TOP NEWS

BMW Σειρά 3: Με νέο look

bmw-seira-3-me-neo-look-638278

Πέραν των SUV μοντέλων, η Σειρά 3 της BMW παραμένει ένα από τα χαρακτηριστικότερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Πλέον, μπήκε σε διαδικασία ανανέωσης, με ένα από τα βασικά της σημεία να είναι η υιοθέτηση του Curved Display στο εσωτερικό. Κάτι που γνωρίζουμε από τις ηλεκτρικές i4 και iX.

Του Fabio Sciarra

Μιλώντας για εμβληματικά μοντέλα, η Volkswagen έχει το Golf, η Mercedes την S-Class, η Porsche την 911 και η BMW τη Σειρά 3. Μιλώντας για αυτή, δεν έχει σημασία εάν η εμπορική της πορεία στη γκάμα της βαυαρικής εταιρείας δεν είναι τόσο ικανοποιητική όσο ήταν κάποτε. Μιας και τη θέση της έχουν πάρει τα SUV μοντέλα, όπως η X3 και η X4. Ωστόσο, η Σειρά 3 εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει το 14% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας. Ακόμα και σήμερα, 47 χρόνια μετά την κυκλοφορία της πρώτης γενιάς, παραμένει ως ένα πρότυπο μοντέλο που ενσαρκώνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ιδρυτικές αξίες του κατασκευαστή. Κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται χωρίς καμία διάκριση με κάθε ανανέωση της γκάμας, συμπεριλαμβανομένης και της υπάρχουσας 7ης γενιάς.

Η ανανεωμένη 3άρα θα κάνει την εμφάνισή της στις ευρωπαϊκές αγορές τον προσεχή Ιούλιο, τόσο ως sedan, όσο και ως touring. Οι σημαντικότερες αλλαγές έχουν να κάνουν με τις αισθητικές παρεμβάσεις. Αυτές επικεντρώνονται στους νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, που διαθέτουν πλέον περισσότερες καμπύλες και την ανασχεδιασμένη μάσκα. Όπως συμβαίνει και στην μικρότερη Σειρά 1, η τελευταία έχει μετατοπιστεί προς τα πάνω και διαθέτει λεπτότερους εμπρός προβολείς με στάνταρ LED και νέα φώτα ημέρας. Προαιρετικά υπάρχει και η τεχνολογία Adaptive LED Headlights. Αυτή περιλαμβάνει φωτισμό στροφής και αντιθαμβωτική δέσμη matrix για τη μεγάλη σκάλα, καθώς και δυναμικό έλεγχο της εμβέλειας των προβολέων και μεταβλητή κατανομή φωτός. Η όλη εμφάνιση δείχνει δυναμισμό, ενώ το νέο πακέτο M Sport Pro διαθέτει επιπλέον φρένα Μ Sport με κόκκινες δαγκάνες, εξωτερικές λεπτομέρειες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα και φώτα Μ. Οι διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό είναι πιο εμφανείς. Εδώ κάνει το ντεμπούτο του το BMW Curved Display, το οποίο περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό και είναι ήδη διαθέσιμο στις αμιγώς ηλεκτρικές i4 και iX. Αποτελείται από μία οθόνη διαγωνίου 12,3” που έχει τον ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων και μία οθόνη αφής του συστήματος infotainment με διαγώνιο 14,9″ στο κέντρο του ταμπλό. Το σύστημα λειτουργεί με την τελευταία γενιά του iDrive, OS 8, χάρτες της BMW που βασίζονται σε cloud (τώρα με αναζήτηση θέσης στάθμευσης κοντά στον επιλεγμένο προορισμό), συνδεσιμότητα 5G , ενημερώσεις over-the-air και διευρυμένες φωνητικές εντολές. Οι τελευταίες, πέραν του infotainment επιτρέπουν στον οδηγό τον χειρισμό των παραθύρων, της πανοραμικής οροφής και των συστημάτων υποβοήθησης. Τα τελευταία έχουν εμπλουτιστεί τόσο με το Park Distance Control (PDC) με αισθητήρες εμπρός και πίσω, όσο και με τον προαιρετικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει το σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2, Driving Assistant Professional.

ΧΩΡΙΣ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ

Η αναμενόμενη ανανέωση της Σειράς 3 έφερε επίσης αρκετές καινοτομίες στα μηχανικά μέρη. Ιδιαίτερη σημασία έχει η κατάργηση του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων, με το αυτόματο Steptronic των οκτώ σχέσεων να είναι πλέον βασικό σε όλες τις εκδόσεις. Επίσης, οι επαναφορτιζόμενες υβριδικές (plug-in) διατίθενται και με τετρακίνηση xDrive. Για τα υπόλοιπα, οι κινητήρες που είναι ήδη διαθέσιμοι από το λανσάρισμα παραμένουν ίδιοι με το απερχόμενο μοντέλο. Στη βάση υπάρχει ο δίλιτρος με τους 156 ή 184 ίππους (318i, 320i-320i xDrive), ακολουθούν οι ισχυρότερες 330i και 330i xDrive με ίδιο κινητήρα, αλλά ισχύ 245 ίππων, οι πετρελαιοκίνητες 318d (2,0 λίτρα, 150 ίπποι), 320d και 320d xDrive (2,0 λίτρα, 190 ίπποι) και 330d και 330d xDrive (με τον εξακύλινδρο των 3,0 λίτρων και 286 ίππους). Οι σπορ εκδόσεις M340 xDrive ολοκληρώνουν τη γκάμα (με απόδοση 374 και 340 ίππων για βενζίνη και diesel αντίστοιχα), ενώ δεν λείπουν οι υβριδικές plug-in, με τις 320e και 330e (204 και 292 ίππων).

ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ TOURING

Το facelift της BMW Σειράς 3 αφορά τόσο τις εκδόσεις sedan, όσο και την station wagon ή Touring, όπως ονομάζεται από την εταιρεία. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1987, με βάση τη 2η γενιά (E30) και μέχρι τώρα συνεχίζει να καταγράφει μία αξιόλογη εμπορική πορεία. Καταλαμβάνει το 1/5 των παγκοσμίων πωλήσεων του μοντέλου, κυρίως σε αγορές όπως η Γερμανία και η Ιταλία. Θα συνεχίσει να διατίθεται, όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στην Ιαπωνία, τη Ν. Κορέα και την Ωκεανία.

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο