ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Suzuki SV-7GX: Αποκάλυψη του «μεσαίου» crossover της Suzuki, με έναν γνωστό κινητήρα που παραμένει ζωντανός!

suzuki-sv-7gx-apokalypsi-tou-mesaiou-crossover-tis-suzuki-me-enan-gnosto-kinitira-pou-paramenei-zontanos-781790

Στρατηγική κίνηση που συμπληρώνει την γκάμα – Υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και Adventure Touring χαρακτήρας

Η Suzuki δείχνει να βρήκε ξανά τον παλμό της παραδοσιακής της ταυτότητας με το νέο SV-7GX, μια μοτοσικλέτα που επιχειρεί να γεφυρώσει sport ευελιξία και τουριστική άνεση. Αν και το όνομα παραπέμπει ευθέως στο γνωστό SV650, εδώ έχουμε κάτι πιο ώριμο, πιο σύγχρονο και σίγουρα πιο τεχνολογικά εξοπλισμένο. Είναι μια crossover εκδοχή του γνώριμου V2 κινητήρα 650 της Suzuki, με σαφείς επιρροές από τα adventure touring μοντέλα.

Kαι είναι ακόμα ζωντανός!

Ο γνωστός 645άρης V-twin της Suzuki δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις. Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα μοτέρ της μεσαίας κατηγορίας και έχει αποδείξει ότι μπορεί να συνδυάζει αξιοπιστία και εξαιρετική απόδοση.  Στο SV-7GX εμφανίζεται εκσυγχρονισμένος: Ride-by-wire, Quick Shifter δύο κατευθύνσεων,Traction Control με τρεις ρυθμίσεις, και επιλογή προγραμμάτων οδήγησης, είναι στοιχεία που τον προσαρμόζουν στη σημερινή «ψηφιακή»  πραγματικότητα.

Τα νέα σώματα ψεκασμού με κάθετη εισαγωγή, τα μπουζί ιριδίου και η βελτιωμένη καύση προσφέρουν πιο καθαρή λειτουργία και συμμόρφωση με τις Euro 5+ προδιαγραφές, χωρίς –κατά δήλωση της Suzuki- να επηρεάζεται η αίσθηση. Ο κινητήρας παραμένει εξαιρετικά πολιτισμένος, με γραμμική απόδοση από χαμηλά και τη γνώριμη δύναμη στις μεσαίες στροφές που αγαπήθηκε από τόσους αναβάτες.

Το εξάρι κιβώτιο, σε συνδυασμό με το Quick Shifter, δίνουν τη δυνατότητα για ανεβάσματα και κατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη, κάτι που μεταμορφώνει την αίσθηση στην καθημερινή οδήγηση ή σε έναν πιο σβέλτο ρυθμό στο επαρχιακό δίκτυο.

Πλαίσιο και αναρτήσεις για κάθε πεδίο

Το πλαίσιο του SV-7GX βασίζεται σε μια ελαφριά ατσάλινη δομή χωροδικτύωματος, που προσφέρει ισορροπημένη ακαμψία και χαμηλό κέντρο βάρους. Το αποτέλεσμα είναι προβλέψιμη, φιλική συμπεριφορά, ακόμα και για λιγότερο έμπειρους αναβάτες. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό πιρούνι 41 χιλιοστών εμπρός και το μονο αμορτισέρ πίσω, με ρύθμιση προφόρτισης.

Με ρεζερβουάρ χωρητικότητας 17,4 λίτρων και δεδομένης της καλής ταυτότητας του κινητήρα σε ότι αφορά στη διαχείριση καυσίμου, αναμένεται καλή επίδοση αυτονομίας. Σε ότι αφορά στο φρενάρισμα, αυτό το αναλαμβάνουν διπλοί εμπρός δίσκοι 290 mm με τετραπίστονες δαγκάνες, υποβοηθούμενοι από ABS.

Άνεση και εργονομία με τουριστικό προσανατολισμό

Το τιμόνι είναι φαρδύτερο και τοποθετημένο πιο κοντά στον αναβάτη σε σχέση με το SV650, κάτι που διευκολύνει τη χαλαρή στάση σώματος.  Η ανασχεδιασμένη σέλα προσφέρει καλύτερη στήριξη και περισσότερη άνεση σε μεγάλες αποστάσεις, ενώ το ύψος των 795 mm από το έδαφος, τη διατηρεί προσβάσιμη για όλα τα αναστήματα.

Μια ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις ζελατίνα, προστατευτικά χεριών (χούφτες και standard πίσω σχάρα ολοκληρώνουν το πακέτο, κάνοντάς το SV-7GX έτοιμο για ταξίδι.

Τεχνολογία στο ύψος της εποχής

Στο κομμάτι του εξοπλισμού, η SV-7GX δεν μένει πίσω. Ο DRL προβολέας LED δίνει δυνατή και καθαρή δέσμη, ενώ η συνολική αισθητική με τα λεπτά LED φώτα θέσης θυμίζει κάτι από streetfighter. O πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός και αποτελείται από μια TFT 4,2 ιντσών  που προσφέρει πληθώρα πληροφοριών — από θερμοκρασία περιβάλλοντος μέχρι μέση κατανάλωση και λειτουργική κατάσταση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.

Η συνδεσιμότητα γίνεται μέσω της πλατφόρμας Suzuki Ride Connect+, που προσφέρει πλοήγηση, ειδοποιήσεις κλήσεων και μηνυμάτων, ενημερώσεις καιρού και κυκλοφορίας. Ακόμη και όταν ο αναβάτης έχει σβήσει τη μηχανή, μπορεί να δει μέσω της εφαρμογής το σημείο στάθμευσης, το ιστορικό διαδρομών και τα στοιχεία κατανάλωσης. Μια θύρα USB-C 5V/3A προσφέρεται για φόρτιση συσκευών, με σωστή τοποθέτηση ώστε να μην εμποδίζει τα χειριστήρια.

Έξυπνη επιστροφή

Το SV-7GX τοποθετείται στρατηγικά εντός της γκάμας της Suzuki. Η επιλογή του 650άρη V2 αντί του 800άρη σε σειρά που κινεί τα νέα V-Strom και τα GSX, σημαίνει ότι δεν δημιουργείται εσωτερικός ανταγωνισμός μεταξύ των μοντέλων. Είναι η απάντηση της Suzuki στην –πραγματική- μεσαία κατηγορία, όπου δραστηριοποιούνται όλο και περισσότεροι κατασκευαστές, συμπεριλαμβανομένων αρκετών προτάσεων από την Κίνα.

Το νέο μοντέλο δεν επιχειρεί να εντυπωσιάσει με υπερβολές αλλά φαίνεται να πατάει γερά πάνω στη λογική της καθημερινής, εύκολης οδήγησης προσφέροντας allround χαρακτηριστικά, ακριβώς εκεί όπου η Suzuki ήταν πάντα δυνατή με τα V-Strom 650.

Με το γνωστό V-twin στο επίκεντρο, περιστοιχισμένο από επικαιροποιημένη τεχνολογία γύρω του, δείχνει ως ένας συγκερασμός των SV και των V-Strom συμπληρώνοντας το κενό που είχαν αφήσει στη γκάμα της Suzuki.

Aναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον!

Τι κρατάμε

  • Ο γνωστός 645 cm³ V-twin παραμένει ζωντανός και προσαρμοσμένος τσην εποχή μας
  • Πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών (SDMS, Traction Control, Quick Shifter)
  • Άνετη εργονομία και χαμηλό κέντρο βάρους για καθημερινή χρήση
  • Πλήρως LED φώτα TFT οθόνη και smartphone συνδεσιμότητα
  • Έτοιμη για ταξίδι με στάνταρ σχάρα, ψηλή ζελατίνα και προστατευτικά

Όλες οι ειδήσεις

Τέλη κυκλοφορίας 2026: Άνοιξε η πλατφόρμα στο myCAR- Τα ποσά και τα πρόστιμα

Η πιο συχνή παράβαση στην Ελλάδα που τώρα κοστίζει έως 4.000 ευρώ και το δίπλωμα για 8 χρόνια – Τι λέει ο ΚΟΚ

Το πιο προσιτό SUV της Nissan είναι και το πιο στιλάτο – Με τιμή από 21.290 ευρώ

car-prices
google-news
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΣΤΗΝ ONLINE ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ELEFTHEROSTYPOS.GR

Κώστας Γαμβρούλης

Γνήσιο παιδί της Generation X, μεγάλωσε με κασέτες και βινύλια, αλλά έμαθε να ζει με apps και streaming. Πατάει και στα δύο στρατόπεδα, σε μια ισορροπία που είναι ζόρικη, άλλα και μαγική. Μεγάλη του αγάπη οι μοτοσυκλέτες, τις οποίες θεωρεί ψυχοδυναμικές γεννήτριες, αν και δεν λέει όχι στο φευγιό με οποιοδήποτε μέσο. Η φωτογραφία και οι ηλεκτρικές κιθάρες αποτελούν τις «πολυτελείς εμμονές» του, οι οποίες του έχουν κοστίσει περισσότερο απ’ όσο θα παραδεχόταν. Όταν ξεμένει από δρόμους, εικόνες και μουσικές, συλλέγει θεωρίες συνωμοσίας, βλέπει sci-fi ταινίες και προσπαθεί να τελειώσει την συγγραφή ενός βιβλίου που δεν ξεκίνησε ποτέ.
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο