MOTORSPORT

Grand Prix Μ. Βρετανίας: Επικό 1-4 της Ferrari!

grand-prix-m-vretanias-epiko-1-4-tis-ferrari-638356

Ή αλλιώς πώς η Ferrari επέλεξε τον Κάρλος Σάινθ να νικήσει με την ελλειμματική στρατηγική της έναντι του Σαρλ Λεκλέρ που χωρίς το αυτοκίνητο ασφαλείας στις τελικές φάσεις του αγώνα, θα νικούσε με άνεση παρότι είχε σπασμένη εμπρόσθια αεροτομή.

Του Σπύρου Πέττα

Ο Σαρλ Λεκλέρ ήταν ο ηθικός νικητής του αγώνα, καθώς ούτε η προβληματική στρατηγική της Ferrari και των Ματία Μπινότο και Ινιάκι Ρουέντα, ούτε η σπασμένη αεροτομή εξαιτίας της επαφής με τον Πέρεζ στην αρχή του αγώνα, ούτε τα σκληρότερα λάστιχα δεν φάνταζαν ικανά να τον σταματήσουν και θύμισε τον μεγάλο και ηρωικό Τάτσιο Νουβολάρι. Με πολύ σκληρότερα και πιο φθαρμένα ελαστικά κατάφερε στο τέλος να περάσει δύο φορές τον Λιούις Χάμιλτον, τη μια ασύλληπτα από την ταχεία καμπή Copse στην εξωτερική! Ο Λεκλέρ τελικά τερμάτισε τέταρτος πίσω από Πέρεζ και Χάμιλτον καθώς στο τέλος και ο Μεξικανός της Red Bull Honda έσπασε τον τσαμπουκά του Χάμιλτον.

Ο Σάινθ από τη μεριά του οδήγησε σταθερά την έτερη άφθαρτη Ferrari και κατέκτησε την πρώτη pole και νίκη της καριέρας του, ενώ ο επικεφαλής της Ferrari Ματία Μπινότο προβλημάτισε εκ νέου σφόδρα με τις επιλογές του να στηρίξει τον αργότερο οδηγό, καθώς άργησαν χαρακτηριστικά να δώσουν την εντολή μετά το μέσον του αγώνα στον Σάινθ να αφήσει τον ταχύτερο Λεκλέρ να περάσει και τελικά επέλεξαν τον Σάινθ να νικήσει αλλάζοντας τα ελαστικά του υπό καθεστώς Safety Car προς το τέλος του αγώνα, και όχι αυτά του ταχύτερου υπενθυμίζουμε Λεκλέρ.

Πίσω από Σάινθ, Πέρεζ, Χάμιλτον και Λεκλέρ τερμάτισαν οι Αλόνζο και Νόρις με θετικό αγώνα, ενώ ο Μαξ Φερστάπεν ήταν μόλις έβδομος καθώς ένα θραύσμα σφήνωσε κάτω από τη Red Bull Honda του, καταστρέφοντας την αεροδυναμική της απόδοση. Προς το τέλος ο επικεφαλής της βαθμολογίας έδωσε μάχες με τον όγδοο Μικ Σουμάχερ που κατέκτησε τους πρώτους βαθμούς της καριέρας του. Τη δεκάδα έκλεισαν οι Φέτελ και Μάγκνουσεν.

Σημειωτέον ότι η Ferrari έφερε στο Σίλβερστοουν εύστοχες αναβαθμίσεις όπως τα στενότερα πιο διεισδυτικά στον αέρα με μεγαλύτερη κλίση του αμαξώματος πλαϊνά, ένα νέο κάλυμμα κινητήρα με μικρότερες και κατά συνέπεια πιο αποδοτικές αεροδυναμικά εξαγωγές καυτού αέρα (“βράγχια”) και τη μικρή πίσω αεροτομή και για τον Σάινθ (τη διέθετε ο Λεκλέρ στον Καναδά)…

Σώος ο Κινέζος Γκουάνιου Ζου της Alfa Romeo που τούμπαρε στην πρώτη εκκίνηση έπειτα από μια επαφή με τους Ράσελ και Γκασλί…

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1.Φερστάπεν 181

2.Πέρεζ 147

3.Λεκλέρ 138

4.Σάινθ 127

5.Ράσελ 111

6.Χάμιλτον 93

7.Νόρις 58

8.Μπότας 46

9.Οκόν 39

10.Αλόνζο 28

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1.Red Bull Honda 328

2.Ferrari 265

3.Mercedes 204

4.McLaren Mercedes 73

5.Alpine 67

car-prices
google-news
Tags
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο