F1

Η Ferrari διαψεύδει τις φήμες αντικατάστασης του Μπινότο από τον Βασέρ 

i-ferrari-diapsevdei-tis-fimes-antikatastasis-tou-binoto-apo-ton-vaser-647522

Τις τελευταίες ημέρες έντονη ήταν η φημολογία στα ιταλικά μέσα ενημέρωσης όπως η Gazzetta dello Sport και το προσωπικό blog του Λεό Τουρίνι, πώς ο πρόεδρος της Ferrari, Τζον Έλκαν προτίθεται να αντικαταστήσει από τη νέα χρονιά τον νυν team principal Ματία Μπινότο με τον team principal της Alfa Romeo, Φρεντερίκ Βασέρ. 

του Σπύρου Πέττα 

Η επίσημη Ferrari, ωστόσο, έσπευσε να διαψεύσει μετά βδελυγμίας τα δημοσιεύματα αναφέροντας πώς δεν έχουν καμία βάση και πως ο Μπινότα . 

 Στον αγωνιστικό τομέα, πάντως, απεδείχθη πώς η κακή απόδοση της Ferrari στο Μέξικο Σίτι, οφειλόταν μεν στο υψηλό υψόμετρο και τον αραιό αέρα, αλλά και σε μια ελαττωματική παρτίδα των turbo της αμερικανικής Honeywell, που υποχρέωσε τους τεχνικούς της Ferrari, να τα ρυθμίσουν στις μόλις 103.000 σ.α.λ. από τις 125.000 σ.α.λ. που επιτρέπει ο κανονισμός. 

Μπινότο: “Δεν ξέρω γιατί ήμασταν τόσο αργοί” 

Ο επικεφαλής της Scuderia Ferrari, Ματία Μπινότο, παραδέχτηκε την άγνοιά του γιατί η Ferrari δεν ήταν καθόλου ανταγωνιστική στον αγώνα του Μεξικού.

“Δεν έχω εξηγήσεις γιατί είμαστε τόσο αργοί. Πρέπει να αναλύσουμε τα δεδομένα και να δούμε πού είναι οι ελλείψεις για να εστιάσουμε σε αυτές για τη νέα χρονιά. Η μάχη με τη Mercedes για τη δεύτερη θέση; Δεν μας απασχολεί τόσο πολύ, εμείς έχουμε εστιάσει στο 2023…” δήλωσε ο Ιταλοελβετός Μπινότο.

Δύο από τους λόγους πάντως για τους οποίους η Ferrari ήταν τόσο αργή στο Μέξικο Σίτι ήταν καταρχήν ότι ήταν πολύ κομμένο το μοτέρ εξαιτίας φόβων για την αξιοπιστία εξαιτίας του υψηλού υψομέτρου με τον αραιό αέρα στο οποίο διεξήχθη ο αγώνας.

Ένας άλλος λόγος ήταν ότι η Ferrari F1-75 δεν διέθετε καλή ισορροπία και είχε πολλή υποστροφή, καθώς όπως παραδέχτηκε ο Μπινότο, οι Λεκλέρ και Σάινθ με δυσκολία έπαιρναν τις στροφές.

Στη Βραζιλία λύθηκε το πρόβλημα και οι Λεκλέρ και Σάινθ επέστρεψαν στις καλές εμφανίσεις, με τον Μονεγάσκο ιδίως να ενθουσιάζει και με την F1-75 να επιστρέφει στην καλή αξιοποίηση ελαστικών που διέθετε πριν την επιβολή της περιοριστικής ντιρεκτίβας TD39 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο