ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Παρουσίαση: Suzuki S-Cross

parousiasi-suzuki-s-cross-630509

Ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας ανανεώνεται ριζικά, ενισχύοντας τον SUV χαρακτήρα του.

Tου Andrea Stassano

Ακόμα πιο εξελιγμένο το σύστημα πολυμέσων, με τις εκτός δρόμου δυνατότητες να συνεχίζουν να εκπλήσσουν. Η γκάμα των κινητήρων θα εμπλουτιστεί, πέραν του ήπιου υβριδικού, με ένα πλήρως υβριδικό σύνολο.

Μετά από οκτώ χρόνια και το απαραίτητο facelift, το Suzuki S-Cross αλλάζει σελίδα. Και το κάνει με τρόπο που ενισχύει ακόμα περισσότερο το SUV πνεύμα του, χωρίς να ξεφεύγει πολύ από τις συμπαγείς διαστάσεις του τρέχοντος μοντέλου (μήκος 4,3 μέτρα). Η νέα γενιά είναι ήδη διαθέσιμη στο επίσημο δίκτυο της εταιρείας. Όπως και στην απερχόμενη γκάμα, διατίθεται τόσο σε προσθιοκίνητες, όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις. Εξωτερικά, το S-Cross έχει αλλάξει αρκετά. Πλέον κυριαρχούν οι έντονες και μυώδεις επιφάνειες, με την εμπρός μάσκα να αποτελεί μία ενιαία επιφάνεια με τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα LED. Παράλληλα, οι τετράγωνοι θόλοι των τροχών τονίζουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Πίσω, τα φανάρια ενώνονται με μία οριζόντια λωρίδα που διατρέχει τη θύρα του πορτ μπαγκάζ, ενώ δεν λείπουν και οι προστατευτικές επιφάνειες. Οι τελευταίες έρχονται ως υπενθύμιση ότι το S-Cross, ιδίως στην τετρακίνητη έκδοση 4WD AllGrip, είναι ένα αναμφισβήτητα ευέλικτο αυτοκίνητο. Τέτοιο, που μπορεί να κινηθεί ακόμα και εκτός ασφαλτοστρωμένου δρόμου, χάρη στον παραδοσιακό άξονα μετάδοσης της κίνησης. Οι εσωτερικοί χώροι, κατάλληλοι για να φιλοξενήσουν πέντε επιβάτες, έχουν επανασχεδιαστεί σε μεγάλο βαθμό. Ιδιαίτερα ο πίνακας οργάνων και η κεντρική κονσόλα, η οποία τροποποιήθηκε χάρη στην τοποθέτηση μίας νέας οθόνης αφής, με διαγώνιο εννέα ίντσες. Την ίδια στιγμή, μικρή βελτίωση έχει δεχθεί και ο χώρος αποσκευών, ο οποίος έχει αποκτήσει επιπλέον χωρητικότητα 10 λίτρων, φτάνοντας τα 440 από 430 λίτρα της προηγούμενης γενιάς.

ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΣΕ ΟΛΑ

Το νέο S-Cross εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα BoosterJet των 1,4 λίτρων. Αυτός, διαθέτει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V και έναν ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 10 kW (13,6 ίππων). Το τελευταίο δρα μέσω ιμάντα στον στροφαλοφόρο άξονα, υποστηρίζοντας τον βενζινοκινητήρα, προς όφελος της κατανάλωσης. Το πρώτο εξάμηνο του 2022, ωστόσο, θα είναι επίσης διαθέσιμο ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο θα περιλαμβάνει μία νέα θερμική μονάδα. Αυτή θα επικουρείται από έναν ηλεκτροκινητήρα, σε συνδυασμό με ένα εξελιγμένο ρομποτικό κιβώτιο ταχυτήτων (AGS). Ο παραπάνω συνδυασμός εγγυάται ικανή πρόσφυση και στις δύο λειτουργίες, υβριδική και ηλεκτρική. Ο ηλεκτροκινητήρας θα μπορεί να βοηθάει το ιαπωνικό SUV κατά την εκκίνηση, αναλαμβάνοντας την κίνησή του σε χαμηλές ταχύτητες. Η τοποθέτησή του είναι σε διαφορετικό σημείο από αυτό των υπόλοιπων πλήρως υβριδικών συστημάτων, μεταξύ του θερμικού κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Η καινοτομία της Suzuki έγκειται στο ότι η μονάδα που παίρνει ενέργεια μέσω της μπαταρίας, παρέχει πρόσφυση στους τροχούς. Έτσι, αναπληρώνει τα όποια κενά στην απόδοση κατά την αλλαγή σχέσεων, συμβάλλοντας στην πιο ομαλή οδήγηση. Επιπλέον, συμβάλλει στην ανάκτηση της ενέργειας με την απεμπλοκή του συμπλέκτη και την απενεργοποίηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, μειώνοντας την κατανάλωση. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του δύο οδηγικά προγράμματα. Το Standard, στο οποίο ο ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά τον θερμικό κινητήρα. Στο πρόγραμμα Eco, ο ηλεκτροκινητήρας έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, με στόχο την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης. Τέλος, να σημειωθεί ότι το νέο S-Cross υιοθετεί συστήματα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2. Αυτά περιλαμβάνουν –μεταξύ άλλων– αναγνώριση οδικής σήμανσης, ενεργό cruise control, σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων και εμπρός/πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο