MOTOTYPOS

Δυο νέες Ducati Streetfighter, νέα V2 και έκδοση SP της V4! 

dyo-nees-ducati-streetfighter-nea-v2-kai-ekdosi-sp-tis-v4-627156

Στο 4ο επεισόδιο της σειράς Ducati World Première 2022 η Ducati προχώρησε στην  ιντερνετική παγκόσμια παρουσίαση της νέας Streetfighter V2 και της έκδοσης SP της Streetfighter V4.

Η νέα Streetfighter V2 ξεχωρίζει άμεσα χάρη στην επιθετική σπορ σχεδίασή της, ενώ ο V2 κινητήρας Superquadro εγγυάται επιδόσεις αγωνιστικής μοτοσυκλέτας, τόσο στην πίστα όσο και στον δρόμο.

Η σχεδίαση είναι δανεισμένη από το Streetfighter V4 (απουσία φέρινγκ και μεγάλο ψηλό τιμόνι), ενώ τα ηλεκτρονικά και το πλαίσιο προέρχονται από την Panigale V2. Το βάρος φτάνει τα 178 κιλά ενώ η σχεδίαση των μπροστινών προβολέων θυμίζει το “χαμόγελο του Τζόκερ”, όπως είχε αναφέρει και η ίδια η Ducati για το Streetfighter V4.

Η νέα μοτοσυκλέτα περιλαμβάνει στο στάνταρ εξοπλισμό, έλεγχο πρόσφυσης (Ducati Traction Control), μηχανισμό αντισούζας (Ducati Wheelie Control), φρένο κινητήρα (Engine Brake Control) καθώς και Cornering ABS, κάτι που την καθιστά ευχάριστη στην οδήγηση στον δρόμο, αλλά και “εργαλείο” στην πίστα. Τα αεροδυναμικά φτερά δεν περιλαμβάνονται στην βασική έκδοση, αλλά μπορούν να προστεθούν σαν έξτρα. Ο αναβάτης βρίσκεται “μέσα” στην μοτοσυκλέτα, το πολύ σταθερό και ακριβές μπροστινό εμπνέει εμπιστοσύνη, ενώ ο κινητήρας προσφέρει άμεση ανταπόκριση στην επιτάχυνση.

Ο κινητήρας είναι ο Superquadro 955cc, V2 με δεσμοδρομικό σύστημα 4 βαλβίδων ανά κύλινδρο και αποδίδει 153 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. η άφθονη σε όλο το φάσμα στροφών ροπή έχει μέγιστη τιμή 101.4 Nm στις 9.000 σ.α.λ. Το σύστημα Ducati Quick Shift που έχει έρθει από τα MotoGP είναι στάνταρ στην Streetfighter V2, ενώ ένα πιο κοντό γρανάζωμα σε σχέση με το Panigale V2 επιτρέπει καλύτερη ανταπόκριση της μοτοσυκλέτας στο άνοιγμα του γκαζιού, ειδικά κατά την οδήγηση στην δρόμο.

Όπως και στην Streetfighter V4 , ο κινητήρας είναι φέρον τμήμα του χυτού αλουμινένιου πλαισίου, ενώ το ψαλίδι είναι 16 mm μακρύτερο από αυτό της Panigale V2 και είναι μονόμπρατσο. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Panigale V2 και η εμπρός είναι πλήρως ρυθμιζόμενη 43mm Showa Big Piston, ενώ πίσω η ανάρτηση της Sachs είναι επίσης πλήρως ρυθμιζόμενη.

Τα ελαστικά που φοράει η Streetfighter V2 είναι τα Pirelli Diablo Rossi IV, με τις διαστάσεις του πίσω ελαστικού να είναι 180/60. Τα φρένα είναι Brembo Monobloc M4.32 με τους δίσκους μπροστά να είναι 320mm και ο δίσκος πίσω 245mm.

Η αίσθηση στην θέση οδήγησης είναι παρόμοια με της Streetfighter V4, αν και ο αναβάτης βρίσκεται σε μια ελαφρώς πιο όρθια θέση (κάτι το οποίο μπορεί και να ρυθμιστεί). Η σέλα βρίσκεται 845mm πάνω από το έδαφος, ενώ είναι είναι πιο φαρδιά και έχει περισσότερο αφρώδες υλικό παρέχοντας μεγαλύτερη άνεση.

Η μοτοσυκλέτα έχει τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Sport, Road και Wet, ενώ αντίστοιχη είναι και η κατανομή δύναμης ανάμεσα στις τρεις αυτές κατηγορίες: υψηλή, μεσαία, χαμηλή. Τα ηλεκτρονικά συμπληρώνονται από Led φώτα και φώτα ημέρας (DRL) και μια έγχρωμη οθόνη TFT 4,3″.

Στα έξτρα αξεσουάρ μπορούν να τοποθετηθούν τα αεροδυναμικά φτερά που είναι ίδια με αυτά της Streetfighter V4 και διατίθενται σε πλαστικά ή carbon και εξασφαλίζουν κάτωση 27 κιλών στα 265 χ.α.ω. Επίσης η αγωνιστική εξάτμιση Akrapovic, φτιαγμένη από τιτάνιο, αυξάνει τους ίππους κατά 4 (φτάνοντας τους 157) και μειώνει το βάρος κατά 7 κιλά!

Το τέλος της παρουσίασης ασχολήθηκε με την Streetfighter V4 SP, όπου θα κυκλοφορήσει περιορισμένος αριθμός μοντέλων, με τον αριθμό της κάθε μοτοσυκλέτας να είναι χαραγμένος στο τιμόνι. Η έμπνευση για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα έρχεται από τα χειμερινά τεστ των MotoGP και των Superbikes, με τα αεροδυναμικά φτερά να έχουν πάνω την σημαία της Ιταλίας, όπως τα αντίστοιχα στα Superbikes. Οι ίπποι φτάνουν τους 208 με 123 nm ροπής, ενώ μια πληθώρα αξεσουάρ και εξαρτημάτων καθιστούν τη μοτοσυκλέτα το απόλυτο όπλο στην πίστα ήδη από τον πρώτο γύρο.

 

car-prices
google-news
Tags

Περισσότερα Βίντεο