ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Triumph Scrambler 400 XC: Μικρό scrambler, μεγάλη όρεξη για χώμα

triumph-scrambler-400-xc-mikro-scrambler-megali-orexi-gia-choma-762557

Η Triumph συνεχίζει να επενδύει στα μικρού κυβισμού μοντέλα της. Η νέα Scrambler 400 XC είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα. Πρόκειται για την πιο “χωματερή” έκδοση της γνωστής Scrambler 400 X. Με μικρές αλλά ουσιαστικές επεμβάσεις που τη φέρνουν πιο κοντά στο DNA των αυθεντικών scrambler.

Του Ελευθέριου Γριμπάπη

Το βλέμμα πέφτει πρώτα στις ακτινωτές “tubeless” ζάντες. Δε δείχνουν μόνο επιθετικές, αλλά προσφέρουν αυξημένη αξιοπιστία στις πιο δύσκολες διαδρομές. Εξοπλίζεται με ψηλό λασπωτήρα και χαμηλό ανεμοθώρακα βαμμένο στα χρώματα του ρεζερβουάρ. Το πακέτο συμπληρώνεται με την πλευρική πινακίδα ως θέση αγωνιστικού αριθμού στο αριστερό πλαϊνό καπάκι. Η XC φορά προστατευτικά κάγκελα κινητήρα από το εργοστάσιο, αφαιρώντας την ανάγκη για άμεσες “aftermarket” προσθήκες. Μικρές πινελιές με μεγάλο στυλιστικό βάρος.

Μηχανικά, δεν υπάρχει κάποια διαφορά από την βασική 400 Χ. Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 398 κυβικών αποδίδει 39,5 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 37,5 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Ελαστικός και άμεσος, μπορεί να κινηθεί άνετα τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε χωμάτινες εξορμήσεις.

Η διαδρομή της ανάρτησης είναι τα 150 mm, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Το ρεζερβουάρ γεμίζει με 13 λίτρα καυσίμου. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα πολύ προσιτά 835 mm. Στα φρένα βρίσκουμε μία δισκόπλακα των 320 mm μπροστά, με ακτινική δαγκάνα 4 εμβόλων. Ενώ πίσω, δισκόπλακα των 230 mm με κλασική μονοπίστονη δαγκάνα.

Η Scrambler 400 XC είναι διαθέσιμη σε Racing Yellow, Storm Grey και Vanilla White, τονίζοντας ακόμα περισσότερο το χαρακτήρα της. Το χρυσό χρώμα στα ανεστραμμένα πιρούνια μπροστά παραμένει ένα ξεχωριστό, “premium” στοιχείο.

Η XC προορίζεται αρχικά αποκλειστικά για την αγορά της Ινδίας. Δεν υπάρχει ακόμα επίσημη ημερομηνία ή ανακοίνωση για την Ευρώπη. Όμως, η βασική Scrambler 400 X κυκλοφόρησε τελικά διεθνώς. Οπότε όλα δείχνουν πως η XC θα ακολουθήσει στον ίδιο δρόμο. Ή αν όχι ακριβώς στον ίδιο, τότε στον πιο “σκονισμένο”.

Ίσως να μη φέρνει την επανάσταση, όμως το χαρακτηριστικό της XC δεν είναι απλώς μία νέα επιλογή χρωμάτων. Διαθέτει ουσιαστικές επεμβάσεις που ενισχύουν την απόδοσή της εκτός δρόμου, διατηρώντας την προσιτή τιμή της σειράς 400. Αν φτάσει στην Ευρώπη, θα αποτελέσει μια δελεαστική επιλογή για όσους ψάχνουν ένα ρετρό scrambler με πραγματικές δυνατότητες εκτός δρόμου.

Όλες οι ειδήσεις

Νέος ΚΟΚ: Η παράβαση που φτάνει τις 8.000 ευρώ – Ποια είναι

Ήρθε Ελλάδα το νέο Lynk & Co 01 με 281 ίππους και 75 km ηλεκτρικής αυτονομίας – Αναλυτικά οι τιμές

Νέα premium μάρκα ηλεκτρικών έρχεται Ελλάδα – Με μπαταρία που αλλάζει σε 3 λεπτά!

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο