ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Royal Enfield Himalayan 750: Περισσότερα κυβικά, περισσότερη περιπέτεια

royal-enfield-himalayan-750-perissotera-kyvika-perissoteri-peripeteia-762814

Η Royal Enfield ετοιμάζει το πιο ισχυρό,μεγαλύτερου κυβισμού Himalayan στην ιστορία της. Με νέο κινητήρα 750cc, διατηρώντας όμως την εμφάνιση του υπάρχοντος Himalayan 450.

Του Ελευθέριου Γριμπάπη

Δεν είναι φήμη, είναι πραγματικότητα. Η Royal Enfield αποκάλυψε φωτογραφίες από την επόμενη γενιά του Himalayan. Με έναν κινητήρα που, όπως όλα δείχνουν, δεν περιορίζεται στα γνωστά 650cc. Φτάνει πλέον τα 750cc, καθιστώντας έτσι το νέο Himalayan την ισχυρότερη adventure μοτοσυκλέτα στην ιστορία της εταιρείας.

Οπτικά, το κάρτερ του κινητήρα μοιάζει πολύ με αυτό του 650άρη δικύλινδρου που ήδη γνωρίζουμε από τα Interceptor, Continental GT και Super Meteor. Ωστόσο, πηγές αναφέρουν πως η Royal Enfield δεν έμεινε εκεί. Ο κινητήρας έχει “μεγαλώσει” σε 750cc και θα τοποθετηθεί αρχικά στα Interceptor και Continental πριν φτάσει στο Himalayan.

Εάν αυτό επιβεβαιωθεί, η Royal Enfield επιστρέφει μετά από δεκαετίες σε κυβισμούς που είχε ξαναδοκιμάσει τη δεκαετία του ’60. Όπως το Interceptor 750 (1962 – 1970) που απέδιδε 55 – 59 ίππους και άγγιζε τα 193 km/h. Υπήρχε μάλιστα τότε και ένα πρωτότυπο 800άρι, το οποίο όμως δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή.

Το νέο Himalayan, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες από τις δοκιμές στην ορεινή Λαντάκ της Ινδίας, συνοδεύεται από τον CEO της εταιρείας. Γεγονός που δείχνει τη σημασία που δίνει η Royal Enfield σε αυτό το μοντέλο. Σχεδιαστικά παραμένει κοντά στο Himalayan 450. Με κοινές ρετρό γραμμές αλλά αναβαθμισμένο στα σημεία. Μεγαλύτερη εξάτμιση, βάσεις για πλαϊνές αποσκευές, ακτινωτούς τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω. Οι οποίοι πιθανότατα να φιλοξενούν tubeless ελαστικά.

Το πιρούνι παραμένει ανεστραμμένο, χωρίς όμως να είναι ακόμη σαφές αν θα είναι ρυθμιζόμενο. Το “cockpit” δεν αποκαλύπτεται στις φωτογραφίες. Λογικά θα συνεχίσει να προσφέρει πρακτικές λύσεις για πλοήγηση και πληροφορίες διαδρομής.

Το πιο ενδιαφέρον σημείο είναι ο προσανατολισμός του. Με αυτές τις διαστάσεις τροχών και τα διπλής χρήσης ελαστικά, φαίνεται πως η νέα έκδοση προορίζεται περισσότερο για τουριστική χρήση παρά για σκληρό off-road. Κάτι που ενδεχομένως να αλλάξει αργότερα, με την πιθανή άφιξη μιας πιο σκληροπυρηνικής έκδοσης.

Εάν το νέο μοτέρ των 750cc μπει πράγματι στο παιχνίδι, τότε το Himalayan θα αποκτήσει άλλη δυναμική. Ο 650άρης “twin” της Royal Enfield είναι ήδη ένας ραφιναρισμένος, ευχάριστος κινητήρας. Αλλά με 47 ίππους “πνίγεται” λόγω των κανονισμών για τις A2 άδειες. Ένα 750άρι με λίγη παραπάνω δύναμη θα καλύψει τις ανάγκες των πιο απαιτητικών αναβατών, χωρίς να θυσιάζει το γενικότερο στυλ της εταιρείας.

Αν όλα πάνε βάσει προγράμματος, το νέο Himalayan αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Το ερώτημα είναι τι εξοπλισμό θα έχει και ποια θα είναι η τιμή του. Όπως όλα δείχνουν, θα ανταγωνιστεί τα Kawasaki Versys 650 και Suzuki V-Strom 650. Μία σύγκριση που θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

Όλες οι ειδήσεις

Το φθηνότερο Hyundai Tucson στην Ελλάδα – Η τιμή του

Γίνεται να υπάρξει ανεκτή κυκλοφορία χωρίς τη διήθηση των δίτροχων;

Ήρθε Ελλάδα το νέο Lynk & Co 01 με 281 ίππους και 75 km ηλεκτρικής αυτονομίας – Αναλυτικά οι τιμές

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο