ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Πήγαμε στο μουσείο της Pagani: Μικρός χώρος, μεγάλη ιστορία – Βίντεο

pigame-sto-mouseio-tis-pagani-mikros-choros-megali-istoria-vinteo-705034

Εάν ποτέ βρεθείτε στη περιοχή της Modena, μια επίσκεψη στο Μουσείο της Pagani είναι απαραίτητη. Μέσα σε έναν μικρό χώρο, κρύβεται η σχετικά σύντομη αλλά μοναδική ιστορία του Horacio Pagani και της μάρκας που δημιούργησε.

Βλέπεις σκίτσα και κατασκευές του από όταν ήταν ακόμη ένα παιδί με τρελά όνειρα στην Αργεντινή, αλλά και δημιουργίες που έφτιαχνε στον ελεύθερο του χρόνο όσο εργαζόταν στη Lamborghini. Για εμένα, ξεχώρισε ένα μονοθέσιο που έφτιαξε με τα χέρια του για να συμμετέχει και να διακριθεί σε αγώνες F2 όταν ενηλικιώθηκε στην Αργεντινή, χρησιμοποιώντας έναν κινητήρα Renault. Δίπλα τους, ένα ηλεκτροκίνητο καρότσι για τη μεταφορά μπαστουνιών του γκολφ (!), κάτι που ο Horacio έφτιαξε στον ελεύθερο του χρόνο, όσο εργαζόταν στη Lamborghini.

Στους τοίχους, έχουμε πιο μικρά αντικείμενα, με εξίσου μεγάλη ιστορία. Όπως μάθαμε, ο Horacio δεν γνώριζε πως οι Ferrari βάφονται κόκκινες μέχρι να έρθει στην Ιταλία, καθώς τα περιοδικά αυτοκινήτου ήταν ασπρόμαυρα! Στην επόμενη βιτρίνα, υπάρχει το γράμμα που έστειλε ο Juan Manuel Fangio, περίφημος πρωταθλητής της Formula 1, στον Ferruccio Lamborghini, αναγνωρίζοντας το ταλέντο του Horacio και ζητώντας να του δώσει μια θέση εργασίας στο εργοστάσιό του. Σε κεντρική θέση στο μουσείο, βέβαια, βρίσκονται μερικές από τις πιο σημαντικές Zonda στην ιστορία της Pagani. Όλα τα αυτοκίνητα της έκθεσης ανήκουν στην προσωπική συλλογή του Horacio Pagani και είναι τα μοντέλα που χρησιμοποίησε για να λανσάρει την κάθε νέα έκδοση στις διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτων.


pagani zonda

Zonda La Nonna

Πρώτη και καλύτερη από τις Pagani του μουσείου καμαρώνει η Zonda «La Nonna». Το όνομα της σημαίνει «Η γιαγιά» στα ιταλικά και πρόκειται για το αυτοκίνητο εξέλιξης όλων των εκδόσεων της Zonda μέχρι σήμερα! Με αριθμό σασί #2 και με περισσότερα από 500.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρό της, έχει πλέον… συνταξιοδοτηθεί και πλήρως ανακατασκευασμένη ανήκει πλέον στην προσωπική συλλογή του Horacio (όπως, βέβαια, και όλα τα αυτοκίνητα δίπλα της) και έχει μια ξεχωριστή θέση στο μουσείο.


pagani zonda

Zonda S & F

Δίπλα στη Nonna, βρίσκονται δύο εξελίξεις της Zonda, με διαφορά 5 ετών μεταξύ τους, δείχνοντας τις βελτιώσεις του Horacio την πρώτη δεκαετία της Pagani, με την ολοένα και περισσότερη χρήση ανθρακονημάτων και τα μεγαλύτερα φτερά στο πίσω μέρος. Η πιο αισθητή διαφορά είναι η αλλαγή της τοποθεσίας των καθρεπτών στα εμπρός φτερά, κάτι όχι μόνο πρακτικό για την ορατότητα, αλλά και πολύ στιλάτο. Πρόκειται για μια λεπτομέρεια που συνεχίζεται στα μοντέλα της εταιρίας μέχρι και σήμερα.


pagani zonda

Zonda Cinque Roadster

Η Zonda Cinque έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, καθώς είναι η πρώτη Pagani που είδα από κοντά, παρκαρισμένη σε έναν στενό δρόμο, μια βροχερή μέρα στο Λονδίνο. Όπως μαρτυρά και το όνομά της, είναι μια έκδοση που έχει κατασκευαστεί αποκλειστικά σε 5 αντίτυπα (και 5 roadster, όπως το αυτοκίνητο που είδαμε), που ξεχωρίζουν με τη μεγάλη εισαγωγή αέρα πάνω από τα κεφάλια των επιβατών. Παρουσιάστηκε το 2010 και χρησιμοποιεί ένα επαναστατικό σασί που συνδυάζει ανθρακονήματα με τιτάνιο, για εντυπωσιακή στιβαρότητα.


pagani zonda

Zonda R & Zonda Barchetta REVO

Στο τέλος της σειράς των Zonda, βρίσκονται οι εξωφρενικές Zonda R και Zonda Barchetta REVO. Κατασκευασμένες αποκλειστικά για χρήση σε πίστα, αυτές οι δύο Zonda είναι με διαφορά τα δύο πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα στην έκθεση. Η Barchetta REVO είναι μια από τις πιο πρόσφατες Zonda, έχει υπερβολικές αεροδυναμικές προσθήκες και έναν τρελό συνδυασμό χρωμάτων. Η Zonda R είναι για πολλούς η πιο σκληροπυρηνική Zonda, έχοντας καλύψει ένα γύρο στην πίστα του Nurburgring Nordschleife σε μόλις 6 λεπτά και 47 δευτερόλεπτα, το 2010!

pagani zonda

Μάλιστα, είχε εκτεθειμένο το -τεράστιο- κάλυμμα του κινητήρα της, για να μπορείς να εκτιμήσεις τη μηχανολογική… ομορφιά της.


pagani huayra

Huayra «Pacchetto Tempesta»

Μετά από μια εκτενή ματιά στην ιστορία της Zonda, η απέναντι πλευρά είναι πιο επικεντρωμένη στη Huayra. Ξεκινά με αυτοκίνητα κλίμακας από όταν το αυτοκίνητο σχεδιαζόταν, όπου μπορείς να δεις τις σημειώσεις του Horacio Pagani με έναν μαρκαδόρο πάνω στο αμάξωμα για τις αλλαγές που ήθελε να πραγματοποιηθούν, κυνηγώντας το τέλειο αποτέλεσμα.

Και λίγο πριν την έξοδο, βρίσκεται μια κόκκινη Huayra, ο αντικαταστάτης της Zonda και το πρώτο twin-turbo αυτοκίνητο της Pagani, που μαζί με τις εντυπωσιακές gullwing πόρτες έφερε επαναστατικές τεχνολογίες, όπως τα κινούμενα αεροδυναμικά μέρη στο εμπρός αλλά και το πίσω μέρος, για τη μέγιστη εκμετάλλευση του αέρα γύρω από το αμάξωμα.

Η συγκεκριμένη, μάλιστα, εφοδιάζεται με το αεροδυναμικό πακέτο ανθρακονημάτων Tempesta, το οποίο μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε Huayra, καινούργια ή παλιά, για το ποσό των 160.000€.

 

Όλες οι ειδήσεις

Οδηγούμε τη νέα BMW X2 M35i στους δρόμους της Πορτογαλίας

Αυτό είναι το νέο υβριδικό MG3

Επίσημο: Η BYD στην Έλλάδα μέσω του ομίλου Σφακιανάκη

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο