ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Aston Martin Valhalla: Τεχνογνωσία F1 για τον δρόμο

aston-martin-valhalla-technognosia-f1-gia-ton-dromo-686575

Η Valhalla θα μπει στην παραγωγή το 2024 με την Aston Martin να σκοπεύει να κατασκευάσει συνολικά 999 μονάδες.

Η Aston Martin επιβεβαίωσε ότι η Valhalla, ένα υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής που θα λειτουργεί ως γέφυρα μεταξύ της «στάνταρ» γκάμας και του υπεραυτοκινήτου, Valkyrie, θα μπει στην παραγωγή το 2024 και θα κατασκευαστεί σε 999 παραδείγματα, τα οποία θα είναι διαθέσιμα έναντι περίπου 750.000 ευρώ. Τα πρωτότυπα του διθέσιου θα ξεκινήσουν δοκιμές δρόμου μέσα τους επόμενους μήνες και οι τεχνικοί της Aston Martin Performance Technologies θα χρησιμοποιήσουν, για πρώτη φορά, τις εμπειρίες και τις μεθοδολογίες της ομάδας της Formula 1 που συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με το AMR23 και τους οδηγούς, Φερνάντο Αλόνσο και Λανς Στρολ.

Η Aston Martin Valhalla θα είναι το (σχεδόν) πρώτο κεντρομήχανο αυτοκίνητο παραγωγής της Aston Martin, δεδομένου ότι η Valkyrie αποτελεί ένα πείραμα σούπερ περιορισμένης έκδοσης αφιερωμένο σε μια χούφτα συλλέκτες. Οι τεχνικοί της ομάδας F1 θα βοηθήσουν πολύ, σύμφωνα με την εταιρεία, σε τρείς κρίσιμους τομείς: αεροδυναμική, υλικά και δυναμική οδήγησης.

Η χρήση προσομοιωτών τελευταίας γενιάς κατέστησε δυνατή τη μείωση του χρόνου ανάπτυξης και του κόστους, τόσο πολύ που το 90% της διάταξης και της δυναμικής του αυτοκινήτου έχει ήδη μελετηθεί πριν καν ξεκινήσουν οι δοκιμές. Αυτή η φάση περιελάβανε και την κρίσιμη γνώμη των οδηγών, Φερνάντο Αλόνσο και Λανς Στρολ.

Χρησιμοποιήθηκαν, επίσης, προσομοιώσεις για την αεροδυναμική, με στόχο να αξιοποιηθεί στο έπακρο η κάθε επιφάνεια και να σχεδιαστεί κάθε στοιχείο του αμαξώματος σύμφωνα με την κάθετη δύναμη. Τα μπροστινά και πίσω πτερύγια είναι ενεργά, εξοπλισμένα με πολλαπλά προφίλ, συμπεριλαμβανομένου αυτού που εκτελεί τη λειτουργία DRS. Το αποτέλεσμα όλης αυτής της δουλειάς, όπως πάντα, συνοψίζεται από το εντυπωσιακό νούμερο των 600 κιλών κάθετης δύναμης όταν το αυτοκίνητο κινείται με 240 χλμ./ώρα.

Η συνεργασία με την ομάδα της Φόρμουλα 1 ήταν επίσης θεμελιώδης για τον σχεδιασμό του πιλοτηρίου, τόσο σε εργονομικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο κατασκευαστικής φιλοσοφίας. Η θέση οδήγησης έχει στην πραγματικότητα σχεδιαστεί για να θυμίζει τη θέση ενός μονοθέσιου, με τα πεντάλ σηκωμένα και τοποθετημένα σε μια επιφάνεια που κρύβει στοιχεία των ηλεκτρονικών του οχήματος και τα καθίσματα από ανθρακόνημα έχουν μεγαλύτερη κλίση της πλάτης του καθίσματος. Ολόκληρο το πλαίσιο μονοκόκ κατασκευάστηκε με πρωτοποριακή τεχνολογία που προέρχεται από την εμπειρία της F1, χρησιμοποιώντας τη διαδικασία Resin-Transfer-Moulding (RTM) για την παραγωγή των προγραμματισμένων 999 μονάδων της Aston Martin Valhalla.

Το κινητήριο σύνολό της είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας με τη Mercedes-AMG και περιλαμβάνει έναν twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες, με συνδυαστική ισχύ 1.012 ίππων. Η Valhalla είναι τετρακίνητη, χάρη στους δύο κινητήρες που είναι τοποθετημένοι στον μπροστινό άξονα, για τους οποίους είναι δυνατός ο ατομικός έλεγχος της παροχής ροπής, ενώ ο τρίτος είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Οι μπροστινοί κινητήρες κατέστησαν δυνατή την απουσία μιας «παραδοσιακής» ταχύτητας όπισθεν, ενώ ο πίσω κινητήρας αντικαθιστά τη μίζα: δύο λύσεις που συμβάλλουν με καινοτόμο τρόπο στη μείωση του βάρους. Αυτή είναι ακόμα μια κρίσιμη πτυχή για ένα μοντέλο που φιλοδοξεί να γίνει ένα από τα πιο γρήγορα και αποτελεσματικά σπορ αυτοκίνητα στην πίστα μέσα στα επόμενα χρόνια.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο