ΠΕΡΙΕΡΓΑ

Ποιoς CEO εταιρείας αυτοκινήτων πίνει …υγρά μπαταρίας;

poios-ceo-etaireias-aftokiniton-pinei-ygra-batarias-757831

Η BYD είναι πλέον ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο κόσμο. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, έχει έρθει η ώρα να γνωρίσουμε καλύτερα τον κολοσσό από τη Κίνα. Στην εξερεύνηση μας μέσα στη σύντομη αλλά ιδιαίτερη ιστορία της BYD, ανακαλύπτουμε ειδήσεις και πληροφορίες από το παρελθόν, που σίγουρα μας κάνουν εντύπωση, με μια ιστορία που περιλαμβάνει υγρά μπαταρίας να μας εντυπωσιάζει.

Το πρώτο σοκ ήρθε όταν μάθαμε για το BYD S8, ένα κάμπριο μοντέλο με σκληρή οροφή που κυκλοφόρησε στα τέλη της δεκαετίας του 2000, με το σχεδιασμό που ξεκάθαρα αντέγραφε το εμπρός μέρος της Mercedes CLK και το πίσω μέρος του -τότε- Renault Megane CC! O δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας του έστελνε δύναμη αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, ενώ σε όλη του την εμπορική πορεία, κατάφερε να πουλήσει μόλις 103 αυτοκίνητα. Ο βασικός λόγος για αυτό βέβαια, είναι πως ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά στη Κίνα.

Σκαλίζοντας όμως, λίγο παραπάνω, βρήκαμε ένα τρομερό αφιέρωμα από το Fortune Magazine σχετικά με τον ιδρυτή και CEO της BYD Auto, Wang Chaun-Fu: τον Απρίλιο του 2009, ο Wang προσέφερε σε ένα στέλεχος από τις ΗΠΑ, ένα ποτήρι γεμάτο με υγρά μπαταρίας! O Αμερικάνος αρνήθηκε, και ο Wang ήπιε το υγρό.

Την εποχή που κυκλοφόρησε αυτή η ιστορία, η  Berkshire Hathaway του Warren Buffet είχε ήδη επενδύσει στη BYD, δίνοντας της τα απαραίτητα κεφάλαια για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αλλά και υβριδικών αυτοκινήτων. Για να αποδείξει μάλιστα, ότι η μπαταρία νέας τεχνολογίας που ανέπτυξαν δεν είναι τοξική, ο CEO ήπιε ένα ποτήρι με το υγρό ηλεκτρολυτών της μπαταρίας μπροστά στον David Sokol, το CEO μιας τότε μεγάλης Αμερικανικής εταιρείας.

Wang Chaun-Fu
O Wang Chaun-Fu, ιδρυτής και CEO της BYD Auto

Όταν ο David Sokol περιηγήθηκε στις εγκαταστάσεις της BYD το καλοκαίρι του 2008, ο Wang τον πήγε σε ένα εργοστάσιο μπαταριών και του εξήγησε ότι η BYD θέλει να κάνει τις μπαταρίες της 100% ανακυκλώσιμες. Για το αυτό το σκοπό, η εταιρεία έχει αναπτύξει ένα μη τοξικό υγρό ηλεκτρολυτών. Για να τονίσει αυτό το χαρακτηριστικό, ο Wang γέμισε με τα υγρά μπαταρίας ένα ποτήρι και το ήπιε. «Δεν έχει ωραία γεύση», είπε, κάνοντας μια γκριμάτσα και προσφέροντας μια γουλιά στον Sokol.

Ο Sokol αρνήθηκε ευγενικά, αλλά πήρε το μήνυμα. «Αν πρόκειται να βοηθήσουμε στην επίλυση περιβαλλοντικών προβλημάτων, δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε νέα περιβαλλοντικά προβλήματα με την τεχνολογία μας», είπε ο Sokol. Είναι μια καλή ιστορία και δείχνει τι έχουμε μάθει για τον Chaun-Fu: πιστεύει στο προϊόν του. Η υπόλοιπη ιστορία υπογραμμίζει ορισμένα από τα πλεονεκτήματα που αντιμετωπίζει η εταιρεία και τις προκλήσεις που βρίσκονται ακόμη μπροστά της.

Όλες οι ειδήσεις

Ferrari 296 Speciale: Πόσο σπέσιαλ αντέχεις;

Έλεγχος φρένων με τα φρύδια! Η πιο περίεργη ιδέα στην ιστορία του αυτοκινήτου

Αυτό είναι το πιο άχρηστο αξεσουάρ αυτοκινήτου

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο

preload imagepreload image