EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το στρογγυλό τιμόνι της Tesla… εξαντλήθηκε

to-strongylo-timoni-tis-tesla-exantlithike-662558

Χρειάστηκε μόνο λίγο περισσότερο από μια εβδομάδα για να εξαντληθεί το τιμόνι Model S/X της Tesla στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας.

Την περασμένη εβδομάδα, η Tesla άρχισε να προσφέρει ένα συμβατικό τιμόνι για τους κατόχους Model S και Model X που είχαν το “yoke”. Με τιμή 700 $, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης μέσω της Tesla, το Model S/X Wheel Retrofit εμφανίζεται τώρα ως “εκτός αποθέματος” στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Tesla, όπως ανακάλυψε το Teslarati. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι η επιλογή έχει χαθεί για πάντα, αλλά ότι το αρχικό απόθεμα εξαντλήθηκε.

Αν και ο κατασκευαστής EV δεν είπε πόσα τιμόνια είχε σε απόθεμα, είναι ξεκάθαρο ότι η ζήτηση υπερέβη την προσφορά, παρά το γεγονός ότι δεν ήταν ένα φθηνό αξεσουάρ. Προφανώς, πολλοί ιδιοκτήτες Model S και Model X ήθελαν να απαλλαγούν από το περίεργο και μη χρηστικό στη καθημερινότητα τιμόνι, το οποίο ήταν και η μόνη επιλογή στον εξοπλισμό.

Οι πελάτες που ενδιαφέρονταν για το Model S/X Wheel Retrofit μπορούσαν να το αγοράσουν μέσω της εφαρμογής Tesla, αλλά μόνο εάν είχαν στη κατοχή τους ένα Model S ή Model X εργοστασιακά εξοπλισμένο με το τιμόνι.

Όταν η Tesla παρουσίασε το τιμόνι “yoke” στον βασικό εξοπλισμό των ανανεωμένων Model S και Model X το 2021, συγκέντρωσε ανάμεικτες κριτικές από ιδιοκτήτες και δημοσιογράφους. Πολλοί χρήστες παραπονέθηκαν ότι δεν ήταν πρακτικό για την καθημερινή οδήγηση, ειδικότερα στα στενά των πόλεων και όπου υπήρχαν συνεχόμενες στενές στροφές. Άλλοι επέκριναν την όχι και τόσο καλή ποιότητα κατασκευής– υπήρξαν αναφορές για το ξεφλούδισμα του φινιρίσματος σε αυτοκίνητα με λιγότερα από 25.000 χιλιόμετρα.

Επίσης, οι περισσότεροι δεν ήταν ευχαριστημένοι με το γεγονός ότι η Tesla στα συγκεκριμένα μοντέλα δεν είχε μοχλούς για τους υαλοκαθαριστήρες και το κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ τα κουμπιά αφής για τα φλας και την κόρνα θεωρήθηκαν δύσχρηστα. Εδώ σημειώστε, ότι το στρογγυλό τιμόνι δεν επαναφέρει τα κανονικά χειριστήρια και απλά είναι πιο πρακτικό στην καθημερινή οδήγηση.

Η επιστροφή της Tesla στο συμβατικό τιμόνι, δείχνει ότι ο Αμερικάνος κατασκευαστής αρχίζει και λαμβάνει πιο σοβαρά υπόψη τα σχόλια των πελατών.

Ακόμη και το Cybertruck, το οποίο αποκαλύφθηκε ως πρωτότυπο το 2019 με “yoke”, παρόμοιο με αυτό που τοποθετήθηκε αργότερα στα Model S και Model X, έχει αλλάξει σε ένα πιο παραδοσιακό, στο προ-παραγωγής μοντέλου.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
Tags
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο