STYLE

Αναλογική τελειότητα: Αυτή είναι η νέα De Tomaso P72

analogiki-teleiotita-afti-einai-i-nea-de-tomaso-p72-758724

Χρειάστηκαν έξι χρόνια για να ολοκληρωθεί το αναλογικό έργο τέχνης που ακούει στο όνομα De Tomaso P72, πνευματικής κληρονόμου της P70 από το 1965.

του Claudio Todeschini, απόδοση: Autotypos Team

Το εν λόγω αυτοκίνητο γεννήθηκε μέσα από τη συνεργασία μεταξύ του Alejandro De Tomaso και του Carroll Shelby. Μετά την πρωτότυπη έκδοση που παρουσιάστηκε το 2019 στο Goodwood FoS, ιδού το πρώτο ολοκληρωμένο δείγμα, που ονομάζεται DT0001.

«Μια μηχανική ψυχή, διαχρονική ομορφιά και μια οδηγική εμπειρία που ξεπερνά τις σύγχρονες συνήθειες»: έτσι περιγράφει την P72 ο Norman Choi, Διευθύνων Σύμβουλος της De Tomaso.

Ρετρό στυλ

Οι καμπυλωτές και κομψές γραμμές της De Tomaso P72 είναι εμπνευσμένες από το αρχικό μοντέλο της δεκαετίας του ’60, με αναπόφευκτες παραχωρήσεις στον μοντερνισμό και ένα χρώμα σε Pink Ivory, με τις ρίγες Rose Gold, χρώμα που συναντάμε στα καλύμματα των καθρεπτών και σε άλλα σημεία, όπως τα προφίλ των μαρσπιέ και ο πίσω διαχύτης.

Οι πελάτες θα μπορούν να προσαρμόσουν το αυτοκίνητο ανάλογα στις προτιμήσεις τους, επιλέγοντας ανάμεσα σε ιστορικά χρώματα, εκτεθειμένα ανθρακονήματα και μια μεγάλη σειρά από δέρματα και φινιρίσματα εσωτερικού.

Ψηφιοποίηση μηδέν

Το πλαίσιο της De Tomaso P72 είναι ένα μονοκόκ από ανθρακονήματα, χωρίς συγκολλημένα στοιχεία, γεγονός που μειώνει το βάρος και βελτιώνει τη συνολική ακαμψία. Στους ίδιους ρυθμούς κινείται και το εσωτερικό, κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στο χέρι, όπου ο κύριος στόχος των σχεδιαστών ήταν να ξεκινήσουν από τα βασικά: καθόλου συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ή ψηφιακές οθόνες, μόνο κυκλικά αναλογικά στοιχεία και ένας παραδοσιακός επιλογέας ταχυτήτων.

Η μόνη παραχώρηση στον μοντερνισμό είναι ένας χώρος για να φιλοξενήσει κινητό τηλέφωνο, αλλά χωρίς τη δυνατότητα σύνδεσής του με το αυτοκίνητο. Τα καθίσματα, το ταμπλό και τα πάνελ των θυρών έχουν εκτεθειμένα στοιχεία από ανθρακονήματα και είναι καλυμμένα με χειροποίητο δέρμα, ενώ τα μεταλλικά στοιχεία είναι από βουρτσισμένο αλουμίνιο σε ροζ χρυσό.

710 ίπποι στους πίσω τροχούς

Στην καρδιά της De Tomaso P72 υπάρχει ένας V8 κινητήρας 5,0 λίτρων, έκδοσης Ford (όπως το Pantera του 1970), που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για αυτό το μοντέλο και αποδίδει μέγιστη ισχύ 710 ίππων και 820 Nm ροπής, σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων που κινεί μόνο τους πίσω τροχούς. Σε ένδειξη τιμής στην αναλογική της επιμονή, η P72 δεν προσφέρει κανένα πρόγραμμα οδήγησης και οι αναρτήσεις ρυθμίζονται επίσης μόνο χειροκίνητα.

Η τιμή;

Μυστήριο. Όπως και οι αριθμοί που σχετίζονται με τις επιδόσεις, έτσι και η τιμή της De Tomaso P72 είναι επίσης άγνωστη: με την πάροδο των ετών υπάρχουν φήμες κάθε είδους, σύμφωνα με τις οποίες το αυτοκίνητο θα μπορούσε να κοστίζει από 750 χιλιάδες ευρώ έως 1,5 εκατ. Το τελικό ποσό θα μπορούσε να αποκαλυφθεί προς το τέλος του έτους, όταν θα ξεκινήσουν οι πρώτες παραδόσεις. Αν και φαίνεται πλέον ότι και τα 72 από τα προγραμματισμένα δείγματα έχουν ήδη πωληθεί.

Η P72 που βλέπουμε σήμερα στις φωτογραφίες δεν αποτελεί μέρος αυτής της παρτίδας και δεν θα διατεθεί προς πώληση.

Πηγή: Quattroruote.it

Όλες οι ειδήσεις

Βίντεο-δοκιμή Ferrari 296 GTS: Η νέα εποχή στα supercars

Κινητό & οδήγηση: Τρεις στους τέσσερις παραδέχονται πως τους αποσπά την προσοχή

«Φοροτροχονόμοι»: Έλεγχοι πινακίδων σε διόδια και δρόμους – Από 10.000 έως 30.000 τα πρόστιμα!

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο