MOTOTYPOS

Νέα Royal Enfield Classic 350 στις γραμμές της θρυλικής  G2 του 1948

nea-royal-enfield-classic-350-stis-grammes-tis-thrylikis-g2-tou-1948-630541

Η Royal Enfield έχει μια 120ετή ιστορία στην κατασκευή μοτοσυκλετών με στο σύνθημα Made like a Gun μιας και ξεκίνησε σαν εργοστάσιο όπλων και στη συνέχεια επεκτάθηκε αρχικά στην κατασκευή ποδηλάτων και στη συνέχεια από το 1901 και μοτοσυκλετών.

Ένα από τα θρυλικά μεταπολεμικά μοντέλα του εργοστασίου που τότε είχε ακόμα την έδρα του στο Redditch της Αγγλίας, ήταν το Royal Enfield Model G2 με μονοκύλινδρο κινητήρα 350 κ.έκ. ,  Η εξέλιξη αυτής της μοτοσυκλέτας του 1948, η Bullet 350 επελέγη από τον νεοσύστατο τότε Ινδικό στρατό και αυτό ήταν η αφορμή για την έναρξη παραγωγής του μοντέλου στο εργοστάσιο του Μαντράς (σήμερα Τσενάι) της Ινδίας όπου η παραγωγή των θρυλικών Classic μοντέλων, ειδικά της έκδοσης Bullet 500, συνεχίστηκε και μετά από το κλείσιμο του εργοστασίου στην Αγγλία.

Σήμερα, στον 120ο χρόνο συνεχόμενης λειτουργίας της, η Royal Enfield παρουσιάζει την νέα γενιά του πιο θρυλικού της μοντέλου με την κυκλοφορία της ολοκαίνουργιας Royal Enfield Classic 350. Μιας διαχρονικής modern classic μοτοσυκλέτας που σχεδιάστηκε ακολουθώντας τις κλασικές γραμμές της θρυλικής G2 άλλα είναι κατασκευασμένη και εξοπλισμένη για να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες συνθήκες και προδιαγραφές.

Μιλώντας για την κληρονομιά της Royal Enfield και σχολιάζοντας το λανσάρισμα της εντελώς νέας Royal Enfield Classic 350, ο Siddhartha Lal, Διευθύνων Σύμβουλος της Eicher Motors Ltd. είπε: «Η Classic του 2008, ήταν μια σύγχρονη και ικανή μοτοσυκλέτα που συμβόλιζε το διαχρονικό μεταπολεμικό στυλ της ακμής της βρετανικής βιομηχανίας μοτοσυκλετών. Η ελκυστική σχεδιαστική γλώσσα και η απλότητα σε συνδυασμό με την αξιοπιστία, εκτόξευσαν την δημοτικότητα της Classic σε όλο τον κόσμο, και επαναπροσδιόρισε την κατηγορία των μεσαίων μοτοσυκλετών (250-750cc).  Έχουμε δώσει μεγάλη προσοχή σε κάθε χαρακτηριστικό της μοτοσυκλέτας, από την εκπληκτική της εμφάνιση, την τελειότητα κάθε εξαρτήματος, την αίσθηση κάθε χειριστηρίου, μέχρι την άψογη οδηγική απόλαυση. Ο κινητήρας είναι εξαιρετικά ομαλός, με άμεση απόκρισης και ζωντάνια, και έχει αυτό το υπέροχο γρύλισμα στην επιτάχυνση. Το ολοκαίνουργιο πλαίσιο προσδίδει τεράστια αυτοπεποίθηση κατά την οδήγηση, ακρίβεια στους ελιγμούς και εμπιστοσύνη στο φρενάρισμα. Ο αναβάτης αισθάνεται την μοτοσυκλέτα υπό έλεγχο ακόμα και στις κλειστές στροφές. Η μοτοσυκλέτα είναι, αναμφίβολα, κορυφαία στην κατηγορία στην αίσθηση και την απόλαυση κατά την οδήγηση. Σε όλη μας την ιστορία, ήμασταν συνεπείς στον στόχο μας να κατασκευάζουμε διαχρονικές, όμορφες και απολαυστικές στην οδήγηση μοτοσυκλέτες, και η νέα Classic 350 κάνει ακριβώς αυτό. Η ολοκαίνουργια Classic 350 συνδυάζει αυτή την πεμπτουσία, ρετρό σχεδίαση με μια μοντέρνα και εκλεπτυσμένη εμπειρία οδήγησης. Είμαστε βέβαιοι ότι η νέα Classic 350 θα επαναπροσδιορίσει τον χώρο της μεσαίας μοτοσυκλέτας παγκοσμίως ».

H Classic 350 χρησιμοποιεί τον αερο/ελαιόψυκτο κινητήρα 349cc που πρόσφατα λανσαρίστηκε μαζί με την Meteor 350. Είναι ένας σύγχρονος μονοκύλινδρος κινητήρας εξοπλισμένος με άξονα εξισορρόπησης κραδασμών για ομαλότατη λειτουργία. Στην Classic 350 αποδίδει 20.2 bhp στις 6100σ.α.λ και 27Nm ροπής στις 4000σ.α.λ., με το μεγαλύτερο μέρος της να είναι διαθέσιμο από τις πολύ χαμηλές στροφές.

Όλες οι εκδόσεις της Classic 350 που θα διατίθενται στην ελληνική αγορά θα είναι εφοδιασμένες με δικάναλο ABS και Δισκόφρενα και στους δυο τροχούς, αλλά και σέλα συνεπιβάτη. Η θέση οδήγησης έχει εξελιχθεί με στόχο την άνεση, διατηρώντας όμως την χαρακτηριστική αίσθηση των Βρετανικών μοτοσυκλετών.  Ο κλασικός αναλογικός πίνακας οργάνων συμπεριλαμβάνει και μια οθόνη LCD , ενώ μια θύρα USB έχει τοποθετηθεί σε βολική θέση κάτω από το τιμόνι.

Η νέα Classic 350 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην EICMA 2021 στο Μιλάνο και αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Μάρτιο του 2022, με τιμές από τις 5.390€ έως 5.590€ ανάλογα την έκδοση.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο