Q-ELECTRIC

Ξεπούλησε μέχρι το 2028 το Renault 5 Turbo 3E των 155.000 ευρώ

xepoulise-mechri-to-2028-to-renault-5-turbo-3e-ton-155-000-evro-753488

Μην τρέχεις, δεν προλαβαίνεις: Ντελίριο επικρατεί στις τάξεις των επίδοξων αγοραστών του “mini supercar”, Renault 5 Turbo 3E.

Τα βιβλία παραγγελιών άνοιξαν και γέμισαν μέχρι το… 2028, με το νέο Renault 5 Turbo 3E να κάνει τους επίδοξους αγοραστές να τρέχουν να προλάβουν για να κάνουν δικό τους το αυτοκίνητο που αποτελεί φόρο τιμής στο κλασσικό Renault 5 Turbo. Το νέο ηλεκτρικό mini supercar της Renault υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις στους 1980 τυχερούς που θα ξοδέψουν περίπου 155.000 ευρώ για να το αποκτήσουν.

«Αυτή τη στιγμή, βρισκόμαστε στο μισό του συνολικού όγκου (παραγωγής), επομένως οι παραγγελίες αφορούν παραδόσεις που θα γίνουν το 2028», δήλωσε ο επικεφαλής του project, Michael Grosjean, στο Autocar, καθώς το 3E έκανε το δυναμικό ντεμπούτο του στο Goodwood FoS.

Σχεδιασμός από το παρελθόν για το παρόν

Το Renault 5 Turbo 3E δεν είναι απλά ένα ηλεκτρικό «R5» και αυτό γίνεται ξεκάθαρα κατανοητό από όποιο σημείο και να το δεις: προεξέχοντες προφυλακτήρες, διευρυμένα μετατρόχια και φτερά, αεραγωγός στο καπό για τη δημιουργία κάθετης δύναμης και δύο αεροτομές στο πίσω μέρος.

Χωρίς να παραβλέπουμε την ανάγκη βελτιστοποίησης της αεροδυναμικής, στο Renault 5 Turbo 3E υπάρχουν άφθονες αναφορές στο R5 Turbo της δεκαετίας του ογδόντα: τετράγωνοι (αλλά LED) προβολείς, τρεις λεπτές εισαγωγές αέρα και «πρόσθετα φώτα ομίχλης» στο μπροστινό μέρος, επίσης τετράγωνα, κάτω από τα οποία τοποθετείται μια μεγάλη αεροδυναμική λεπίδα. Οι πλαϊνοί αεραγωγοί μεταφέρουν τη ροή του αέρα μπροστά από τους τροχούς, ενώ οι επάνω από τα πίσω φτερά τον κατευθύνουν κάτω από τους προβολείς, που συνδέονται μεταξύ τους με μια δεύτερη, πιο λεπτή αεροτομή. Αντίθετα, ο πίσω προφυλακτήρας φιλοξενεί έναν τεράστιο διαχύτη.

 

Το Renault 5 Turbo 3E διαθέτει δύο θέσεις και δύο είναι επίσης και οι πόρτες. Η ιδιαίτερη αρχιτεκτονική με τους ηλεκτροκινητήρες στο εσωτερικό των τροχών και την μπαταρία κάτω από την πλατφόρμα έχει καταστήσει δυνατή τη σημαντική αύξηση του αποθηκευτικού χώρου. Τα καθίσματα, με ζώνες έξι σημείων, έχουν κέλυφος carbon και καλύπτονται με Alcantara, υλικό που χρησιμοποιείται επίσης για το ταμπλό και τα πάνελ των θυρών.

Διαβάστε επίσης: MG IM5 και IM6: Οι αντίπαλοι των Tesla Model 3 και Y – Τιμές

Η διπλή οθόνη OpenR 10,1” για όργανα και 10,25” για infotainment εμφανίζει τις πληροφορίες οδήγησης, με ένα interface που αποτίει φόρο τιμής στο στυλ των αυθεντικών Renault Turbo R5, προσφέροντας όλες τις σχετικές υπηρεσίες της Google, συμπεριλαμβανομένων των χαρτών.

Επιδόσεις supercar

Τα δύο διευρυμένα πίσω φτερά φιλοξενούν τροχούς των 20”, πίσω από τους οποίους βρίσκονται οι δύο ηλεκτροκινητήρες των 200 kW έκαστος: η συνολική ισχύς είναι 400 kW, ίση με 544 ίππους, με μέγιστη δηλωμένη ροπή 4.800 Nm(!), αν και λογικά το 1/10 αυτής θα φτάνει στο δρόμο. Με αυτές τις τιμές, το Renault 5 Turbo 3E κάνει το 0-100 km/h σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα και φτάνει στην ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα των 270 km/h.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου, που στεγάζεται στην πλατφόρμα, έχει χωρητικότητα 70 kWh, για δηλωμένη αυτονομία άνω των 400 km στον κύκλο WLTP. Χάρη στην αρχιτεκτονική των 800V, η μέγιστη ισχύς φόρτισης συνεχούς ρεύματος φτάνει τα 350 kW, για να φτάσει από το 15 στο 80% σε περίπου 15 λεπτά.

Πηγή: Autocar.co.uk

Όλες οι ειδήσεις

Αυτό είναι το νέο Mazda CX-5 – Δες την πρώτη τιμή

Rimac Nevera R: Το ηλεκτρικό hypercar των 1.989 PS που έσπασε 24 παγκόσμια ρεκόρ (video)

Ηλεκτρικό έκανε πάνω από 1.200 km με μία φόρτιση – Έσπασε όλα τα ρεκόρ

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο