Q-TECH

Η Audi ενσωματώνει On Demand λειτουργίες στα αυτοκίνητά της

i-audi-ensomatonei-on-demand-leitourgies-sta-aftokinita-tis-690167

Oι συνδρομές κατ’ απαίτηση είναι μια νέα στρατηγική στον κλάδο, αλλά οι αντιδράσεις ήταν ανάμεικτες μέχρι στιγμής. Η Audi, ένας από τους πιο προηγμένους τεχνολογικά κατασκευαστές, λέει ότι θα αυξήσει το εύρος των on-demand χαρακτηριστικών στα αυτοκίνητά της από το επόμενο έτος – αλλά όχι ως νέος τρόπος για να κερδίσετε χρήματα αλλά ως απάντηση στην υπάρχουσα ζήτηση των πελατών, λέει.

Προς το παρόν, οι δυνατότητες κατά παραγγελία της Audi περιορίζονται στα μοντέλα E-Tron και E-Tron Sportback της μάρκας, αλλά η εταιρεία σχεδιάζει να διαθέσει αυτές τις αναβαθμίσεις για μια ευρύτερη γκάμα μοντέλων στο μέλλον Αυτή η αλλαγή θα επιτρέψει στους ιδιοκτήτες οχημάτων να βελτιώσουν την οδηγική τους εμπειρία προσθέτοντας νέες λειτουργίες και δυνατότητες μετά την αρχική αγορά, όλα σε ad hoc βάση. Οι τρέχουσες προσφορές της Audi περιλαμβάνουν ένα πακέτο από φώτα LED Matrix που εναλλάσσεται απρόσκοπτα μεταξύ της μεγάλης σκάλας διασταύρωσης και της κύριας δέσμης, ένα πακέτο λειτουργιών φωτός που ενσωματώνει κινούμενα σχέδια κατά το κλείδωμα και ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου και μια λειτουργία ημιαυτόνομης στάθμευσης που μπορεί να εντοπίσει ένα χώρο στάθμευσης και να παρκάρει αυτόνομα το όχημα.

«Με την επόμενη γενιά ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής μας, θα φέρουμε περισσότερες προσφορές για «λειτουργία κατά παραγγελία» και θα βλέπετε χρόνο με το χρόνο, θα φέρνουμε νέες λειτουργίες στα αυτοκίνητα», σχολίασε στο Autocar ο τεχνικός προϊστάμενος της Audi, Oliver Hoffmann. «Πριν από μερικά χρόνια, υπήρχαν ιδέες για τη δημιουργία περισσότερων εσόδων από τις λειτουργίες ψηφιοποίησης παρά από την πώληση αυτοκινήτων».

Αυτό που ξεχωρίζει τα χαρακτηριστικά κατά παραγγελία της Audi είναι η ευκολία ενσωμάτωσης. Οι οδηγοί μπορούν να βελτιώσουν τη λειτουργικότητα του αυτοκινήτου τους απευθείας μέσω της εφαρμογής myAudi, εξαλείφοντας την ανάγκη επίσκεψης στον αντιπρόσωπο ή οποιαδήποτε επιπλέον εγκατάσταση υλικού.

Αυτή η εξέλιξη έρχεται στον απόηχο της απόφασης της BMW να σταματήσει να χρεώνει επιπλέον χρεώσεις για λειτουργίες βασισμένες στο υλικό στα αυτοκίνητά της, λόγω της χαμηλής «αποδοχής από τους πελάτες». Ωστόσο, ο Hoffmann παραμένει βέβαιος ότι η κατά παραγγελία λειτουργικότητα θα γίνει «αρκετά φυσιολογική στο μέλλον», υπογραμμίζοντας το συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο της προσαρμογής του αυτοκινήτου.

Αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η BMW και η Mercedes-Benz αντιμετώπισαν αντιδράσεις όταν εισήγαγαν προϊόντα και υπηρεσίες με συνδρομή στα οχήματά τους. Ωστόσο, μια  έρευνα της S&P Global Mobility από αυτό το καλοκαίρι έδειξε ότι οι καταναλωτές είναι γενικά δεκτικοί στις συνδρομές όταν προσφέρουν έκθεση σε νέες δυνατότητες και τεχνολογίες. Όταν προσφέρθηκαν δωρεάν δοκιμές ή υπάρχουσες συνδρομές σε νεότερα οχήματα, το 82 τοις εκατό των ερωτηθέντων στην έρευνα εξέφρασαν την προθυμία τους να εξετάσουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν συνδρομητικές υπηρεσίες για μελλοντικές αγορές οχημάτων τους.

Μόλις νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Porsche, μια άλλη μάρκα στο χαρτοφυλάκιο του Volkswagen Auto Group (VAG), ανακοίνωσε πρόσφατα τα σχέδιά της να ενσωματώσει τις υπηρεσίες Google στις επερχόμενες γενιές οχημάτων της . Αυτή η ενοποίηση θα εισαγάγει μια ευρεία γκάμα προϊόντων Google, συμπεριλαμβανομένων των Χαρτών Google, του Βοηθού Google και πρόσβασης σε μια ποικιλία εφαρμογών μέσω του Google Play Store.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο