Q-ELECTRIC

Honda: «Ηλεκτρικό Type R μόνο αν είναι διασκεδαστικό, αλλιώς δεν έχει λόγο ύπαρξης»

honda-ilektriko-type-r-mono-an-einai-diaskedastiko-allios-den-echei-logo-yparxis-748238

Η Honda δεν λέει όχι στα δυναμικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά θέλει να το κάνει στο δικό της χρόνο και με τους δικούς της όρους

«Τα ηλεκτρικά μοτέρ και οι θερμικοί κινητήρες έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης, εκ των πραγμάτων λοιπόν δεν μπορούμε να προσδώσουμε την ίδια αίσθηση σε ένα ηλεκτροκίνητο sport μοντέλο». Αυτά δήλωσε σε πρόσφατη του συνέντευξη στο Auto Express ο Toshihiro Akiwa, υπεύθυνος εξέλιξης στο τμήμα των ΒEV μοντέλων της Honda, εξηγώντας ότι η παρουσίαση ένα ηλεκτροκίνητου μοντέλου που θα φέρει το «Type R» έμβλημα, είναι μια πολύ δύσκολη διαδικασία.

«Δεν είναι θέμα ισχύος, έχει να κάνει με την χαρά της οδήγησης και αυτή προέρχεται από τον ήχο, από τους κραδασμούς από την αίσθηση της επιτάχυνσης και όλα αυτά που συνιστούν την ανθρώπινη εμπειρία», ανέφερε επίσης ο Akiwa. Mε βάση αυτά, οι πιθανότητες για την παρουσίαση ενός sport, αντάξιου της Type R κληρονομίας, ηλεκτροκίνητου μοντέλου της Honda στο άμεσο μέλλον, είναι ελάχιστες.

Ωστόσο αν και το «Τype R» αποτελεί μια κορυφαία sport έκφανση για τα μοντέλα της Honda, η εταιρεία δεν αποκλείει να ανιχνεύσει το δυναμικό πεδίο στα ηλεκτροκίνητα. Υπάρχουν επιβεβαιωμένες πληροφορίες που θέλουν ένα ηλεκτρικό, τύπου NSX μοντέλο, να παρουσιάζεται μετά το 2027 και πιθανότατα αυτό να αποτελέσει την πρώτη απόπειρά της εταιρείας σε κάτι e-sport, χρησιμοποιώντας ως βάση την πλατφόρμα του 0 Saloon.

Η συγκεκριμένη, δυναμική ηλεκτρική κατηγορία, έχει ήδη αρχίσει να διαμορφώνεται με μοντέλα όπως τα Hyundai Ioniq 5 N, Audi RS E-Tron GT και Porsche Taycan Turbo S, οπότε είναι θέμα ανταγωνισμού και γοήτρου για την Honda, η συμμετοχή της σε αυτή.

Εξετάζοντας την γενικότερη εικόνα, η Honda αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε διαδικασία συγχώνευσης με τη Nissan και ήδη επαναπροσδιόρισε όλη την γκάμα των ηλεκτρικών της με την σειρά «0», οπότε τα οποία πλάνα της για ένα δυναμικό ηλεκτροκίνητο μοντέλο, μάλλον δεν αποτελούν προτεραιότητα στα στρατηγικά της πλάνα.

Σε κάθε περίπτωση, το σίγουρο είναι ότι «Τype R» και… μπαταρίες, θα αργήσουν πολύ να συνυπάρξουν…

Όλες οι ειδήσεις

O Τραμπ τελείωσε την «πράσινη συμφωνία» τι αλλάζει για τα αυτοκίνητα στις ΗΠΑ

Αυτό το μοντέλο είναι ο «βασιλιάς» σε πωλήσεις στην Ελλάδα

Κινεζικός κολοσσός μπαταριών ετοιμάζεται να αλώσει την Ευρώπη

 

car-prices
google-news
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΣΤΗΝ ONLINE ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ELEFTHEROSTYPOS.GR

Κώστας Γαμβρούλης

Γνήσιο παιδί της Generation X, μεγάλωσε με κασέτες και βινύλια, αλλά έμαθε να ζει με apps και streaming. Πατάει και στα δύο στρατόπεδα, σε μια ισορροπία που είναι ζόρικη, άλλα και μαγική. Μεγάλη του αγάπη οι μοτοσυκλέτες, τις οποίες θεωρεί ψυχοδυναμικές γεννήτριες, αν και δεν λέει όχι στο φευγιό με οποιοδήποτε μέσο. Η φωτογραφία και οι ηλεκτρικές κιθάρες αποτελούν τις «πολυτελείς εμμονές» του, οι οποίες του έχουν κοστίσει περισσότερο απ’ όσο θα παραδεχόταν. Όταν ξεμένει από δρόμους, εικόνες και μουσικές, συλλέγει θεωρίες συνωμοσίας, βλέπει sci-fi ταινίες και προσπαθεί να τελειώσει την συγγραφή ενός βιβλίου που δεν ξεκίνησε ποτέ.
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο