Q-ELECTRIC

H Makkina παρουσιάζει το νέο ηλεκτρικό roadster Triumph TR25

h-makkina-parousiazei-to-neo-ilektriko-roadster-triumph-tr25-677801

Η Makkina σχεδιάζει αυτοκίνητα για εταιρείες κολοσσούς από το 1988 και αυτή τη φορά αποφάσισε να δημιουργήσει ένα μοναδικό αυτοκίνητο έκθεσης με την ονομασία Triumph TR25.

Το συγκεκριμένο όχημα είναι κατασκευασμένο με άδεια από την BMW στην οποία ανήκει το όνομα Triumph. To TR25 δεν γιορτάζει μόνο την 25η επέτειο της Makkina αλλά και την 100η επέτειο της αγγλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το TR25 έχει αναφορές στο μοντέλο Triumph TR2 που είχε σημειώσει ρεκόρ ταχύτητας στο Jabbeke του Βελγίου το 1953. Το μοντέλο προπαραγωγής έφτασε την ταχύτητα των 200.989 χιλ./ώρα, ταχύτητα ρεκόρ για αυτοκίνητα κάτω των 2 λίτρων.

Ωστόσο, σε αντίθεση με το πρωτότυπο, το νέο αυτοκίνητο αποκτά ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.  Είναι βασισμένο στην πλατφόρμα του μοντέλου BMW i3S η οποία του προσδίδει χαμηλό κέντρο βάρους και του προσφέρει επίσης κατανομή βάρους 50-50.

«Στόχος μας ήταν να ανανεώσουμε το μοντέλο που είχε σπάσει το ρεκόρ στο Βέλγιο τόσο όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό όσο και τον εσωτερικό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθυντής της Makkina, Michael Ani. «Η χρήση της πλατφόρμας της BMW i3S μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε μια αρμονική σύνθεση του παλιού και του νέου μοντέλου το οποίο είναι εξοπλισμένο με το ευέλικτο και προσαρμόσιμο σύστημα μετάδοσης κίνησης, δημιουργώντας μια πλήρως ηλεκτρική εμπειρία», κατέληξε.

Αν και το Triumph TR25 διαθέτει ένα μόνο κάθισμα, δίνεται η δυνατότητα για ακόμα έναν επιβάτη εάν αφαιρεθεί το κάλυμμα του tonneau και σηκώνοντας το jumper κάθισμα στην αριστερή πλευρά του οχήματος.

Ο πίνακας οργάνων του αυτοκινήτου δείχνει μόνο την ταχύτητα και την κατάσταση φόρτισης του αυτοκινήτου. Επιπλέον, μια επίπεδη οθόνη στο κέντρο του τιμονιού επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει την λειτουργία οδήγησης. Για την προστασία του οδηγού σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος διατίθεται ένα στήριγμα πίσω από το κεφάλι του που διαθέτει επίσης μια κάμερα οπισθοπορείας που σημαίνει ότι το TR25 δεν χρειάζεται καθρέπτες.

Όσον αφορά το σύστημα μετάδοσης κίνησης του οχήματος είναι σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητο σε σχέση με την BMW i3S, αν εξαιρέσεις ότι διαθέτει επιπλέον μπαταρίες 42,2 kWh με τον κινητήρα του να εξακολουθεί να αποδίδει 181 ίππους.

Το νέο αμάξωμα από ανθρακονήματα μειώνει αισθητά το συνολικό βάρος του οχήματος πάνω από 205 κιλά επιτρέποντας στο TR25 να φτάνει τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα δηλαδή 1,7 ταχύτερο από το i3S. Ωστόσο, το TR25 μπορεί να φτάσει μόνο την τελική ταχύτητα των 185 χιλιομέτρων/ώρα, καθιστώντας το αρκετά πιο αργό από το πρωτότυπο όχημα που κατέρριψε το ρεκόρ στο Jabbake.

 

Όλες οι ειδήσεις

 

 

 

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο