Η BMW δεν περιορίστηκε διαθέτοντας απλώς μια καλή naked μοτοσυκλέτα – ανέβασε τον πήχη με μια έκδοση που κόβει την ανάσα.
Βασισμένη στη νέα R 1300 R, προσφέρει επίπεδα performance που κάνουν την M4 CSL να μοιάζει φιλική βόλτα. Το όνομά της; Titan concept – κι αυτό δεν είναι υπερβολή.
Το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζει στην Titan είναι η παρουσία του nitro. Ναι, σωστά διάβασες: η BMW αποφάσισε να τοποθετήσει ένα μπουκάλι NOS ανάμεσα στις δύο εξατμίσεις του boxer κινητήρα. Συγκριτικά, η M4 CSL παίζει με ανθρακονήματα, αλλά χωρίς… υπερβολές.
Στη καρδιά της νέας μοτοσικλέτας είναι ο boxer twin των 1.300cc – εργοστασιακά αποδίδει 143 ίππους, αλλά με τη βοήθεια του νίτρο και μιας custom εξάτμισης από την Akrapovič, το Titan αποκτά εκρηκτική αίσθηση. Η εξάτμιση από τιτάνιο μοιάζει βγαλμένη από μοτοσικλέτα του MotoGP, ενώ επιφάνειες από carbon δημιουργούν το προφίλ μιας «άγριας» μοτοσυκλέτας.
Το ίδιο το πλαίσιο έχει επεκταθεί, παρέχοντας καλύτερη πρόσφυση στις εκκινήσεις – λες και πρόκειται για drag‑bike. Σε συνδυασμό με το νίτρο, αυτή η διάταξη υπόσχεται τρομερή επιτάχυνση, ακόμη και από τη στάση.
Το Titan δεν έχει λασπωτήρα, δεν έχει μαξιλαράκι για συνεπιβάτη – είναι ένας ιδεαλισμός μηχανής, φτιαγμένος για «αγώνες στα φανάρια» ή παράνομες απελευθερώσεις ενέργειας.
Στο μπροστινό μέρος βλέπεις μια συστοιχία από φώτα LED και το εκκεντρικό μεγάλο τιμόνι. Η ερώτηση εδώ δεν είναι πότε θα χρησιμοποιήσεις το traction control ή πως θα κάνεις τις αλλαγές σχέσεων, αλλά πότε θα αποφασίσεις να ανοίξεις το NOS, με το πάτημα ενός κουμπιού. Ανθρακονήματα παντού, γυμνά μηχανικά μέρη, φουσκωμένη σιλουέτα: Κάθε επιλογή είναι θεατρική, αλλά ταυτόχρονα άμεσα αποτελεσματική – τίποτα δεν είναι διακοσμητικό. Ο στόχος δεν ήταν η εμφάνιση, αλλά η ουσία.
Η BMW Motorrad δείχνει εδώ μια άλλη πλευρά της: δεν είναι μόνο σπορ, ούτε μόνο τουριστική. Το Titan concept κάνει την εικόνα που έχεις για την ετικέτα CSL να μοιάζει νωχελική. Ναι, η M4 CSL κόβει 100 κιλά και ανεβάζει 40 άλογα από τη Competition. Αλλά σε επίπεδο «έντασης», το Titan απλά τη σκιαγραφεί καλλιγραφικά την άσφαλτο.
Δεν είναι για όλους, φυσικά. Δεν υπάρχει κάποιος υπολογισμός για καθημερινή χρήση ή όρια θορύβου. Είναι για όσους καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτό το «μπουκάλι» ανάμεσα στις εξατμίσεις. Η BMW δεν ανακοίνωσε αν το Titan θα περάσει σε παραγωγή ή αν θα παραμείνει ένα one‑off μοντέλο στη ιστορία της.
Και το πιο ενδιαφέρον; Η BMW ομολόγησε ότι μπορεί να είναι πιο τρελό από τα αυτοκίνητά της.
Όλες οι ειδήσεις
Αυτό είναι το νέο Mazda CX-5 – Δες την πρώτη τιμή
Rimac Nevera R: Το ηλεκτρικό hypercar των 1.989 PS που έσπασε 24 παγκόσμια ρεκόρ (video)
Ηλεκτρικό έκανε πάνω από 1.200 km με μία φόρτιση – Έσπασε όλα τα ρεκόρ