«Είναι μάλλον στον πάτο της λίστας με τις πίστες που προτιμάω» λέει ο Λιούις Χάμιλτον για το Μαϊάμι GP, με άλλους οδηγούς της F1 να συμφωνούν.
Πάνε οι καιροί που οι λέξεις “F1” και “Αμερική” σπάνια έμπαιναν στην ίδια πρόταση, εκτός από όταν κάποιος έλεγε πως «στην Αμερική δεν ασχολούνται με την F1». Όχι ένα, όχι δύο, αλλά τρία GP πραγματοποιούνται πια στις ΗΠΑ, με τα τοπικά μέσα να κάνουν ότι περνά απ’ το χέρι τους για να «ανεβάσουν» κι άλλο το προϊόν, και λογικό είναι.
Βέβαια, κάποιος ξέχασε να το πει και στους οδηγούς, με αρκετούς να στάζουν λίγο… φαρμάκι όταν τους ζητήθηκε να σχολιάσουν την πίστα του Μαϊάμι όπου πραγματοποιείται από το 2022 το GP της F1.
Τα «όργανα» άρχισαν σχεδόν από την πρώτη στιγμή, με τους οδηγούς να παραπονιούνται για το layout και την ποιότητα του δρόμου και τους διοργανωτές να αναγκάζονται να… βουλώνουν τρύπες από το πρώτο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο. Σα να μην έφτανε αυτό, έπρεπε να αντιμετωπίσουν και το φαινόμενο της αυξημένης κίνησης στους δρόμους γύρω από την πίστα, για να μην «τα ακούνε» και από τους κατοίκους.
Τα προβλήματα με την άσφαλτο τελικά διορθώθηκαν, αλλά παρέμεινε το πρόβλημα με το layout, κυρίως στο κομμάτι μεταξύ στροφών 13 και 16, για το οποίο ο Μαξ Φερστάπεν είχε πει πως ταιριάζει περισσότερο σε… go-kart. Κι ενώ υπάρχουν σημεία της πίστας που αρέσουν σε κάποιους, με τον Εστεμπάν Οκόν να χαρακτηρίζει το πρώτο κομμάτι της πίστας ως «μεγαλοπρεπές», αυτό δεν ισχύει για όλους.
Συγκεκριμένα, ο Φερνάντο Αλόνσο είχε δηλώσει πως το συγκεκριμένο κομμάτι της πίστας δε βοηθά τον ανταγωνισμό, αφού για λόγους ασφαλείας, αλλά και των γύρω κτηρίων, το συγκεκριμένο κομμάτι έχει γίνει αναγκαστικά αρκετά «αργό». Ο Αλόνσο μάλλον δεν είναι και ο μεγαλύτερος fan της αμερικάνικης πίστας, αφού για το κομμάτι μεταξύ στροφών 12 και 15 είπε πως «μάλλον δεν είναι σχεδιασμένο για μονοθέσια της F1».
Άλλη μια λεπτομέρεια που δημιουργεί ανησυχία στους οδηγούς, αλλά και στην ίδια την Pirelli, είναι οι υψηλές ανοιξιάτικες θερμοκρασίες στο Μαϊάμι, με μια λύση να είναι το GP της F1 να πραγματοποιείται απογευματινές ή βραδινές ώρες.
Πηγή: Motorsport.com
Όλες οι ειδήσεις
Σοκ! Ξεραίνεται ο Υμηττός, χάνεται ο τελευταίος πνεύμονας πρασίνου στην Αθήνα
Αυτό είναι το μοντέλο που «έσωσε» την Alfa Romeo
Akio Toyoda: Σπορ αυτοκίνητο και ηλεκτροκινητήρας δεν πάνε μαζί