Η επιστροφή του ιταλικού πάθους στη μεσαία κατηγορία, σηματοδοτείται από μια περιορισμένης παραγωγής μοτοσυκλέτα – κομψοτέχνημα
Η MV Agusta Brutale Serie Oro δεν είναι απλώς η νέα κορυφή της σειράς Brutale. Είναι η επιβεβαίωση ότι η μικρή ιταλική εταιρεία από το Varese εξακολουθεί να αντιμετωπίζει τη μοτοσικλέτα ως έργο τέχνης και όχι ως προϊον. Με τη φιλοσοφία «Beyond Performance», η MV δεν κυνηγά νούμερα, αλλά συναισθήματα — την συνολική εμπειρία του αναβάτη που δημιουργείται από τον ήχο, την συμπεριφορά, την αισθητική και τον έλεγχο.

Στην πράξη, η Brutale Serie Oro βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες: Design, Performance, Rideability και Reliability — τέσσερις λέξεις που συνοψίζουν το πιο ολοκληρωμένο πακέτο που έχει παρουσιάσει ποτέ η MV στη μεσαία κατηγορία.

Νέα εποχή για τον κινητήρα: 950 EVO
Στην καρδιά της Serie Oro χτυπά ο νέος 950 EVO, μια εξελιγμένη εκδοχή του τρικύλινδρου που γνωρίσαμε στο Enduro Veloce. Ο κινητήρας των 931 κ.εκ. αποδίδει 148 ίππους στις 11.200 σ.α.λ. και 107 Nm στις 8.400 σ.α.λ., με το 85% της ροπής διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 σ.α.λ.

Οι μηχανικοί ανασχεδίασαν σχεδόν κάθε τμήμα του κινητήρα: κεφαλή, βαλβίδες, θάλαμο καύσης, εκκεντροφόρους και συστήματα ψύξης και λίπανσης. Οι νέες finger-follower βαλβίδες (μικρότερο μέγεθος σε καπελότα και κοκκοράκι), τα πιστόνια και η πιο ανθεκτική φλάντζα κυλινδροκεφαλής αντέχουν υψηλότερες καταπονήσεις και επιτρέπουν «άγρια» λειτουργία στις ψηλές στροφές.

Το αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας πιο εύχρηστος στις χαμηλές, αλλά και πιο εκρηκτικός στις ψηλές, με πολιτισμένη λειτουργία χάρη στον αντίθετα περιστρεφόμενο στρόφαλο που μειώνει το γυροσκοπικό φαινόμενο. Ο νέος συμπλέκτης υποβοήθησης και ολίσθησης, σε συνδυασμό με το ride-by-wire και τα 50mm σώματα ψεκασμού, προσφέρουν γραμμική απόδοση και φυσική αίσθηση στο δεξί χέρι.
Πλαίσιο και γεωμετρία: Έλεγχος με ταχύτητα
Η Brutale Serie Oro διαθέτει εντελώς νέο ατσάλινο χωροδικτύωμα με μεγαλύτερο ψαλίδι και επανασχεδιασμένο υποπλαίσιο. Η αυξημένη ακαμψία και το μεγαλύτερο μεταξόνιο δίνουν σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, ενώ η μεγαλύτερη γωνία κάστερ βελτιώνει την ακρίβεια και την προβλεψιμότητα στις γρήγορες καμπές.

Το νέο εργονομικό τρίγωνο (τιμόνι, σέλα, μαρσπιέ) προσφέρει φυσική στάση και καλύτερη κατανομή βάρους. Ο αναβάτης κάθεται μέσα στη μοτοσικλέτα, όχι πάνω της, με το ρεζερβουάρ να προσφέρει σταθερή στήριξη του αναβάτη με τα πόδια.
Σχεδίαση και εργονομία: εκεί που η μορφή υπηρετεί τη λειτουργία
Η Serie Oro κρατά την αισθητική ταυτότητα της Brutale, με ακόμη πιο «γλυπτό» ρεζερβουάρ, αιχμηρά φτερά και νέο LED προβολέα matrix με cornering λειτουργία. Όλα τα εξαρτήματα δείχνουν ότι σχεδιάστηκαν με γνώμονα τη λειτουργικότητα — από τη νέα πλατύτερη και πιο άνετη σέλα, μέχρι τα μαρσπιέ που μετακινήθηκαν πίσω και ψηλότερα για να αυξηθούν τα περιθώρια κλίσεων.

Η θέση οδήγησης έγινε πιο φυσική: ψηλότερο και φαρδύτερο τιμόνι, ανασχεδιασμένες χειρολαβές, περισσότερος χώρος για τα πόδια. Όλα αυτά βελτιώνουν την άνεση στις μεγάλες αποστάσεις χωρίς να αλλοιώνουν το sport DNA.
Τεχνολογία και ηλεκτρονικά: ευκολία χωρίς υπερβολή
Στο κέντρο του cockpit δεσπόζει η νέα TFT οθόνη 5”, με βελτιωμένη ευκρίνεια, γραφικά και δυνατότητες παραμετροποίησης. Από τα νέα χειριστήρια στο τιμόνι ο αναβάτης ρυθμίζει πέντε προγράμματα οδήγησης (Rain, Urban, Sport, Race, Custom), ελέγχοντας με ακρίβεια ABS, Traction Control, Wheelie Control, Engine Braking και απόκριση γκαζιού.

Η αναβαθμισμένη quickshifter μονάδα προσφέρει ακαριαίες αλλαγές σχέσεων, ενώ το cornering ABS διαθέτει τρεις ρυθμίσεις ευαισθησίας. Νέα προσθήκη αποτελεί και το ενσωματωμένο GPS με λειτουργίες αντικλεπτικής προστασίας και crash alert, συνδεδεμένο με την ανανεωμένη εφαρμογή MV App.
Αναρτήσεις και φρένα
Η Brutale Serie Oro φορά ό,τι καλύτερο προσφέρει η αγορά. Öhlins NIX 30 ανεστραμμένο πιρούνι 43mm με επικάλυψη TiN και το Öhlins TTX 36 πίσω αμορτισέρ με εξωτερικό δοχείο προσφέρουν πλήρεις ρυθμίσεις σε συμπίεση, επαναφορά και προφόρτιση — εύκολα προσβάσιμες για δρόμο ή πίστα.

Στο φρενάρισμα, η MV δεν έκανε καμία οικονομία: Brembo Hypure τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, 320mm δίσκοι και radial τρόμπα 17mm εγγυώνται αίσθηση και δύναμη. Πίσω, δίσκος 220mm με διπίστονη δαγκάνα προσφέρει ισορροπία και σταθερότητα, ενώ το σύστημα έχει ρυθμιστεί για προοδευτική αίσθηση ακόμη και σε απότομες επιβραδύνσεις.

Οι σφυρήλατες ζάντες και τα Pirelli Diablo Rosso IV ελαστικά (120/70 εμπρός, 190/55 πίσω) προσφέρουν χαμηλό βάρος και υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Το τελικό τιτανίου της Termignoni δεν είναι απλώς ελαφρύτερο — είναι μέρος της ψυχής της Brutale, δίνοντας χαρακτηριστικό ήχο που συνοδεύει κάθε αλλαγή σχέσης.

Περιορισμένη παραγωγή
Μόλις 300, αριθμημένες μονάδες της Brutale Serie Oro θα κατασκευαστούν στο Varese. Η Serie Oro δεν είναι απλώς ένα ακόμη naked. Είναι μια δήλωση αισθητικής και μηχανολογικής τελειότητας, μια μοτοσικλέτα που συνδέει το πάθος της παράδοσης με την τεχνολογία του αύριο — και που υπενθυμίζει ότι η MV Agusta εξακολουθεί να δημιουργεί μηχανές που ξεπερνούν τα συμβατικά όρια.

Τι κρατάμε
- Νέος τρικύλινδρος 950 EVO με 148 ίππους και 107 Nm
- Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Öhlins και φρένα Brembo Hypure
- Νέο πλαίσιο και γεωμετρία για απόλυτη ισορροπία
- Matrix LED φώτα, GPS με αντικλεπτικό και πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο
- Περιορισμένη παραγωγή 300 μονάδων
Όλες οι ειδήσεις
Τέλη κυκλοφορίας 2026: Άνοιξε η πλατφόρμα στο myCAR- Τα ποσά και τα πρόστιμα
Το πιο προσιτό SUV της Nissan είναι και το πιο στιλάτο – Με τιμή από 21.290 ευρώ







