STYLE

Καινούργιο Tesla Model Y έχει ραγίσει στο υποπλαίσιο!

kainourgio-tesla-model-y-echei-ragisei-sto-ypoplaisio-683139

Ένας ιδιοκτήτης Tesla Model Y αφηγείται την ιστορία του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να τραβήξει την προσοχή αφού βρήκε μεγάλες ρωγμές στα μπροστινύ υποπλαίσιο της ανάρτησης του ηλεκτρικού οχήματος του. Ανησυχώντας για την ασφάλεια του οχήματος, ο ιδιοκτήτης ισχυρίζεται ότι η Tesla δεν ανταποκρίθηκε σε αυτόν.

Ο ιδιοκτήτης, Nizar Kamel, ανακάλυψε για πρώτη φορά τις ρωγμές τον Μάιο, ενώ έλεγχε για ένα άλλο θέμα για το οποίο κάποιοι ιδιοκτήτες διαμαρτύρονται. Ενώ έψαχνε να διασφαλίσει ότι το καπάκι ήταν σταθερά στερεωμένο στη δεξαμενή υγρού φρένων (ήταν), ανακάλυψε τις ρωγμές στο μπροστινό μέρος του Model Y.

Συγκεκριμένα, οι ρωγμές εντοπίζονται γύρω από το υποπλαίσιο της ανάρτησης, το οποίο στο Model Y είναι κατασκευασμένο από ένα ενιαίο κομμάτι αλουμινίου. Ως μέρος μιας νέας διαδικασίας “Gigacasting”, η Tesla κατασκευάζει αυτά τα μέρη από ένα και μόνο μέρος, αντί από πολλά μικρότερα μέρη που στη συνέχεια συγκολλούνται μεταξύ τους. Αυτό έχει το πλεονέκτημα ότι είναι λιγότερο σύνθετο στην κατασκευή (και επομένως φθηνότερο).

Από την άλλη, e. Στο Βερολίνο μάλιστα φάνηκαν σωροί από ραγισμένα εξαρτήματα να συσσωρεύονται έξω από το εργοστάσιό της Tesla, όσο  βελτίωνε τη διαδικασία κατασκευής.

Μέχρι στιγμής, λίγοι Αμερικανοί ιδιοκτήτες έχουν παραπονεθεί για παρόμοια ζητήματα του Model Y που προέρχεται από το εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Ώστιν του Τέξας, όμως τέτοια προβλήματα είναι αρκετά δύσκολο να βρεθούν. Ο Kamel είπε στο Auto Evolution ότι του πήρε μερικούς μήνες για να παρατηρήσει το ελάττωμα γιατί απλά δεν περίμενε να βρει ένα τόσο θεμελιώδες ζήτημα.

«Κατά την παράδοση, επιθεώρησα το αυτοκίνητο με βάση τα κύρια πράγματα που είπαν οι άλλοι ιδιοκτήτες να ελέγξουν», είπε ο ιδιοκτήτης. «Εκείνη τη στιγμή, όλα ήταν εντάξει, αλλά δεν έλεγξα το πλαίσιο ή τα δομικά μέρη, καθώς το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο από το εργοστάσιο και δεν έπρεπε να το ελέγξει κανείς».

Δυστυχώς, παρά την υποβολή αιτήματος σέρβις τον Μάιο, το αυτοκίνητο  του δεν έχει επισκευαστεί ακόμα. Αν και ένας τεχνικός είδε το όχημα τον Ιούλιο, ο Kamel δεν αισθάνεται ότι το πρόβλημά του λαμβάνεται αρκετά σοβαρά.

«Ο διευθυντής του σέρβις είπε πολλές φορές ότι «το αυτοκίνητο είναι ασφαλές στην οδήγηση» και ότι είχε διαβεβαιωθεί από «μηχανικούς» ότι είναι «ασφαλές», είπε ο ιδιοκτήτης. «Ωστόσο, δεν θα μου δώσει οτιδήποτε με περισσότερες λεπτομέρειες ή οποιαδήποτε επίσημη τεκμηρίωση της Tesla για να το επιβεβαιώσει αυτό».

Ο Kamel έχει δημοσιεύσει φωτογραφίες και βίντεο, δείχνοντας ότι οι ρωγμές είναι αρκετά μεγάλες για να περνάει το φώς από μέσα. Η εταιρεία είναι ενήμερη, όμως δεν έχει δώσει κάποια απάντηση ακόμα για το θέμα.

Ο ιδιοκτήτης είπε ότι όταν ανακάλυψε τις ρωγμές, ήταν «σοκαρισμένος, φοβισμένος και νευρικός για την ασφάλειά μου, καθώς είναι ο μοναδικός τρόπος μεταφοράς μου» – κάτι που είναι μια λογική αντίδραση καθώς πρόκειται για θέμα ασφάλειας.

 

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο