MOTOTYPOS

Η νέα Ducati Diavel γίνεται V4!

i-nea-ducati-diavel-ginetai-v4-646202

Στο έκτο επεισόδιο της διαδικτυακής σειράς Ducati World Première 2023, η Ducati αποκάλυψε τη νέα Diavel V4.

Η νέα Ducati Diavel V4 είναι μοναδική, άμεσα αναγνωρίσιμη και με εκρηκτική προσωπικότητα. Με την ενσωμάτωση του εξελιγμένου κινητήρα V4 Granturismo, οι επιδόσεις της νέας Diavel γίνονται ακόμα πιο καταιγιστικές και η οδήγησή της αγγίζει νέα επίπεδα απόλαυσης. Ο κινητήρας V4 των 1.158 cc, με τους 168 ίππους και τα 12,8 kgm ροπής, είναι ο ιδανικός κινητήρας για ένα muscle bike, ικανός να συνδυάζει τη γραμμικότητα στις χαμηλές στροφές με την υψηλή ροπή σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του.

Μυώδης, σπορ, άκρως εντυπωσιακή και ταυτόχρονα κομψή σε εμφάνιση, ικανή να μαγνητίζει την προσοχή όπου και αν σταθεί, η νέα Diavel V4 συνθέτει φαινομενικά ασύμβατα μεταξύ τους τεχνικά, δυναμικά και στυλιστικά χαρακτηριστικά, όπως αυτά των σπορ naked bikes και των muscle cruises. Με αυτόν τον τρόπο ανταποκρίνεται στις επιθυμίες πολλών διαφορετικών μοτοσυκλετιστών. Από τους λάτρεις της σπορ οδήγησης που αναζητούν μια πιο άνετη και στυλάτη μοτοσυκλέτα, μέχρι εκείνους που την απολαμβάνουν σε ένα πιο αστικό και χαλαρό περιβάλλον αλλά και τους φανατικούς των επιδόσεων και της φιλοσοφίας που σχετίζεται με τους αγώνες dragster.

Η Ducati Diavel V4 εκπλήσσει με τις δυναμικές και απολαυστικές επιδόσεις της, με την ικανότητά της να ικανοποιεί στην οδήγηση σε κάθε είδους δρόμο και να ενθουσιάζει με εντυπωσιακή επιτάχυνση και επιβράδυνση. Εξίσου απολαυστική

είναι όταν κινείται και με χαμηλές ταχύτητες σε ένα αστικό cruising, καθώς η μοναδική της εμφάνιση δεν θα περάσει από πουθενά απαρατήρητη. Ακόμα περισσότερο, εκπλήσσει με την ικανότητά της στα ταξίδια μικρών-μεσαίων αποστάσεων, με πραγματικά εκπληκτική άνεση για αναβάτη και επιβάτη.

Σχεδίαση που ξεχωρίζει

Η νέα Ducati Diavel V4 καθηλώνει με την παρουσία της από την πρώτη κιόλας ματιά, καθιστώντας αδύνατο να περάσει απαρατήρητη. Μυώδης, επιβλητική, με τους φαρδιούς «ώμους» και την επιδεικτική τετραπλή εξάτμιση να φανερώνει αμέσως την μοναδική αρχιτεκτονική του κινητήρα. Η νέα Diavel V4 αντλεί έμπνευση από τα muscle cars, από την αισθητική των super heroes και αναπαράγει την εικόνα ενός αθλητή έτοιμου να εκκινήσει σε έναν αγώνα σπριντ, με όλες τις μάζες τις μοτοσυκλέτας συγκεντρωμένες στο μπροστινό μέρος, αφήνοντας στο πίσω μία ανάλαφρη και ευκίνητη ουρά.

Τα χαρακτηριστικά εμπρός και πίσω φώτα και τα φλας, τεχνολογίας Full-LED, συμβάλλουν επίσης στη μοναδική εμφάνιση της νέας Diavel V4. Τα εμπρός φώτα ημέρας (DRL*) διαθέτουν νέα σχεδίαση, με το διπλό μοτίβο σε σχήμα C το οποίο θα γίνει επαναλαμβανόμενο στυλιστικό γνώρισμα στις naked μοτοσυκλέτες της Ducati. Τα πίσω φωτιστικά σώματα αποτελούνται από ένα πάνελ με διακεκομμένα LED τα οποία είναι τοποθετημένα κάτω από την ουρά, και πάλι με την χαρακτηριστική οπτική “υπογραφή” της Diavel. Πρόκειται για ένα αποκλειστικό και ιδιαίτερα εντυπωσιακό εφέ που κάνει τη μοτοσυκλέτα άμεσα αναγνωρίσιμη. Τα δυναμικά φλας είναι ενσωματωμένα στο τιμόνι, μπροστά από τα ρεζερβουάρ του φρένου και του συμπλέκτη.

Ένα ακόμα βασικό χαρακτηριστικό της νέας Diavel, το τεράστιο πίσω ελαστικό διαστάσεων 240/45, παραμένει και σε αυτή την έκδοση. Οι τροχοί είναι πέντε ακτίνων με προφίλ διακοσμημένο από κατεργασμένες επιφάνειες και αποτελούν ένα από τα πιο εκλεπτυσμένα και χαρακτηριστικά στοιχεία της αισθητικής της νέας Diavel V4.

Κινητήρας

Η νέα Ducati Diavel υιοθετεί τον κινητήρα V4 Granturismo 1.158 cc, ένα κεντρικό πλέον στοιχείο της σχεδίασης της μοτοσυκλέτας και ταυτόχρονα μια τεχνική επιλογή που αναβαθμίζει τις επιδόσεις, τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την οδηγική απόλαυση. Και αυτό χάρη και στην επιλογή του αντίθετα προς την φορά της κίνησης περιστρεφόμενου στροφαλοφόρου άξονα, στοιχείο που μειώνει το γυροσκοπικό’ φαινόμενο και αυξάνει την ευελιξία της μοτοσυκλέτας.

Ισχυρός (168 hp), πλούσιος σε ροπή σε όλη την κλίμακα του στροφόμετρου (με μέγιστη τιμή 12,8 kgm στις 7.500 rpm +0,5kgm σε σχέση με την Multistrada V4) αλλά και εξαιρετικά ελαφρύς και συμπαγής, ο V4 Granturismo (που προέρχεται από το Desmosedici Stradale της Panigale και τη Streetfighter V4) είναι παράλληλα και αρκετά ομαλός στη λειτουργία του και απολαυστικός στις χαμηλές στροφές.

Χαρακτηρίζεται επίσης από περιορισμένο κόστος συντήρησης, με το μεγάλο σέρβις ρύθμισης των βαλβίδων να γίνεται σε διαστήματα των 60.000 km (τιμή που αποτελεί παγκόσμιο ρεκόρ για τις μοτοσυκλέτες). Ενώ είναι και ιδιαίτερα αποδοτικός σε κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης λειτουργίας των κυλίνδρων. Αυτό το χαρακτηριστικό κλείνει την ανάφλεξη στους δύο πίσω κυλίνδρους, όχι μόνο όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη, αλλά και όταν οδηγείται σε χαμηλές στροφές ή σε συγκεκριμένες συνθήκες μειωμένου φορτίου και απαιτήσεων από τον κινητήρα. Πρόκειται για μία πολύ αποδοτική τεχνολογία, η οποία εκτός από την οικονομία βελτιώνει και τη θερμική άνεση αναβάτη και επιβάτη, μειώνοντας την έκλυση θερμότητας κάτω από την σέλα.

Η τεχνολογία ανάφλεξης Twin Pulse της Ducati, μαζί με το αποκλειστικό σύστημα εξάτμισης που αναπτύχθηκε δίνοντας μεγάλη έμφαση στην «ποιότητα του ήχου», χαρακτηρίζει αναμφισβήτητα την παρουσία του V4 Granturismo. Το εξελιγμένο σύστημα απενεργοποίησης για τους πίσω κυλίνδρους, το οποίο επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί ως δικύλινδρος ή ως τετρακύλινδρος προκαλεί μια αλλαγή στον τόνο του θορύβου της εξάτμισης καθώς αλλάζει από τη μία λειτουργία στην άλλη. Ένας πιο μπάσος ήχος, με χαμηλότερες συχνότητες, χαρακτηρίζει τον V4 Granturismo όταν είναι ενεργοί μόνο οι δύο μπροστινοί κύλινδροι. Οι συχνότητες, από την άλλη πλευρά, γίνονται υψηλότερες όταν λειτουργούν και οι τέσσερις κύλινδροι.

Βασικός εξοπλισμός

  • Κινητήρας V4 Granturismo, 1.158 cc
  • 168 hp (124 kW) στις 10.750 rpm, 126 Nm (12,8 kgm) στις 7.500 rpm
  • Έλεγχος διάκενου βαλβίδας κάθε 60.000 km
  • Μονοκόκ σκελετός αλουμινίου
  • Ατσάλινο ρεζερβουάρ καυσίμου 20 λίτρων
  • Πτυσσόμενη λαβή και μαρσπιέ συνοδηγού
  • Προβολέας Omega DRL
  • Μονάδα πίσω φωτός LED πολλαπλών σημείων κάτω από την ουρά
  • Ενσωματωμένα δυναμικά φλας
  • Πιρούνι 50 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο
  • Μονο-αμορτισέρ, πλήρως ρυθμιζόμενο
  • Σύστημα πέδησης με διπλούς δίσκους 330 mm και μονομπλόκ δαγκάνες Brembo Stylema® μπροστά
  • Πίσω ελαστικό Diablo Rosso III σε διαστάσεις 240/45
  • Χυτές ζάντες αλουμινίου με κατεργασμένες ακτίνες
  • Οθόνη 5″ TFT με ενσωματωμένο Bluetooth
  • Προαιρετικό ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης turn-to-turn
  • 3 Power Modes, 4 Riding Modes (Sport, Touring, Urban, Wet)
  • Ηλεκτρονικό πακέτο τελευταίας γενιάς με Μονάδα Αδρανειακής Μέτρησης 6 αξόνων (6D IMU)

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο