ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Skoda Superb Wagon: Σχεδόν 5 μέτρα μήκος και με έως και 265 ίππους

skoda-superb-wagon-schedon-5-metra-mikos-kai-me-eos-kai-265-ippous-678091

Εν αναμονή της επίσημης παρουσίασης που έχει οριστεί για τον Νοέμβριο, μπορούμε να δούμε νέο Skoda Superb Wagon έστω και καμουφλαρισμένο, ενώ αναμένουμε ακόμα φωτογραφίες από το εσωτερικό.

Η τέταρτη και τελευταία γενιά του Superb θα αποτελέσει σημείο αναφοράς όχι μόνο για τη Skoda, αλλά για ολόκληρο τον όμιλο Volkswagen. Για να κατανοήσουμε τη σημασία του, αρκεί να γνωρίζουμε ότι στη VW αποφάσισαν να εμπιστευτούν την ανάπτυξη της τεχνικής βάσης στην οποία γεννιέται το νέο Passat Variant, στην Τσέχικη μάρκα από τη Βοεμία, ενώ και τα δύο μοντέλα θα παράγονται στο εργοστάσιο της Μπρατισλάβας. Εν ολίγοις, το νέο Superb θα είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο εξαιρετικής ουσίας, ωστόσο ικανό να ανεβάσει τον πήχη και από άποψη στυλ, ποιότητας φινιρίσματος και δυναμικής.

Το νέο Superb θα είναι ένα μεγαλύτερο και πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο από πριν. Όσον αφορά τις διαστάσεις, το Wagon φτάνει τα 4,90 μέτρα σε μήκος (+43 χλστ.), παραμένοντας ελαφρώς πιο κοντό από το σεντάν, το οποίο πλέον μετρά 4,91 μέτρα (+43 χλστ.) από προφυλακτήρα σε προφυλακτήρα. Η γενική αναθεώρηση των διαστάσεων έχει φέρει λίγο περισσότερο χώρο (8 mm) πάνω από τα κεφάλια των πίσω επιβατών και περίπου τριάντα λίτρα περισσότερο (20 στο sedan) για το πορτμπαγκάζ, που φτάνει τα 690 λίτρα για το station wagon. Το μεταξόνιο, από την άλλη, παραμένει το ίδιο στα 2,84 μέτρα, ανεπηρέαστο από την εξέλιξη της πλατφόρμας, που εξακολουθεί να είναι η Mqb.

Τα μεγάλα νέα είναι το ντεμπούτο μιας νέας γενιάς plug-in υβριδικού, που βασίζεται στον turbo βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων, που εξακολουθεί να χρησιμοποιεί την τεχνολογία “cylinder on demand”, η οποία αφήνει δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους να ξεκουράζονται σε χαμηλά φορτία προς όφελος της απόδοσης. Το σύστημα, το οποίο αποτελείται επίσης από μια ηλεκτρική μονάδα και μια μπαταρία 25,7 kWh (διπλάσια χωρητικότητα σε σύγκριση με πριν, με συνεχή φόρτιση έως 50 kW), διαθέτει συνδυαστική ισχύ 204 ίππων και, πάνω απ’ όλα, υπόσχεται πάνω από 100 km αυτονομία μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Έχοντας πει ότι το επαναφορτιζόμενο υβριδικό αποκτά έτσι μια άγνωστη μέχρι τώρα ευελιξία, θα υπάρχουν πιο παραδοσιακές εναλλακτικές, ξεκινώντας από το ντίζελ. Ο 2.0 TDI διατίθεται σε δύο παραλλαγές, 150 και 193 HP (η τελευταία σε συνδυασμό με τετρακίνηση), ενώ υπάρχουν τρεις επιλογές βενζίνης: 2.0-λίτρων 204 (με κίνηση στους εμπρός τροχούς) ή 265 HP (4×4) και 150 HP 1.5 TSI, ηλεκτροκίνητα από το hybrid8. Όλα τα νέα Skoda Superb είναι εξοπλισμένα με το 7τάχυτο κιβώτιο DSG ή, στην περίπτωση του plug-in, με 6 σχέσεις.

Περισσότερο premium στο εσωτερικό.

Ο διπλός συμπλέκτης έχει ένα χειριστήριο το οποίο, στην ανανεωμένη εσωτερική διάταξη, δεν τοποθετείται πλέον στο κεντρικό τούνελ – τώρα πιο ελεύθερο να φιλοξενεί τα αντικείμενα που κουβαλάμε γύρω – αλλά πίσω από το τιμόνι, στην κολόνα του τιμονιού. Και είναι μόνο ένα παράδειγμα του πώς, στην τέταρτη σειρά του Superb, η διεπαφή ανθρώπου-αυτοκίνητου έχει επανεξεταστεί και εκσυγχρονιστεί βαθιά, επικεντρωμένη τώρα σε μια οθόνη αφής 12,9 ιντσών (ποτέ τόσο μεγάλη στο Superb) σε συνδυασμό με ψηφιακά όργανα. Γύρω από το κάθισμα του οδηγού, τα υλικά και τα φινιρίσματα ανεβάζουν το επίπεδο της ποιότητας σχεδιάζοντας ένα εσωτερικό που, εκτός από το να εμφανίζεται πιο μοντέρνο, κλείνει το μάτι στο premium. Το ίδιο κάνουν και τα νέα εμπρός φώτα, διαθέσιμα επίσης σε LED.

Στο δρόμο, το νέο Skoda Superb αποδεικνύεται εξαιρετικό σε μεγάλες αποστάσεις. Στις υψηλές ταχύτητες, ο θόρυβο κύλισης είναι ελάχιστος, εξασφαλίζοντας πάντα ένα καλό επίπεδο άνεσης. Το ίδιο συμβαίνει όταν οι τροχοί συναντούν ατέλειες στο δρόμο, χάρη στα νέα αμορτισέρ δύο βαλβίδων, μια λύση που σας επιτρέπει να βαθμονομείτε την ακαμψία μεμονωμένα για τις φάσεις συμπίεσης και επαναφοράς. Η τελευταία εξέλιξη του DCC (Dynamic Chassis Control) είναι διαθέσιμη (προαιρετικά) στη ναυαρχίδα της Skoda, η ηλεκτρονική ρύθμιση διακοσμήσεων -τώρα πιο φαρδιά από πριν- με την οποία μπορεί να ευνοηθεί η άνεση ή η άμεση απόκριση. Ανάμεσα στις στροφές, το αμάξωμα του αυτοκινήτου κινείται λίγο, χωρίς όμως να τιμωρεί ιδιαίτερα την οδηγική απόλαυση. Χάρη στο μακρύ μεταξόνιό του, το Superb είναι πάντα σταθερό και ήρεμο.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο