TOP NEWS

Η μοναδική Bugatti Chiron Profilee

i-monadiki-bugatti-chiron-profilee-652410

Η Bugatti έχει μετατρέψει την Chiron στο ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου με μια επέμβαση στην πλατφόρμα και στον κινητήρα της.

Ωστόσο οι πελάτες της Γαλλικής εταιρείας ήθελαν περισσότερα. Έτσι, η Bugatti  δημιούργησε την Chiron Profilee. H Profilee προέκυψε από την επιθυμία των πιθανών ιδιοκτητών της για ένα αυτοκίνητο πολυτελείας με ισορροπία στην πίστα αλλά και πιο αριστοκρατικό στυλ σε σχέση με την Chiron Pur Sport. Το γεγονός ότι η Pur Sport αποδείχθηκε εξαιρετικά δημοφιλής, αφού και οι εξήντα διαθέσιμες εξαντλήθηκαν, δεν άφησε περιθώριο στην Bugatti  για να βάλει το Profilee στην παραγωγή.

Το μοναδικό Chiron Profilee θα δημοπρατηθεί την 1η Φεβρουαρίου για φιλανθρωπικό σκοπό μέσω της RM Sotheby’s. Το νέο μοντέλο της Bugatti πήρε το όνομά τιμώντας τις Type 46 και 50 του Jean Bugatti . H όμορφη πίσω πτέρυγα που διαθέτει, αντικαθιστά την σταθερή αεροτομή στο Pur Sport και έχει σχεδιαστεί για να παρέχει κάθετη δύναμη αλλά και να αντλεί ζεστό αέρα από τον κινητήρα.

Ωστόσο και τα δυο αυτοκίνητα (Profilee και Pur Sport) διαθέτουν την ίδια μπροστινή όψη. Δηλαδή, τις πιο φαρδιές -χαμηλότερες- εισαγωγές αέρα και μια μεγάλη μάσκα (σε στυλ πέταλου). Γεγονός επίσης είναι, ότι δεν υπάρχει άλλη Bugatti πέρα από την Profilee με την κομψή –Argent Atlantique- μπλε απόχρωση. Το κάτω τμήμα του αμαξώματος αποτελείται από ανθρακονήματα σε Bugatti Blue Royal απόχρωση. Η Profilee, είναι επιπλέον η πρώτη Chiron με εσωτερικό φινίρισμα από δέρμα που αποτελείται από δερμάτινες λωρίδες 2.500 m, οι οποίες είναι ορατές στις επενδύσεις των θυρών της αλλά και στο κεντρικό τούνελ.

Τα ελατήρια της Chiron είναι 10% πιο άκαμπτα σε σχέση με αυτά της Chiron Sport και ο πίσω άξονας εξυπηρετεί 50% περισσότερο -αρνητικό- κύρτωμα για την βελτίωση της πρόσφυσης στις στροφές. Η τελική ταχύτητα της ανέρχεται στα 380 χλμ/ώρα. Ωστόσο, αυτό που έχει περισσότερο σημασία είναι το γεγονός ότι η επιτάχυνση στην ταχύτητα της Profilee είναι σε ανώτερο επίπεδο από αυτήν μιας απλής Chiron. H Profilee χρειάζεται μόνο 2,3 δευτερόλεπτα για να φθάσει από θέση εκκίνησης τα 100χλμ/ώρα και  5,5 για τα 200 χλμ/ώρα .

Η Profilee, χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με μια απλή Chiron, δηλαδή έναν W16 4-turbo 1.479 ίππων, αντί για την έκδοση των 1.578 ίππων που χρησιμοποιούν  η Sport και η Centodieci.  Ωστόσο, το μόνο που δεν αποκαλύπτει η Γαλλική εταιρεία είναι το βάρος της Profilee.

Όσον αφορά την τιμή του νέου μοντέλου, αν αναλογιστούμε ότι η Pur Sport κόστισε κοντά στα 3,4 εκατομμύρια ευρώ με 60 κομμάτια να είναι διαθέσιμα, η Profilee που είναι μοναδική κατασκευή μπορούμε να υποθέσουμε ότι η τιμή της θα είναι αρκετά υψηλότερη.

Όλες οι ειδήσεις

 

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο