MOTOTYPOS

Επετειακές εκδόσεις Moto Guzzi για τα 100 χρόνια της μάρκας

epeteiakes-ekdoseis-moto-guzzi-gia-ta-100-chronia-tis-markas-621745

Η Moto Guzzi με την ευκαιρία της επετείου των 100 ετών της μάρκας παρουσίασε μία σειρά περιορισμένης παραγωγής των μοντέλων V7, V9 και V85 TT. Οι συγκεκριμένες επετειακές εκδόσεις είναι διαθέσιμες σε έναν ειδικό χρωματισμό συνδυασμό μόνο για το 2021.

Ο αποκλειστικός χρωματισμός, βασίζεται σε αυτόν της θρυλικής οκτακύλινδρης αγωνιστικής Otto Cilindri του 1955, που συμμετείχε στην κατηγορία των 500 κ.εκ., του παγκόσμιου πρωταθλήματος MotoGP. Σε αυτά τα χρώματα ήταν επίσης βαμμένη και η αγωνιστική, 350 Bialbero που κυριάρχησε στην κατηγορία 350 κ.εκ. του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP, με 5 παγκόσμιους τίτλους αναβατών και 4 κατασκευαστών από το 1953 έως το 1957.

Ο επετειακός αυτός χρωματισμός συνδυάζει το άβαφο σατινέ μέταλλο του ρεζερβουάρ καυσίμου με το πράσινο χρώμα του φέρινγκ και τη δερμάτινη επένδυση της σέλας. Άλλες ξεχωριστές λεπτομέρειες των επετειακών εκδόσεων είναι ο χρυσός αετός και το ειδικής σχεδίασης λογότυπο που τιμούν τα 100 χρόνια της Moto Guzzi.

Οι περιορισμένης παραγωγής επετειακές εκδόσεις είναι διαθέσιμες, κατόπιν παραγγελίας, στο δίκτυο συνεργατών της Moto Guzzi.

Τα 100 χρόνια ιστορίας της Moto Guzzi

Η “Società Anonima Moto Guzzi” ιδρύθηκε στις 15 Μαρτίου 1921 με στόχο την κατασκευή μοτοσυκλετών. Έτσι λοιπόν, άνοιξαν τις πύλες τους οι κεντρικές εγκαταστάσεις στο Mandello del Lario, στον ίδιο χώρο που κατασκευάζει η Moto Guzzi τις μοτοσυκλέτες της μέχρι σήμερα.

Μοτοσυκλέτες που έχουν σημαδέψει την ιστορία του παγκόσμιου μοτοσυκλετισμού, με μοντέλα, όπως η GT 500 Norge (1928), η οποία έφτασε μέχρι τον αρκτικό κύκλο, με οδηγό τον Giuseppe Guzzi, η Airone 250 του 1939 και το σκούτερ Galletto του 1950 που συνέβαλαν στην εκκίνηση της μαζικής παραγωγής, ειδικά μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.

Η εξαιρετικά δημιουργική δεκαετία του 50 αποτέλεσε την εποχή δράσης μιας ομάδας εξαιρετικών μηχανικών – σχεδιαστών όπως οι Umberto Todero και Enrico Cantoni, καθώς και του Giulio Cesare Carcano, πατέρα της απίστευτης Otto Cilindri (το 1955) με την εντυπωσιακή τελική των 285 χλμ./ώρα, αλλά και άλλων πρωτοτύπων τα οποία κέρδισαν 15 παγκόσμιους τίτλους ταχύτητας.

Τη δεκαετία του 1960 ο Carcano δημιούργησε το νέο κινητήρα 700 κ.εκ. 90° Vtwin με μετάδοση με άξονα, ο οποίος έμελλε να γίνει το σύμβολο του κατασκευαστή από το Mandello, μέσα από θρυλικά μοντέλα όπως οι VSpecialVSportCalifornia και Le Mans. Εξελιγμένες εκδόσεις αυτού του φημισμένου κινητήρα της Moto Guzzi κινούν τα σύγχρονα μοντέλα V7, V9, καθώς και την V85 TT traveller, την πρώτη classic enduro μοτοσυκλέτα στον κόσμο.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο