Ο όμιλος Pierer Mobility ανακοίνωσε ότι η KTM θα εισέλθει σε καθεστώς αυτοδιοίκησης για να αποφύγει τη χρεοκοπία και θα υποβάλει αίτηση για την έναρξη διαδικασίας δικαστικής αναδιάρθρωσης.
Η γνωστή αυστριακή μάρκα με χιλιάδες fans στη χώρα μας περνά μια σοβαρή οικονομική κρίση και αναζητούσε «ένεση» τουλάχιστον 100 εκ. ευρώ για να αποφύγει τη χρεοκοπία και η KTM να συνεχίσει τη λειτουργία της μετά το 2024. Η εταιρεία αυτή τη στιγμή αγωνίζεται στο MotoGP και χρειάστηκε να προχωρήσει σε σημαντική μείωση του δυναμικού της, απολύοντας εκατοντάδες εργαζόμενους, ενώ σχεδίαζε και να βάλει φρένο στην παραγωγή μοτοσυκλετών στις αρχές του 2025.
Ωστόσο, την Τρίτη (26/11) η ιδιοκτήτρια εταιρεία της KTM, Pierer Mobility AG, ανακοίνωσε πως η διοίκηση δεν κατάφερε να βρει λύση στο πρόβλημα και η εταιρεία μπαίνει επίσημα σε καθεστώς αναδιάρθρωσης, με την τρέχουσα διοίκηση της KTM θα παραμείνει υπό τον έλεγχο της εταιρείας, αλλά υπό δικαστική επίβλεψη.
«Η αναδιάρθρωση δεν θα πρέπει μόνο να εξασφαλίσει τη συνέχιση της ύπαρξης του Ομίλου KTM μακροπρόθεσμα, αλλά και να δημιουργήσει τη βάση για να βγούμε ισχυρότεροι από τη διαδικασία», ανέφερε η Pierer Mobility σε δήλωση. «Η αναδιάρθρωση θα οδηγήσει σε σταδιακή προσαρμογή του πλεονάζοντος αποθέματος στην KTM και στους αντιπροσώπους της τα επόμενα δύο χρόνια. Αυτό θα οδηγήσει σε μείωση της λειτουργικής απόδοσης στις αυστριακές εγκαταστάσεις συνολικού ύψους άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ τα έτη 2025 και 2026».
«Η διαδικασία αναδιάρθρωσης θα έχει ως αποτέλεσμα πρόσθετες πιθανές απώλειες, για παράδειγμα, λόγω έκτακτων δαπανών, καθώς και το έλλειμμα στα πάγια έξοδα λόγω της μειωμένης λειτουργικής απόδοσης και άλλων δαπανών που προκύπτουν από διαδικασία αναδιάρθρωσης. Συνεπώς, για το τρέχον οικονομικό έτος 2024, η εταιρεία αναμένει αρνητικό ετήσιο καθαρό αποτέλεσμα στο πολύ υψηλό εύρος τριψήφιων εκατομμυρίων για τους προαναφερθέντες λόγους».
Πηγή: Motorsport.com
Όλες οι ειδήσεις
Αποστολή στην Ιταλία: Δοκιμάζουμε την επική Ferrari Purosangue
10 φθηνά μεταχειρισμένα για να φαίνεσαι πλούσιος
To Volkswagen Polo «αντέχει» τις Euro 7 προδιαγραφές και συνεχίζει