ΠΕΡΙΕΡΓΑ

Για ένα διακόπτη hypercar του ζητούσαν 15.000 ευρώ και τον άλλαξε μόνος του για 1 ευρώ

gia-ena-diakopti-hypercar-tou-zitousan-15-000-evro-kai-ton-allaxe-monos-tou-gia-1-evro-763099

Το ότι έχεις ξοδέψει εκατομμύρια για ένα hypercar δε σημαίνει πως θα πιαστείς αυτόματα κοροΐδο και θα τα «σκάσεις» για έναν διακόπτη.

Φαντάσου να έχεις πληρώσει εκατομμύρια για να αποκτήσεις ένα επιβλητικό hypercar, να σου χαλάει ο διακόπτης του παραθύρου και να σου ζητάνε $15.500 (περίπου 15.000 ευρώ) για να στον φτιάξουν. Κάποιοι μπορεί να πουν «σιγά μωρέ, λες και δεν έχει να πληρώσει», ωστόσο, αυτός είναι ο σωστός τρόπος σκέψης μονάχα άμα θέλεις να μείνεις για πάντα άφραγκος.

Για να έχεις πάντα λεφτά στην άκρη θα πρέπει να προσέχεις τι ξοδεύεις και να αναζητάς έξυπνες εναλλακτικές για να μη σου τα τρώνε τα διάφορα… «αρπακτικά», δηλαδή ότι έκανε ένας ιδιοκτήτης μιας Bugatti Veyron.

διακόπτη hypercar

Ο Carl Hartley λοιπόν, φανταζόμαστε πως άνοιξε μια μέρα την πόρτα της Bugatti του, στρογγυλοκάθισε στο εσωτερικό που είναι σαν το χολ του πατρικού του Ζιντάν στο Παρίσι (όσοι ξέρουν… ξέρουν) και όταν πήγε να ρυθμίσει τους καθρέπτες του… Καταστροφή! Ο διακόπτης είχε χαλάσει και τον Hartley σίγουρα άρχισε να λούζει κρύος ιδρώτας για το πόσο θα πάει το «μαλλί».

Ευτυχώς για την τσέπη του ωστόσο, ο ιδιοκτήτης του θρυλικού hypercar είναι έναν πολύ ισχυρό σύμμαχο στη «γωνία» του.

διακόπτη hypercar

Ο ιδιοκτήτης της Bugatti Veyron μίλησε πρόσφατα στον γνωστό επιχειρηματία, Rob Moore, με τον τελευταίο να τον ρωτά ποιο από τα πολλά αυτοκίνητα που διατηρεί στο γκαράζ του του έχει κάνει την περισσότερη ζημιά στην τσέπη. Η απάντηση του Hartley ήταν ακαριαία: «Η Buggati», εξηγώντας πως, αν είσαι… τυχερός, η συντήρηση για ένα αυτοκίνητο της γαλλικής μάρκας κοστίζει περίπου… 130.000 ευρώ τον χρόνο!

Ενδεικτικά, το κάθε σέρβις κοστίζει περίπου 40.000 ευρώ, οπότε φανταστείτε πόσο μπορεί να κοστίζει να αλλάξεις έναν διακόπτη στο επιβλητικό hypercar.

διακόπτη hypercar

Το πρόβλημα μικρό, το κόστος… τεράστιο

Η ιστορία που μοιράστηκε ο Hartley σε συνδυασμό με το κόστος αγοράς & συντήρησής μιας Bugatti Veyron μας κάνει να κοιτάμε αλλού για το επόμενό μας αυτοκίνητο (ένα από αυτά τα 2 ήταν ψέμα). Ο Hartley πήγε τη Veyron του στον «γιατρό» και ο λογαριασμός έμοιαζε με αυτόν μιας πολύμηνης διαμονής σε σουίτα νοσοκομείου: περίπου 15.000 ευρώ!

Διαβάστε επίσης: Hypercar των 5.000.000 κυκλοφορεί στην Ελλάδα – Δες το βίντεο

Ο λόγος; Παρότι το μόνο πράγμα που έπρεπε να αλλαχτεί ήταν ο διακόπτης για τη ρύθμιση των καθρεπτών, στο hypercar έπρεπε να αλλαχτεί, μαζί με τον καθρέφτη, το πάνελ και όλος ο μηχανισμός, δηλαδή σχεδόν ολόκληρη η πόρτα. «Έτσι είστε;» σίγουρα σκέφτηκε ο Hartley, ο οποίος απευθύνθηκε σε έναν φίλο του με εμπειρία από τον κόσμο της Formula 1. Το ανταλλακτικό τελικά βρέθηκε και το πρόβλημα γρήγορα διορθώθηκε.

Τελικά λοιπόν, πόσο του κόστισε; – Τίποτα! Αυτό γιατί 1) Ο διακόπτης είναι ο ίδιος που υπάρχει σε πολλά μοντέλα της Volkswagen και 2) Για την όλη διαδικασία χρειάστηκαν περίπου 20 λεπτά και 3) Ένα σετ των 5 διακοπτών (δεν πωλούνται ανά τεμάχιο) κοστίζει περίπου… 1 ευρώ!!!

Πηγή: Carscoops

Όλες οι ειδήσεις

Οι νέες κάμερες που έκοψαν 31.000 πρόστιμα σε ένα μήνα! – Πού βρίσκονται

Αυτό είναι το νέο μικρό κινέζικο ηλεκτρικό, ιδανικό για την πόλη – Ξεκινά από μόλις 8400 ευρώ!

Ξεκινούν σήμερα τα πρόστιμα «καμπάνες» για ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ αυτοκίνητα – Φτάνουν τα 1.000 ευρώ, τι να προσέξεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο