EDITOR'S PICK

Η Bugatti παρουσιάζει την «ακραία» Bolide

i-bugatti-parousiazei-tin-akraia-bolide-613996
Η Bugatti είχε ενημερώσει επανειλημμένα τους ακόλουθους της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι «κάτι ετοιμάζει».

Τελικά, το αποκάλυψε: η Bugatti Bolide, ένα εξωφρενικό hypercar για αποκλειστική χρήση στην πίστα, που διαφέρει από ότιδήποτε άλλο έχει κατασκευάσει η εταιρεία μέχρι σήμερα.

Bugatti - The 1240kg, Track-Only Bugatti Bolide Has An 1825bhp Chiron Engine - News

Από το 2016 και μετά, ότι έχει κατασκευάσει η Bugatti, είναι κάποια παραλλαγή της Chiron. Αλλά η Bolide χρησιμοποιεί έλάχιστα εξαρτήματα της Chiron. Συγκεκριμένα, διατηρεί μόνο τον κινητήρα, την μετάδοση και μερικά μικρά εξαρτήματα. Και φυσικά, ο κινητήρας αποδίδει πλέον 1.825 ίππους και 1.850Nm ροπής.

Bugatti - The 1240kg, Track-Only Bugatti Bolide Has An 1825bhp Chiron Engine - News
Παράλληλα, ο κινητήρας δεν απαιτείται να κινήσει ένα αυτοκίνητο 2 τόνων, καθώς η Bolide ζυγίζει μόλις 1.240 κιλά. Εξοπλίζεται με ένα ολοκαίνουργιο monocoque από ανθρακονήματα, αγωνιστικές αναρτήσεις και φαρδιά σλικ λάστιχα της Michelin (400 χιλιοστά πίσω και 340 χιλιοστά εμπρός).
Με ύψος 995 χιλιοστών (περίπου 150 χιλιοστά χαμηλότερη από την Chiron), έχει σχεδιασμό «αεροσκάφους». Αυτό υπογραμμίζεται από το περίεργο «Χ» στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, που μας θυμίζει το Bell X-1 που χρησιμοποίησε ο Chuck Yaeger για να σπάσει το φράγμα του ήχου το 1947.
The Bolide shares its name with a kind of bright meteor, which translates as 'missile'

Φυσικά, πρόκεται για σύμπτωση, καθώς το πίσω μέρος της Bolide έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την αεροδυναμική. Υπάρχουν μεγάλα κανάλια αέρα γύρω από το αυτοκίνητο, που οδηγούν τον αέρα στο τεράστιο φτερό και diffuser στο πίσω μέρος. Όταν το αυτοκίνητο κινείται με 320 χλμ./ώρα, παράγονται 1.800 κιλά downforce πίσω μέρος και 800 κιλά στο εμπρός.

Η απίστευτη δύναμη και αεροδυναμική, μαζί με το χαμηλό βάρος, υπόσχονται εκρηκτικές επιδόσεις. Βάσει προσομειώσεων, η Bugatti δήλωσε ότι το νέο της αυτοκίνητο είναι ικανό να «γυρίσει» το Nurburgring Norsdschleife σε έναν θεωρητικό χρόνο 5 λεπτών και 23 δευτερολέπτων.Bugatti - The 1240kg, Track-Only Bugatti Bolide Has An 1825bhp Chiron Engine - News

Αυτός ο -θεωρητικός- χρόνος είναι 7 δευτερόλεπτα χαμηλότερος από το ρεκόρ των αυτοκινήτων της κατηγορίας Le Mans, ενώ βρίσκεται πολύ κοντά στον εντυπωσιακό χρόνο που έχει σημειώσει η Porsche 919 Evo. Εφόσον η Γαλλική εταιρεία έχει ένα κινούμενο προτότυπο στα χέρια της, ελπίζουμε να βρεθεί σύντομα στην «πράσινη κόλαση» και να κάνει τους παραπάνω χρόνους στην πραγματικότητα.

Ακόμη και αν η Bugatti έχει δηλώσει ότι πλέον δεν ενδιαφέρεται για την διεκδίκηση κάποιου ρεκόρ τελικής ταχύτητας, δήλωσε ότι η τελική ταχύτητας της «Βολίδας» είναι αρκετά πάνω από τα 500 χλμ./ώρα. Και πάλι, θεωρητικά.

Bugatti - The 1240kg, Track-Only Bugatti Bolide Has An 1825bhp Chiron Engine - News

Κάπου έδω, θα περιμένατε να διαβάσετε πόσα κομμάτια θα παραχθούν και να σας αποκαλύψουμε την υπερβολική τιμή στην οποία θα πωλείται. Δυστυχώς, δεν μπορούμε, καθώς η Bugatti «δεν έχει ακόμη αποφασίσει» αν η Bolide θα περάσει στην παραγωγή.

car-prices
google-news
Tags
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο