STYLE

BF350: H νέα V8 εξωλέμβια της Honda με 350 ίππους

bf350-h-nea-v8-exolemvia-tis-honda-me-350-ippous-686296

H νέα εξωλέμβια της Honda Marine, που ακούει στο όνομα BF350, απευθύνεται  σε σκάφη ανοικτής θαλάσσης.

Πρόκειται για έναν τετράχρονο, V8 κινητήρα, υπό γωνία 60 μοιρών, συνολικής χωρητικότητας 4952 κυβικών εκατοστών, με μονούς εκκεντροφόρους επικεφαλής, και 32 βαλβίδες, η ονομαστική απόδοση του οποίου ανέρχεται στους 350 ίππους στις 5500 σ.α.λ. Μάλιστα κάθε στροφαλοφόρος άξονας του BF350 έχει κατασκευαστεί από το ίδιο κράμα με αυτό που διαθέτει το φημισμένο Honda NSX.

Ο κινητήρας αυτός, που μεταξύ άλλων συνιστά το πρώτο V8 μοτέρ της Honda, και λειτουργεί με συμβατικό καύσιμο, έχει σχεδιαστεί με αποκλειστικό γνώμονα την υψηλή ισχύ (εδώ έμπρακτα συμβάλλει η τεχνολογία VTEC), αλλά και ταυτόχρονα την οικονομία καυσίμου. Για την τελευταία μάλιστα, η βελτιστοποιημένη απόδοση καυσίμου επεκτείνει την εμβέλεια και μειώνει το λειτουργικό κόστος, ξεπερνώντας την απόδοση καυσίμου του ανταγωνισμού στην κρουαζιέρα κατά 17% και το κόστος κατά 20%.

Η εκπληκτική ταχύτητα και η γρήγορη επιτάχυνση –απότοκο του συστήματος BLAST- συναρπάζουν, ενώ αξιοσημείωτη είναι φυσικά και η ομαλή απόκριση, που σε συνδυασμό με την αυξημένη ροπή εγγυώνται ήρεμες βόλτες ακόμη και με ταχύτητα πλεύσης, για χαλαρές συνομιλίες στο πλοίο και απολαυστικές κοινωνικές εμπειρίες, μειώνοντας τους κραδασμούς για πιο άνετη βαρκάδα.

Η Honda έχει ενσωματώσει όλες τις νεότερες τεχνολογίες αιχμής σε αυτόν τον κινητήρα. Το Cruise Control επιτρέπει στους βαρκάρηδες να διατηρούν την προτιμώμενη ταχύτητα πλεύσης ή τις στροφές τους για τυχόν ρυμουλκήσεις. Το αποκλειστικό σύστημα μετάδοσης κίνησης iST® (Intelligent Shift and Throttle®) της Honda εξασφαλίζει εξαιρετική, αβίαστη αλλαγή ταχυτήτων και έλεγχο γκαζιού, καθώς και εγκατάσταση plug-and-play του συστήματος joystick Optimus 360 by Dometic®. Η αποκλειστική τεχνολογία Lean Burn Control της Honda βελτιστοποιεί την απόδοση καυσίμου υποστηρίζοντας την αποτελεσματική καύση σε ένα πιο λεπτό μείγμα αέρα-καυσίμου. Τα πρωτόκολλα NMEA 2000 επιτρέπουν τη διασύνδεση δεδομένων κινητήρα με ενσωματωμένα συστήματα και οθόνες συστημάτων, όπως SONAR ή GPS.

Τα κρίσιμα εσωτερικά εξαρτήματα χρησιμοποιούν ένα κράμα αλουμινίου υψηλής αντοχής, με αποτέλεσμα έναν ανθεκτικό κινητήρα, ενώ τα μπουλόνια και οι βραχίονες υποβάλλονται σε επεξεργασία με ειδική επίστρωση HI-M για αντοχή στη διάβρωση.

Εκτός όμως από αυτό η Honda έχει μεριμνήσει για την διαρκή παρακολούθηση των ζωτικών λειτουργιών του κινητήρα. Το σύστημα προειδοποίησης του κινητήρα έχει σκοπό να αποτρέψει τη ζημιά του κινητήρα ειδοποιώντας τον χειριστή για: υπερθέρμανση, νερό στο καύσιμο, χαμηλή πίεση λαδιού, πρόβλημα στην μπαταρία, υπερ-στροφάρισμα και κρίσιμες λειτουργίες του κινητήρα.

Ως επιστέγασμα της θρυλικής αξιοπιστίας της Honda έρχεται η πενταετής εγγύηση της εταιρείας διασφαλίζοντας την απαράμιλλη ηρεμία των ιδιοκτητών. Οι εξωλέμβιες μοιράζονται πολλές τεχνολογίες και εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται και στα επιβατικά οχήματα της Honda, με όλα τα πλεονεκτήματα της αποδεδειγμένης τεχνολογίας, της προσεγμένης κατασκευής και της αξιοπιστίας.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο