Η πιο πρόσφατη προσθήκη στη γκάμα της Ford έρχεται με γνώριμο παρουσιαστικό και το πιο αποδοτικό κινητήριο σύνολο που έχουμε δει.
Με μοντέρνο σχεδιασμό, έξυπνη εργονομία και πλήρως ηλεκτρική καρδιά, το νέο Ford Puma Gen-E έρχεται για να αποδείξει ότι το fun-to-drive δεν είναι προνόμιο μόνο των θερμικών αυτοκινήτων.
Το Puma είναι ένα από τα πιο εμπορικά ονόματα της Ford στην Ευρώπη και η ηλεκτρική του έκδοση αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τη δημοτικότητά του. Το νέο Puma Gen-E βασίζεται σε μια γνώριμη αρχιτεκτονική, ωστόσο έχει προσαρμοστεί πλήρως στην ηλεκτροκίνηση, ενσωματώνοντας κάθε πτυχή του βιώσιμου και αστικού lifestyle που ζητά πλέον ο σύγχρονος οδηγός.
Κάτω από το αεροδυναμικό αμάξωμα κρύβεται ένα νέο σύστημα ηλεκτροκίνησης που εξασφαλίζει κατανάλωση μόλις 13,1 kWh/100 km. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Αν λάβουμε υπόψη μια μέση τιμή κιλοβατώρας στα 0,20 €, τότε η χρήση του νέου ηλεκτρικού Puma κοστίζει μόλις 2,62 ευρώ ανά 100 km. Ποσό που κάνει ακόμα και ένα… πατίνι να μοιάζει ακριβό.
Παρά τη φιλικότητα προς το πορτοφόλι, οι επιδόσεις δεν είναι καθόλου αδιάφορες. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 8 δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία του φτάνει τα 376 km με μία μόνο φόρτιση. Στην πόλη, χάρη στη βελτιωμένη ανάκτηση ενέργειας και τις ήπιες ταχύτητες, η αυτονομία μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 523 km, περιορίζοντας τις επισκέψεις σε φορτιστές.
Η ταχυφόρτιση επίσης εντυπωσιάζει, καθώς η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί από το 10% στο 80% σε μόλις 23 λεπτά, κάνοντας το Puma Gen-E ιδανικό όχι μόνο για αστική χρήση αλλά και για εξορμήσεις εκτός πόλης.
Πέρα από την τεχνολογία, η Ford έχει επενδύσει και στην πρακτικότητα. Το γνωστό MegaBox έχει εξελιχθεί σε GigaBox, προσφέροντας χώρο αποσκευών έως και 574 λίτρα, που ξεπερνά ακόμα και μεγαλύτερα SUV. Επιπλέον, το frunk των 43 λίτρων στο εμπρός μέρος λειτουργεί ιδανικά για την αποθήκευση καλωδίων ή μικροαντικειμένων, ακόμα κι όταν το πορτμπαγκάζ είναι γεμάτο.
Το καλύτερο, όμως, είναι η τιμολόγηση. Η βασική έκδοση Style διατίθεται στην Ελλάδα με ειδική επιδότηση της Ford στα 29.906 €, ενώ η πιο πλούσια Premium κοστίζει 32.142 €, τιμές προ κρατικής επιδότησης. Αν υπολογιστεί και το κρατικό πρόγραμμα, το τελικό κόστος πέφτει ακόμα περισσότερο – γεγονός που καθιστά το ηλεκτρικό Puma φθηνότερο και από τις αντίστοιχες βενζινοκίνητες εκδόσεις.
Η Ford Motor Hellas προσφέρει επιπλέον πλάνο leasing από μόλις 250 €/μήνα με 9.000 € προκαταβολή, κάνοντας το ηλεκτρικό Puma πιο προσιτό από ποτέ σε ιδιώτες και επαγγελματίες. Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα.
Με μηδενικούς ρύπους, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, αθόρυβη λειτουργία και υψηλή χρηστικότητα, το νέο Ford Puma Gen-E φέρνει την ηλεκτροκίνηση πιο κοντά στους καθημερινούς οδηγούς – χωρίς συμβιβασμούς, χωρίς υπερβολές και χωρίς… βενζινάδικα.
Όλες οι ειδήσεις
Dacia: Φθηνό και τετρακίνητο θα είναι το ηλεκτρικό Duster – Όλα όσα γνωρίζουμε
«Η παράκαμψη της Αττικής»: Ο νέος δρόμος που θα μειώσει τους χρόνους οδήγησης κατά 30 λεπτά