ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Hyundai Ioniq 5 N eN1: Ηλεκτρική βόμβα με αγωνιστική περιβολή

hyundai-ioniq-5-n-en1-ilektriki-vomva-me-agonistiki-perivoli-709192

Το Hyundai Ioniq 5 N eN1 θα κάνει το ντεμπούτο του στα τέλη Απριλίου, με την έναρξη του πρωταθλήματος Hyundai N Festival.

Η Hyundai παρουσίασε το Ioniq 5 N eN1, την αγωνιστική έκδοση του ηλεκτρικού Ioniq 5. Το αγωνιστικό αυτό μοντέλο θα κάνει το ντεμπούτο του στα τέλη Απριλίου, με την έναρξη του πρωταθλήματος Hyundai N Festival. «Με Hyundai Ioniq 5 N eN1 στοχεύουμε να κάνουμε τη Hyundai ηγέτη στην ηλεκτροκίνηση και να ανοίξουμε το δρόμο για μια νέα εποχή αγωνιστικής επιτυχίας», δήλωσε ο Joon Park, επικεφαλής του τμήματος N της Hyundai.

Hyundai Ioniq 5 N

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης παραμένει το ίδιο

Το Hyundai Ioniq 5 N eN1 διαθέτει το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης με το τυπικό Ioniq 5 N, με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν 226 ίππων μπροστά και έναν 383 ίππων πίσω για συνολική ισχύ 609 ίππων, οι οποίοι χάρη στη λειτουργία Boost ανεβαίνουν προσωρινά στους 650 ίππους και στα 770 Nm ροπής. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 84 kWh, σε σύγκριση με τις 77kWh του «κανονικού» Ioniq 5, και μέγιστη ισχύ φόρτισης 350 kW για να φτάσει από το 10% στο 80% σε λιγότερο από είκοσι λεπτά. Το Hyundai Ioniq 5 N eN1 διαθέτει επίσης τη λειτουργία N Active Sound+, από την οποία μπορεί να προσαρμοστεί ο ήχος του αυτοκινήτου.

Hyundai Ioniq 5 N

Αλλαγές στο αμάξωμα

Σε σύγκριση με το μοντέλο παραγωγής, η αγωνιστική έκδοση του Ioniq 5 N έχει φαρδύτερο αμάξωμα με μεγαλύτερα φτερά, επανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα για βελτίωση της αεροδυναμικής και αύξηση του downforce, μεγαλύτερο πίσω διαχύτη και αγωνιστική πίσω αεροτομή. Έχουν γίνει επίσης πολλές παρεμβάσεις για τη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου, το οποίο πέφτει (ελαφρώς) κάτω από τους δύο τόνους, φτάνοντας τα 1.970 κιλά στη ζυγαριά: εκτός από την αφαίρεση άχρηστων εξαρτημάτων, τα παράθυρα είναι από πολυανθρακικό και το καπό από σύνθετο υαλοβάμβακα. Κάτω από τις σφυρήλατες ζάντες 18″ υπάρχουν εξαπίστονα φρένα μπροστά και τετραπίστονα πίσω, ενώ τα ελαστικά είναι slick. Στο εσωτερικό  υπάρχει ένα roll bar ασφαλείας που συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της FIA, σπορ καθίσματα με ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, ειδικοί πυροσβεστήρες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μια συσκευή άμεσης απόφραξης των συστημάτων υψηλής τάσης.

Όλες οι ειδήσεις

Abarth 600e: Αποκαλύπτεται ο ηλεκτρικός σκορπιός των 240 ίππων

Νέος ΚΟΚ: Έρχονται αυστηρότερες ποινές και ακόμα πιο τσουχτερά πρόστιμα

Διόδια: Αυξήσεις από σήμερα σε 18 σταθμούς – Αναλυτικά οι τιμές

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο