STYLE

Ferrari 296 GTB Tempesta από τη Mansory: Είστε έτοιμοι;

ferrari-296-gtb-tempesta-apo-ti-mansory-eiste-etoimoi-684970

Πόσο εύκολο είναι να πάρεις ένα ακραίο supercar όπως η Ferrari 296 GTB και να το κάνεις ακόμα πιο ακραίο; Για τη Mansory μάλλον είναι… βούτυρο στο ψωμί της!

Η νέα προσθήκη στην λίστα των «τρελών» δημιουργιών της Mansory δεν είναι άλλη από τη Ferrari 296 GTB “Tempesta”, με τον δημοφιλή βελτιωτικό οίκο να κάνει για άλλη μια φορά χρήση του… μαγικού ραβδιού του. Το να προσπαθήσει κάποιος να κάνει την –ήδη εντυπωσιακή- Ferrari πιο εντυπωσιακή φαντάζει δύσκολο έργο, ωστόσο, όχι άμα είσαι η Mansory.

Στο μπροστινό μέρος μπορούμε να δούμε μια νέα μάσκα από σφυρήλατο ανθρακόνημα, αλλά και τον νέο διαχωριστή με κόκκινες ρίγες. Παράλληλα, το νέο σετ σφυρήλατων τροχών με διαστάσεις 21 ιντσών μπροστά και 22 πίσω, με ελαστικά 255/30 εμπρός και 335/25 πίσω, τα νέα εξαρτήματα από ανθρακονήματα στα μπροστινά φτερά, οι νέοι καθρέπτες και τα πλαϊνά μαρσπιέ συμβάλλουν στο ακόμα πιο άγριο παρουσιαστικό του Ιταλού… «επιβήτορα».

Προχωρώντας στο πίσω μέρος, η Ferrari 296 GTB Tempesta θυμίζει αρκετά τη Ferrari FXX K, με 2 ζευγάρια αεροδυναμικών φτερών στα άκρα. Όπως και στο μπροστά μέρος, η χρήση ανθρακονημάτων είναι εκτεταμένη, με ένα νέο προφυλακτήρα και έναν εντυπωσιακό διαχύτη.

Περνώντας στο εσωτερικό, η Mansory επέλεξε μια έντονη κίτρινη απόχρωση για να διακοσμήσει τις επιφάνειες των καθισμάτων, του ταμπλό, της κεντρικής κονσόλας, του τούνελ της μετάδοσης αλλά και μέρη του τιμονιού. Στην καμπίνα της Ferrari 296 GTB Tempesta έχουν τοποθετηθεί, επίσης, πρόσθετες πινελιές από ανθρακονήματα, όπως και μερικές κόκκινες πινελιές αντίθεσης στους αεραγωγούς και στην ποτηροθήκη.

Το καλύτερο τα αφήσαμε, προφανώς, για το τέλος, αφού καμία «τρελή» δημιουργία της Mansory δεν μπορεί να θεωρείται ολοκληρωμένη χωρίς λίγη έξτρα δύναμή. Η Mansory σχεδίασε ένα νέο σύστημα εξάτμισης για την 296 GTB, που σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση ανεβάζει την ισχύ του twin-turbo V6 κινητήρα από τους 819 ίππους (σε συνδυασμό με τους 2 ηλεκτροκινητήρες) σε 870 ίππους και 750 Nm ροπής. Pas mal…

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο