραπάνω να “δώσει”, άρα δεν ήθελα να τον πιέσω» είπε ο Μονεγάσκος. «Με τα νέα μονοθέσια και τους νέους κανονισμούς, είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσουμε τις θερμοκρασίες των ελαστικών μας πίσω απο το αυτοκίνητο ασφαλείας»t we have now it’s very difficult to keep the temperatures in the tires behind the safety car.”

Ακόμη και ο Barnd Maylander, ο οδηγός του αυτοκινήτου ασφαλείας και πρώην οδηγός των αγώνων DTM, συμφώνησε με τον Leclerc και εκτίμησε το γεγονός ότι του άφησε χώρο.

Η Aston Martin στην οποία αναφερόμαστε χρησιμοποιεί έναν twin-turbo V8 4 λίτρων με απόδοση 535 ίππων. Είναι πολλοί ίπποι, αλλά σημαντικά λιγότεροι από τους 740 ίππους της AMG του περασμένου έτους. Έτσι, είναι λογικό να είναι αρκετά πιο αργό φέτος, αν και το αποτέλεσμα είναι ιδιαίτερα ντροπιαστικό για την βρετανική εταιρεία.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο