ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Enigma GT: Το πρωτότυπο με τον V6 κινητήρα που καίει υδρογόνο

enigma-gt-to-prototypo-me-ton-v6-kinitira-pou-kaiei-ydrogono-704784

Η Pininfarina παρουσίασε το Enigma GT, ένα εικονικό πρωτότυπο με φουτουριστικό σχεδιασμό και κεντρικό πίσω κινητήρα υδρογόνου.

του Claudio Todeschini, απόδοση: Autotypos Team

Pininfarina Enigma GT

Διαστάσεις: Μήκος 4.580, πλάτος 1.950 και ύψος 1.230 χλστ.

«Το Enigma GT είναι η αρχή για κάτι που δεν έχει ακόμα αποκαλυφθεί, ένα πρώτο βήμα για την επίλυση περίπλοκων θεμάτων», εξηγεί ο Felix Kilbertus, επικεφαλής δημιουργικός διευθυντής του στούντιο του Τορίνο. Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, το περίπτερο της Pininfarina φιλοξενεί το πρωτότυπο ενός ηλεκτρικού crossover από τη Foxtron, θυγατρική της περιβόητης Foxconn, του μεγαλύτερου κατασκευαστή μικροεπεξεργαστών και ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Η εν λόγω εταιρεία είναι υπεύθυνη για την κατασκευή των iPhone, που έχει απασχολήσει στο παρελθόν την κοινή γνώμη λόγω των κακών συνθηκών εργασίας.

Το Enigma GT χαρακτηρίζεται κυρίως από πρόσβαση μέσω του πλήρους ανοίγματος της οροφής, μια στιλιστική «συνήθεια» που η Pininfarina είχε ήδη εφαρμόσει και σε άλλα concept όπως το Abarth 2000 Coupe, η Maserati Birdcage και η Ferrari 512S Berlinetta Speciale. Στο μπροστινό μέρος διακρίνονται δύο λεπτά φώτα ημέρας, ενώ οι λειτουργίες των παραδοσιακών προβολέων πραγματοποιούνται από τη μεγάλη μπάρα φωτισμού στο κέντρο του καπό.

Pininfarina Enigma GT

Τα LED στο πίσω μέρος είναι ενσωματωμένα στο φτερό με σχήμα «Δ» στο πίσω μέρος, το οποίο μπορεί να αλλάξει θέση για να ευνοήσει την απόδοση ή την αυτονομία. Η χρήση αυτού και άλλων ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων και ενός αεροδυναμικού κάτω αμαξώματος ανεβάζει τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,24. Χάρη στο μονοκόκ καρμπόν πλαίσιο, το Enigma GT ζυγίζει 1.690 κιλά, με κατανομή βάρους 46% μπροστά και 54% πίσω.

Pininfarina Enigma GT

Επαυξημένη πραγματικότητα

Όπως κάθε αξιοσέβαστο concept, το Enigma GT εστιάζει επίσης σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογία. Το παρμπρίζ ενσωματώνει μια οθόνη Oled για να προβάλλει δεδομένα οδήγησης και Adas μπροστά στον οδηγό και τον συνοδηγό, αλλά και στα σημεία ενδιαφέροντος που διασταυρώνονται, υπερβάλλοντας πληροφορίες στον πραγματικό κόσμο.

Το ταμπλό αποτελείται από μια ενιαία, πολύ λεπτή οθόνη υψηλής ανάλυσης, για τον χειρισμό της οποίας υπάρχει ένα tablet στο κεντρικό τούνελ. Το τιμόνι, με οκταγωνικό σχήμα στο κάτω μέρος, είναι εξοπλισμένο με οθόνη αφής με προσαρμόσιμες λειτουργίες: μπορούν να χρησιμεύσουν, για παράδειγμα, στην αλλαγή των προγραμμάτων οδήγησης, στην επιλογή της σχέσης και στον έλεγχο της αναπαραγωγής των μουσικών κομματιών. Παράλληλα, τα σπορ καθίσματα και καλύμματα είναι κατασκευασμένα από βιώσιμα υλικά.

Pininfarina Enigma GT

V6 κινητήρας υδρογόνου

Η «καρδιά» του Enigma GT είναι ένας V6 κινητήρας 2,5 λίτρων σε κεντρική πίσω θέση και τροφοδοτείται από υδρογόνο, με μέγιστη ισχύ 442 ίππων. Ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό μέγιστης ισχύος 272 ίππων και συνδέεται με τους μπροστινούς τροχούς, κάνοντας το Enigma GT τετρακίνητο. Το πρωτότυπο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα, έως ότου φτάσει τη μέγιστη ταχύτητα -περιορισμένη ηλεκτρονικά- στα 250 χλμ./ώρα. Η ενσωματωμένη μπαταρία έχει χωρητικότητα 10 kWh, ενώ η δεξαμενή υδρογόνου γεμίζει με περίπου 9 κιλά (χρειάζονται κάτι παραπάνω από 5 λεπτά για να γεμίσει). Η αυτονομία στον μικτό κύκλο είναι 550, και 700 χλμ. διατηρώντας σταθερή ταχύτητα 100 χλμ.

Όλες οι ειδήσεις

Bugatti Bolide: Έτσι φρενάρεις… 1.826 ίππους

Texting & Driving: Η μάστιγα που κοστίζει καθημερινά ζωές

Αποκλειστικό: Οδηγήσαμε την Pagani Codalunga των 8.500.000€

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο