ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Porsche 911 S/T: Ευέλικτη, ελαφριά και… αποκλειστικά χειροκίνητη!

porsche-911-s-t-evelikti-elafria-kai-apokleistika-cheirokiniti-679636

Η Porsche παρουσιάζει την πολυαναμενόμενη 911 S/T, γιορτάζοντας τα 60 χρόνια του μοντέλου και τα 75 της γερμανικής μάρκας.

Η Porsche γιορτάζει την 60ή επέτειο της 911 με μια ειδική έκδοση που κατασκευάστηκε στοχεύοντας στη μέγιστη οδηγική απόλαυση, σε μια περιορισμένη σειρά 1.963 παραδειγμάτων. H 911 S/T είναι η ελαφρύτερη 911 γενιάς 992, ενώ για πρώτη φορά, ο κινητήρας υψηλών στροφών της 911 GT3 RS μεταφέρει τη δύναμή του στο δρόμο μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων.

Το νέο επετειακό μοντέλο συνδυάζει τα δυνατά σημεία της 911 GT3 με το πακέτο Touring και της 911 GT3 RS. Ο ατμοσφαιρικός boxer κινητήρας 4,0 λίτρων τοποθετήθηκε σε μια ελαφριά καρότσα, βελτιώνοντας σημαντικά την ευελιξία και την οδική συμπεριφορά. Η 911 S/T ζυγίζει μόλις 1.380 κιλά, κάτι που σημαίνει πως είναι το ελαφρύτερο μοντέλο της γενιάς 992. Παράλληλα, η Porsche προσφέρει το Heritage Design Package, εμπνευσμένο από την αγωνιστική έκδοση της 911 S από τα τέλη της δεκαετίας του 1960 και τις αρχές της δεκαετίας του 1970.

Ο σχεδιασμός του επετειακού μοντέλου ενσωματώνει την τεχνογνωσία GT και μηχανοκίνητου αθλητισμού της Porsche. Αυτό αντικατοπτρίζεται στον ιδιαίτερα ευκίνητο και ευέλικτο χειρισμό του, ο οποίος έχει σχεδιαστεί για μέγιστη οδηγική απόλαυση. Η μείωση της περιστρεφόμενης μάζας τόσο στον κινητήρα όσο και στους τροχούς και στα φρένα εξασφαλίζει ιδιαίτερα δυναμική απόκριση, με την 911 S/T να ανταποκρίνεται στις εντολές του οδηγού ακαριαία. Κάθε κίνηση του τιμονιού, κάθε βύθισμα του ποδιού στο γκάζι ή το φρένο εφαρμόζεται άμεσα και με ακρίβεια. Σε αντίθεση με την 911 GT3 RS, το επίκεντρο της εξέλιξης της 911 S/T δεν ήταν η πίστα, αλλά οι μετακινήσεις σε δημόσιους δρόμους.

Η νέα 911 S/T παίρνει το πνεύμα της αρχικής 911 S (ST) και το μεταφέρει στην τρέχουσα γενιά μοντέλων της Porsche 911. Το επετειακό μοντέλο συνδυάζει στοιχεία της 911 GT3 RS με το αμάξωμα της 911 GT3 Touring, με ελαφριά εξαρτήματα ειδικά σχεδιασμένα για την 911 S/T. Το αποτέλεσμα είναι μια μοναδική οδηγική εμπειρία. Η Porsche 911 S/T επιτυγχάνει τον ιδιαίτερα ευέλικτο και άμεσο χειρισμό της μέσω της ελαφριάς σχεδίασης. Το μπροστινό καπό, η οροφή, τα μπροστινά φτερά και οι πόρτες είναι κατασκευασμένα από ελαφρύ πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Το ίδιο ισχύει για το roll cage, την αντιστρεπτική ράβδο του πίσω άξονα και το πάνελ διάτμησης. Το επετειακό μοντέλο διαθέτει, επίσης, ζάντες μαγνησίου, σύστημα PCCB και μπαταρία ιόντων λιθίου, όλα στάνταρ.

Οι μηχανικοί της Porsche ανέπτυξαν έναν νέο ελαφρύ συμπλέκτη αποκλειστικά για την 911 S/T, που σε συνδυασμό με ένα σφόνδυλο μονής μάζας, μειώνει το βάρος της περιστρεφόμενης μάζας κατά 10,5 kg. Αυτό βελτιώνει αισθητά την απόκριση του ατμοσφαιρικού boxer κινητήρα, ο οποίος ανεβάζει στροφές με ιδιαίτερη ταχύτητα και αμεσότητα. Σε συνδυασμό με ένα μηχανικό κοντό κιβώτιο 6 σχέσεων, ο κινητήρας υψηλών στροφών της 911 S/T προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη αμεσότητα, οδηγώντας την 911 S/T στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα και μέχρι την τελική ταχύτητα των 300 χλμ./ώρα.

Η μοναδική οδηγική εμπειρία ενισχύεται από το συναρπαστικό ήχου του ελαφριού σπορ συστήματος εξάτμισης. Η 911 S/T είναι η μόνη 911 της τρέχουσας γενιάς που συνδυάζει σχεδίαση μπροστινού άξονα με διπλά ψαλίδια με πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων χωρίς σύστημα διεύθυνσης. Οι αποσβεστήρες και τα συστήματα ελέγχου έχουν ρυθμιστεί ανάλογα.

Η αεροδυναμική της 911 S/T είναι επίσης σχεδιασμένη για το δημόσιο δρόμο και όχι για την πίστα. Το επετειακό μοντέλο είναι εξοπλισμένο με ένα πτερύγιο Gurney στην εκτεινόμενη πίσω αεροτομή, ενώ ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει, επίσης, ελαφριούς τροχούς μαγνησίου 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω. Τα ελαστικά εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων 255/35 ZR 20, εν τω μεταξύ, εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο μηχανικής πρόσφυσης στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος, η 911 S/T διαθέτει ελαστικά 315/30 ZR 21.

Τα full bucket καθίσματα CFRP διατίθενται στάνταρ και το Sports Seat Plus ρυθμιζόμενο σε τέσσερις κατευθύνσεις διατίθεται χωρίς επιπλέον χρέωση. Το ταμπλό οργάνων και το ρολόι του πακέτου Sport Chrono είναι φινιρισμένα σε κλασική πράσινη απόχρωση Porsche. Το εσωτερικό διαθέτει, επίσης, υφασμάτινα κέντρα καθισμάτων σε Classic Cognac με μαύρες ρίγες, που αποτελούν ακόμα ένα φόρο τιμής στην κληρονομιά της. Δίχρωμη επένδυση δέρματος σε μαύρο/κλασικό δέρμα Classic Cognac με εκτεταμένο δερμάτινο περίβλημα, επένδυση οροφής σε διάτρητη Dinamica και άλλα στοιχεία από την Porsche Exclusive Manufaktur ολοκληρώνουν το πακέτο.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο