MOTORSPORT

Η Apline A110 Pikes Peak ετοιμάζεται για τον αγώνα στα σύννεφα

i-apline-a110-pikes-peak-etoimazetai-gia-ton-agona-sta-synnefa-669190

«Ζέσταμα» στις ορεινές διαδρομές των Άλπεων για την Apline A110, πριν διαγωνιστεί στην θρυλική ανάβαση του Pikes Peak.

Λίγο πριν η Alpine A110 Pikes Peak περάσει τον Ατλαντικό, η ομάδα της Alpine προετοιμάζει το αγωνιστικό της αυτοκίνητο των 500 ίππων στους ορεινούς δρόμους κοντά στο σπίτι της, στις Άλπεις. Μπορεί οι συνθήκες εκεί να μην είναι ίδιες με αυτές του ξακουστού βουνού στο Κολοράντο, ωστόσο, στην πραγματικότητα μπορεί να είναι και χειρότερες.

Μπορεί να έχουμε ήδη δει το αγωνιστικό αυτοκίνητο σε ψηφιακή μορφή, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε την πραγματική Alpine A110 Pikes Peak να οδηγείται σε πραγματικές συνθήκες. Στο μπροστινό της μέρος δεσπόζει ο τεράστιος διαχωριστής, με την μπλε απόχρωση να μετατρέπεται σε λευκή μέσω ενός λογοτύπου «Α» στις πόρτες. Στο πίσω μέρος κυριαρχεί η γιγαντιαία αεροτομή –κάτι που συναντάμε σχεδόν σε όλα τα αγωνιστικά που συμμετέχουν στην θρυλική ανάβαση Pikes Peak International.

Η ομάδα της Apline ξεκίνησε με μια A110 GT4 Evo παραγωγής, αυτοκίνητο το οποίο ζυγίζει μόλις 1.080 κιλά. Μπορεί αυτά να είναι λίγα για ένα αυτοκίνητο δρόμου, όχι όμως για ένα αγωνιστικό που θέλει να κατακτήσει την κορυφή του Pikes Peak. Το βάρος περιορίστηκε στα 950 κιλά, ενώ ο κινητήρας 1,8 λίτρων με απόδοση 500 ίππων διαθέτει τώρα σχεδόν τη διπλάσια δύναμη απ’ ότι στην εργοστασιακή του μορφή.

«Με την εκκίνηση σε υψόμετρο 2.800  και τον τερματισμό στα 4.400 μέτρα, οι απαιτήσεις για την παροχή ισχύος είναι τεράστιες, καθώς χάνουμε 100 millibar πίεσης για κάθε 1.000 μέτρα», εξηγεί ο Francois Letort. «Ο στόχος ήταν να διατηρηθεί η ίδια ποσότητα ισχύος σε όλη την ανάβαση».

Η Alpine A110 Pikes Peak θα οδηγηθεί από τον Raphael Astier, ο οποίος ήδη κατέχει το ρεκόρ κατηγορίας Pikes Peak Time Attack 1.

«Οι πρώτες διαδρομές πήγαν πολύ καλά», είπε για ο Astier. «Κάναμε δοκιμές για τρεις ημέρες στη Γαλλία και τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά θετικά. Το αυτοκίνητο είναι πολύ ευέλικτο και ευκολοδήγητο. Το πλαίσιο κολλάει στο έδαφος, ο κινητήρας φαίνεται πολλά υποσχόμενος και η απώλεια βάρους κάνει την Alpine ακόμα πιο δυναμική από ό,τι είναι ήδη φυσικά. Έχει πολύ ελαφριά αίσθηση και απόκριση, με πολύ άμεσο τιμόνι και χωρίς καθυστερήσεις στην αλλαγή ταχυτήτων. Τώρα πρέπει να επιβεβαιώσουμε αυτό το καλό συναίσθημα σε άλλους δρόμους και ύψη, αλλά το ντεμπούτο μας ήταν κάτι παραπάνω από θετικό».

Ο Astier λέει πως στόχος δεν είναι η πρώτη θέση κατά πάση θυσία, αλλά μια διάκριση θα βοηθούσε σίγουρα την Alpine στην πιθανή της είσοδο στην αγορά της Βόρειας Αμερικής με τη νέα γενιά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο