EDITOR'S PICK

Bugatti W16 Mistral: Το απόλυτο roadster

bugatti-w16-mistral-to-apolyto-roadster-640867

Από τότε που παρουσιάστηκε η Veyron το 2005, ο κινητήρας W16 είναι η καρδιά κάθε Bugatti. Αλλά ως τώρα, αφού η Mistral σηματοδοτεί το τέλος του W16, αλλά τουλάχιστον φεύγει με το κεφάλι ψηλά. Σε ένα «περιτύλιγμα» κομψό και ισχυρό.

Η W16 Mistral ανοίγει το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των roadster της Bugatti, που αντλούν εμπνευσμένη από περισσότερα από 100 χρόνια ανοιχτών κορυφαίων αυτοκινήτων. Η Mistral είναι πολλά περισσότερα από μια Chiron χωρία οροφή. Το νέο roadster χρειαζόταν ένα όνομα που να συνδέεται με την ελευθερία, την κομψότητα και την ταχύτητα. Η έμπνευση ήρθε από το mistral, έναν ισχυρό άνεμο που φυσά από την κοιλάδα του ποταμού Ροδανού, μέσα από τις κομψές πόλεις της Κυανής Ακτής στη νότια Γαλλία και στη Μεσόγειο.

Κατασκευασμένη γύρω από τον κινητήρα 1.600 ίππων που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στη Chiron Super Sport 300+, η W16 Mistral προσφέρει επιδόσεις με σχεδιασμό και μηχανική εντελώς προσαρμοσμένα. Το monocoque δεν είναι απλά κομμένο στο πάνω μέρος του αλλά έχει ανασχεδιαστεί και αναδιαμορφωθεί για να δημιουργήσει μια πιο στρογγυλεμένη σιλουέτα χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση.

Η Mistral κάνει το ντεμπούτο της σε χρώματα εμπνευσμένα από την Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid, με ένα ζεστό μαύρο χρώμα με νότες καφέ και διακριτικές κίτρινες πινελιές. Δεν είναι μόνο ένας φόρος τιμής στο εμβληματικό μοντέλο του παρελθόντος, αλλά και στον Ettore Bugatti, ο οποίος επέλεξε τον συνδυασμό μαύρου και κίτρινου για πολλά από τα προσωπικά του αυτοκίνητα.

H Mistral αποτυπώνει την ουσία του παρμπρίζ σε σχήμα V από το Grand Raid και το εξελίσσει σε ένα σύγχρονο έργο τέχνης. Το καμπυλωτό παρμπρίζ είναι ένα θαύμα μηχανικής, κυρτό αλλά χωρίς να παραμορφώνει επηρεάζοντας την ορατότητα του οδηγού.

Όλη η σχεδίαση της θέτει νέα πρότυπα ομορφιάς, όπως οι προβολείς που έχουν περίπλοκο σχήμα, ενώ είναι τέσσερις, υποδηλώνοντας την τετρακίνηση και τους τέσσερις υπερσυμπιεστές της Mistral. Αλλά η τρισδιάστατη επιφάνειά τους λειτουργεί επίσης ως αεροδυναμικό βοήθημα που διοχετεύει τον αέρα βελτιώνοντας την αεροδυναμική αντίσταση. Η φαρδύτερη μάσκα επιτρέπει στο ψυγείο του κινητήρα να τροφοδοτείται από μόνο μία εισαγωγή, αφήνοντας τις δύο πλευρικές εισαγωγές να επικεντρώνονται στην παροχή αέρα στους ενδιάμεσους ψύκτες. Παράλληλα τα πίσω φώτα εξυπηρετούν τον εξαερισμό των πλευρικών ψυγείων λαδιού μέσω αγωγών.

Αλλά τα χαρακτηριστικά του λειτουργικού σχεδιασμού δεν τελειώνουν εκεί. Πίσω από τα προσκέφαλα η δομή είναι κατασκευασμένη για να μπορεί να υποστηρίξει ολόκληρο το βάρος του αυτοκινήτου σε περίπτωση ανατροπής.

Τα προηγμένα σύνθετα υλικά της Bugatti συνδυάζονται με την πρωτοποριακή τρισδιάστατη εκτύπωση από τιτάνιο και αλουμίνιο για να εξασφαλίσουν εντυπωσιακό σχεδιασμό, απόδοση και στιβαρή αξιοπιστία. Μια λεπτομερής ανάλυση της δυναμικής ακαμψίας του μοντέλου επέτρεψε στους μηχανικούς να αναπτύξουν ελαφριές λύσεις που θα εξασφάλιζαν βέλτιστο χειρισμό και απόδοση κάτω από τις πιο ακραίες συνθήκες.

Το εσωτερικό της Mistral βασίζεται στο σαλόνι της Chiron, αλλά έχει εξελιχθεί προσεκτικά για να προσφέρει μια εμπειρία κομψή και πολυτελή, αλλά και αρκετά λειτουργική ώστε να διασφαλίζει ότι όλες οι πληροφορίες είναι εύκολα ορατές με ταχύτητα έως και 420χλμ./ώρα. Η αφοσίωση στην ποιότητα των υλικών παραμένει χαρακτηριστικό της σχεδίασης της Bugatti, με χρήση προηγμένων, ελαφρών εξαρτημάτων από τιτάνιο, αλουμίνιο και μαλακά δέρματα. Αλλά σε αυτό το κύκνειο άσμα του  W16, υπάρχουν και ολοκαίνουργια σχεδιαστικά στοιχεία, όπως το υφαντό δέρμα στο εσωτερικό των θυρών. Ο επιλογέας ταχυτήτων, κατασκευασμένος συμπαγές αλουμίνιο, έχει μια πινελιά ξύλου και ένα κεχριμπαρένιο ένθετο με το διάσημο γλυπτό του Rembrandt Bugatti. Αυτό το γλυπτό κοσμούσε και το καπό του θρυλικού Type 41 Royale, του πολυτελέστερου roadster που δημιουργήθηκε ποτέ.

Όταν το τελευταίο roadster της Bugatti, η Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse σημείωσε παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας 408,84 χλμ./ώρα το 2013, ο 8,0-λίτρων quad-turbo W16 είχε 1.200 ίππους. Η W16 Mistral έχει 1.600 ίππους, χρησιμοποιώντας τον ίδιο κινητήρα που βοήθησε τη Chiron Super Sport 300+ να καταρρίψει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας 490,484 χλμ./ώρα το 2019. Στόχος είναι ένας: να γίνει το πιο γρήγορο roadster στον κόσμο για άλλη μια φορά.

Μόνο 99 αυτοκίνητα W16 Mistral θα κατασκευαστούν, με τιμή 5 εκατομμυρίων ευρώ και τις παραδόσεις να αρχίζουν από το 2024. Όμως όλα τα αυτοκίνητα είναι ήδη πουλημένα!

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο