MOTOTYPOS

7 Αναβαθμισμένα Μοντέλα Honda στην Ευρώπη το 2021

7-anavathmismena-montela-honda-stin-evropi-to-2021-616002

Η Honda Motor Europe με χαρά ανακοινώνει τις τελευταίες εξελίξεις της γκάμας scooter και μοτοσυκλετών της στην Ευρώπη για το 2021.

Σ’ αυτές περιλαμβάνονται αναβαθμίσεις σε 7 δημοφιλή μοντέλα της γκάμας, τα οποία καλύπτουν όλες τις κατηγορίες της αγοράς, από scooter για την πόλη μέχρι μοτοσυκλέτες on-off και roadster. Οι συγκεκριμένες αναβαθμίσεις προστίθενται στις αλλαγές που έχουν ήδη ανακοινωθεί μέσα στο 2020 σχετικά με άλλα 11 μοντέλα, στα πλαίσια της συνεχούς διεύρυνσης της μοναδικής σε πληρότητα γκάμας Honda, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες αναβατών κάθε ηλικίας, εμπειρίας και στιλ οδήγησης.

Δίτροχα πόλης

Η πλούσια γκάμα οικονομικών, φιλικών στο περιβάλλον και τεχνολογικά προηγμένων μικρών μοτοσυκλετών και scooter της Honda περιλαμβάνει τα εντυπωσιακά και άνετα Sport GT Forza 350 και Forza 125, τα δημοφιλή, scooter της οικογένειας SH, το απολαυστικό MSX125 Grom, το ιδιαίτερα οικονομικό CB125F και το πάντα δημοφιλές PCX125. Στις αναβαθμίσεις που ανακοινώθηκαν αναφορικά με τρία μοντέλα, περιλαμβάνεται και μία νέα έκδοση:

SH350i

Το νέο SH350i με νέο, ισχυρότερο κινητήρα eSP+ 350 κ.εκ., αντικαθιστά το γνώριμο SH300i στην κορυφή της δημοφιλούς γκάμας SH. Πέρα από τον αυξημένο κυβισμό, βελτιώσεις στην εισαγωγή και την ψύξη του κινητήρα, συνεπάγονται ακόμη καλύτερη επιτάχυνση και κορυφαία στην κατηγορία ιπποδύναμη. Το SH350i διαθέτει επίσης νέα όργανα LCD και επανασχεδιασμένες, πιο μυώδεις γραμμές, προειδοποιητικά φώτα αλάρμ και θύρα φόρτισης USB σε συνδυασμό με συστήματα Smart Key και Selectable Torque Control για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια και πρακτικότητα στη χρήση.

SH Mode

Στη βάση της γκάμας SH, το στιλάτο scooter SH Mode του 2021 διαθέτει νέο πιο δυνατό κινητήρα eSP+, ο οποίος εξασφαλίζει κατανάλωση μόλις 2,1 λίτρων/100 χλμ., και νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο. Το SH Mode είναι ακόμη πιο πρακτικό διαθέτοντας φαρδύτερο δάπεδο, θύρα φόρτισης USB, μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τη σέλα, νέο ντουλαπάκι, καθώς και σύστημα Smart Key της Honda. Η εμφάνιση του βασικού SH είναι ακόμη πιο μοντέρνα χάρη στη νέα σχεδίαση του μπροστινού μέρους με τον LED προβολέα, αλλά και χάρη στις νέες ζάντες.

PCX125

Το νέο PCX125 του 2021, το δεύτερο σε πωλήσεις scooter στην Ευρώπη φέτος, υιοθετεί έναν ισχυρότερο και πιο οικονομικό, υδρόψυκτο 4βάλβιδο κινητήρα eSP+ με σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC).

Η εντελώς νέα σχεδίαση χαρίζει στο PCX125 φουτουριστική εμφάνιση με κύρια στοιχεία τον επανασχεδιασμένο LED προβολέα με τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας και την ουρά σε σχήμα X.

Το νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο υπόσχεται ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία στο δρόμο. Συνδυάζεται μάλιστα με μακρύτερα και μεγαλύτερα πίσω αμορτισέρ, και νέους τροχούς με φαρδύτερα ελαστικά, τα οποία χαρίζουν στο PCX μεγαλύτερη άνεση και πιο ισορροπημένη συμπεριφορά. Το PCX125 είναι ακόμη πιο πρακτικό χάρη στον μεγαλύτερο χώρο 30,4 λίτρων κάτω από τη σέλα (+2,4 λίτρα από πριν), και τη θύρα φόρτισης USB.

 

Γκάμα μοτοσυκλετών περιπέτειας

Μετά τα νέα χρώματα που ανακοινώθηκαν νωρίτερα φέτος για τις CB500X και CRF1000L Africa Twin, δύο ακόμη on-off μοτοσυκλέτες Honda που συγκαταλέγονται στις 10 πιο δημοφιλείς της Ευρώπης – η NC750X και το X-ADV – υιοθετούν σημαντικές αναβαθμίσεις το 2021.

NC750X

Βελτιωμένος κινητήρας, πλαίσιο, εμφάνιση και μεγαλύτερη πρακτικότητα για την πολυχρηστική και οικονομική μοτοσυκλέτα της Honda.

Η μέγιστη ισχύς του υδρόψυκτου, δικύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 750 κ.εκ. έχει αυξηθεί στα 43 kW (58,5 PS) με αυξημένο όριο περιστροφής κατά 600 σ.α.λ. Με χαμηλότερο βάρος κατά 6 κιλά και πιο σφιχτή κλιμάκωση στις τρεις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου, η μοτοσυκλέτα αποκτά ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα, κάτι στο οποίο συνεισφέρουν και η νέα γραμμή της με τα μικρότερα πλαστικά φέρινγκ.

Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι (throttle-by-wire) το οποίο υποστηρίζει τρία βασικά προγράμματα οδήγησης (Standard, Rain και Sport), συν ένα προφίλ οδήγησης που προγραμματίζει ο ίδιος ο αναβάτης. Κάθε πρόγραμμα οδήγησης διαμορφώνει το χαρακτήρα και την απόκριση του κινητήρα σε συνδυασμό με συγκεκριμένα προφίλ λειτουργίας του ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission).

Η αναγνωρισμένη πρακτικότητα της NC750X έχει περαιτέρω βελτιωθεί χάρη στο μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο των 23 λίτρων, τη νέα ζελατίνα, τον έγχρωμο πίνακα οργάνων LCD, τη θύρα φόρτισης USB και τη χαμηλότερη σέλα κατά 30 χιλιοστά. Οι ρυθμίσεις του συστήματος Honda Selectable Torque Control προσφέρουν καλύτερο έλεγχο από πριν ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει πλέον φώτα αλάρμ σε περίπτωση κινδύνου. Η κατανάλωση της NC750X είναι 3,5 λίτρα/100 χλμ.

X-ADV

Με τη σκληροπυρηνική σχεδίαση και τον περιπετειώδη χαρακτήρα του, το X-ADV έχει ανοίξει νέους ορίζοντες στον κόσμο της μοτοσυκλέτας από το 2017 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Για το 2021, το X-ADV παρουσιάζεται σημαντικά βελτιωμένο στον κινητήρα και στο πλαίσιο, ενώ έχει υιοθετήσει ακόμη πιο μοντέρνα εμφάνιση και κάποιες νέες τεχνολογίες.

Το X-ADV έχει υιοθετήσει αρκετές από τις αναβαθμίσεις της NC750X, οι οποίες του χαρίζουν ακόμη πιο αθλητικό χαρακτήρα. Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 3 kW (4,1 PS) στα 43 kW (58,5 PS), η κλιμάκωση των σχέσεων στο κιβώτιο είναι βελτιωμένη, ενώ το εξελιγμένο πλαίσιο είναι 3 κιλά ελαφρύτερο. Επίσης, αναβαθμίσεις έχουν γίνει στα νέα προγράμματα οδήγησης που ελέγχονται από το ηλεκτρονικό γκάζι (Throttle-by-Wire), στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission) και στις ρυθμίσεις του συστήματος Honda Selectable Torque Control.

Χάρη στην νέα του σχεδίαση, το X-ADV έχει αποκτήσει ακόμη πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση με κύριο χαρακτηριστικό τα διπλά LED φώτα ημέρας DRL (Daytime Running Lights). Η μοτοσυκλέτα έχει γίνει ακόμη πιο πρακτική από πριν, χάρη στη μεγαλύτερη ζελατίνα που προσφέρει καλύτερη προστασία στη βροχή, το νέο ντουλαπάκι με χωρητικότητα 1,2 λίτρων και τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο των 22 λίτρων κάτω από τη σέλα. Εκεί είναι κρυμμένη και η θύρα φόρτισης USB.

Το X-ADV περιλαμβάνει επίσης σύστημα Honda Smartphone Voice Control στο βασικό εξοπλισμό του. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, η οποία εμφανίστηκε για πρώτη φoρά στο νέο Forza 750, δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να χειρίζεται το κινητό του από τους διακόπτες του τιμονιού. Όλες οι πληροφορίες μεταφέρονται στη νέα οθόνη TFT των 5 ιντσών.

 

Εξελιγμένη γκάμα γυμνών Neo Sports Café

Οι μοτοσυκλέτες σε στιλ Neo Sports Café έδωσαν νέο χαρακτήρα στην γκάμα γυμνών μοντέλων της Honda το 2017, συνδυάζοντας με μοναδικό τρόπο την έμπνευση από τις café racer με μία ιδιαίτερα μινιμαλιστική εμφάνιση από το μέλλον.

Μετά τις αναβαθμίσεις στη μεσαία CB650R νωρίτερα μέσα στη χρονιά, δύο ακόμη μέλη της οικογένειας παρουσιάζονται με σημαντικές βελτιώσεις το 2021.

CB1000R και CB1000R Black Edition

Ναυαρχίδα της γκάμας Neo Sports Café είναι η CB1000R, η οποία έχει υιοθετήσει ακόμη πιο μινιμαλιστική σχεδίαση και πιο επιθετικό στιλ. Ο γνώριμος στρογγυλός προβολέας είναι τώρα ενσωματωμένος σε ένα περίγραμμα σε σχήμα σταγόνας και είναι κεκλιμένος προς τα πίσω στέλνοντας το βλέμμα στην επανασχεδιασμένη και υπερυψωμένη ουρά μέσα από τα μικρότερα πλευρικά καπάκια. Οι νέες ζάντες με τις επτά ακτίνες χαρίζουν μάλιστα ακόμη μεγαλύτερο αισθητικό βάθος στη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας.

Η νέα CB1000R Black Edition έχει ακόμη πιο άγρια εμφάνιση, συνδυάζοντας τις νέες σχεδιαστικές γραμμές με εμφάνιση χειροποίητης custom κατασκευής, χάρη στη μαύρη βαφή Deep Graphite Black και το μαύρο περίγραμμα προβολέα, την εναέρια ζελατίνα, τις βάσεις του πιρουνιού, τα καλύμματα του ψυγείου και του φίλτρου αέρα, καθώς και χάρη στις λεπτομέρειες της εξάτμισης και του σιγαστήρα της.

Ο 4κύλινδρος εν σειρά κινητήρας προέρχεται από τη CBR1000RR Fireblade με πιο ομαλή απόδοση ισχύος και διαφορετική απόκριση στο γκάζι χάρη στις ειδικές ρυθμίσεις του συστήματος ψεκασμού. Τόσο η CB1000R όσο και η CB1000R Black Edition διαθέτουν πλέον το σύστημα Smartphone Voice Control της Honda (HSVC), το οποίο συνδέεται στη νέα, κορυφαίας τεχνολογία έγχρωμη οθόνη TFT των 5 ιντσών.

CB125R

Η CB125R του 2021 φορά νέο υδρόψυκτο, 4βάλβιδο κινητήρα με μέγιστη ισχύ 11kW (15 PS), ώστε να την οδηγούν νόμιμα κάτοχοι διπλώματος A1, αλλά με αυξημένη ροπή κατά 1,2 Nm.

Η CB125R είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα 125 κ.εκ. στον κόσμο με στάνταρ ανεστραμμένο πιρούνι της Showa με μεγάλο έμβολο SFF-BP (Separate Function Front Fork Big Piston). Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης φώτα LED, οθόνη LCD και ABS στα φρένα με μονάδα μέτρησης αδράνειας IMU. Ο πλευστός δίσκος των 296 χλστ. εμπρός συνεργάζεται με ακτινική, 4πίστονη δαγκάνα.

car-prices
google-news
Tags

Περισσότερα Βίντεο