TOP NEWS

Τι θα δούμε φέτος στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι;

ti-tha-doume-fetos-sti-diethni-ekthesi-aftokinitou-sto-parisi-644795

Η διεθνής έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι επιστρέφει για πρώτη φορά μετά τον κορονοϊό. Η Γαλλική έκθεση επιστρέφει για πρώτη φορά μετά το 2018, με αρκετά νέα μοντέλα να κάνουν το ντεμπούτο τους την επόμενη εβδομάδα.

Η έκθεση του Παρισίου που πραγματοποιείται κάθε δεύτερο χρόνο (εναλλάξ με την έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης), αποτελεί σημείο συγκέντρωσης των μεγαλύτερων Ευρωπαϊκών αποκαλύψεων και ντεμπούτων. Θα ανοίξει τις πόρτες της προς το κοινό από τις 18 έως και τις 23 Οκτωβρίου. Το Quattroruote θα είναι εκεί, μείνετε συντονισμένοι!

Λοιπόν, τι θα δούμε φέτος στην έκθεση; Παρακάτω, θα βρείτε μία λίστα με τα αυτοκίνητα που περιμένουμε να δούμε στο Parc des Expositions σε λίγες μέρες.

Alpine A110 R

Η αλήθεια είναι πως ανυπομονούμε να δούμε το περίπτερο της Alpine στο Παρίσι, με τη Γαλλική sport μάρκα να έχει ήδη επιβεβαιώσει το ντεμπούτο του σκλυροπυρηνικού A110 R.

Προγραμματισμένο να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στο τέλος του μήνα, το “R” τοποθετείται πάνω από το απλό A110, διευρύνοντας το εύρος επιλογών για τους αγοραστές. Ζυγίζει μόλις 1.082 κιλά – 34 κιλά λιγότερο από το κανονικό Α110 – ενώ αποκτά μία νέα αεροτομή στο πίσω μέρος, μαζί με έναν πιο επιθετικό διαχύτη.

Ταυτόχρονα, το R είναι 10 χιλιοστά χαμηλότερο από το S, με τις υδραυλικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις να προσφέρουν αυτό που η Alpine αποκαλεί την «απόλυτη εμπειρία στην πίστα».  Ένας αδυνατισμένος ανταγωνιστής για την Cayman GT4, αν θέλετε.

Alpine Alpenglow

Η Alpine  θα παρουσιάσει και ένα ολοκαίνουργιο concept, το Alpenglow, μετά την ψηφιακή του αποκάλυψη την προηγούμενη Πέμπτη. Το Alpenglow θα εμπνεύσει τη νέα γενιά των αυτοκινήτων της Γαλλικής μάρκας, καθώς πραγματοποιεί την μετάβαση της στην ηλεκτροκίνηση.

Σίγουρα, θα είναι το πιο εντυπωσιακό αυτοκίνητο φέτος στο Παρίσι.

Η BYD έρχεται στην Ευρώπη

Η BYD θα φέρει στην Ευρώπη τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, το Atto 3 crossover, το Han sedan και το Tang SUV, μέχρι το τέλος του έτους. Αναμένεται να ανακοινωθούν οι τιμές τους και τα χαρακτηριστικά τους, στην έκθεση του Παρισίου.

Τα πρώτα επαγγελματικά οχήματα της BYD έχουν ήδη έρθει στην Ελλάδα.

Νέο branding για την Dacia

Η Dacia θα κάνει την επίσημη παρουσίαση της νέας εταιρικής της ταυτότητας στο Παρίσι, με το νέο της λογότυπο αλλά και το χακί χρώμα. Το νέο έμβλημα  τοποθετείται σε όλα τα νέα Dacia από τα μέσα του 2022  και μετά, που σημαίνει ότι θα δούμε όλη τη γκάμα της μάρκας να «φοράει» το νέο, απλό και καλλιτεχνικό σήμα.

Dacia Manifesto

Το ελαφρύ buggy παντός εδάφους Dacia Manifesto concept, παρουσιάζει πολλές νέες τεχνολογίες.

Με τετρακίνηση, μεγάλους τροχούς και αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το Manifesto είναι πλήρως αδιάβροχο και κατασκευάζεται από ελαφριά, βιώσιμα υλικά. Ο σχεδιασμός του μοντέλου ξεκίνησε μόλις στις αρχές του έτους, αλλά το Manifesto σίγουρα θα είναι το πιο εντυπωσιακό αυτοκίνητο στο περίπτερο της Dacia στο Παρίσι.

Dacia Jogger hybrid

Στην ατζέντα της Dacia για το Παρίσι είναι και η αποκάλυψη του πρώτου εξηλεκτρισμένου μοντέλου της, του Jogger Hybrid.

Προγραμματισμένο να μπει στην παραγωγή στις αρχές του 2023, το υβριδικό Jogger θα χρησιμοποιεί τον ίδιο υβριδικό σύνολο κίνησης με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.600 κυβικών, που χρησιμοποιούν τα Renault Clio και Captur E-Tech Hybrid.

Σίγουρα, θα είναι το πιο προσιτό υβριδικό MPV στην αγορά.

Ανανεωμένο DS 3

Οι αλλαγές στο DS 3 περιλαμβάνουν ένα ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος και βελτιωμένη αποδοτικότητα για το ηλεκτρικό DS 3 E-Tense. Αποχαιρετά το “Crossback” από τον τίτλο του, όπως ακριβώς και το DS 7, καθώς το supermini DS 3 δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Το Παρίσι είναι η ιδανική τοποθεσία για την αποκάλυψη του ανανεωμένου, στιλάτου crossover της DS Automobiles.

Great Wall Motors

H Great Wall Motors στοχεύει να εισέλθει στην Ευρωπαική αγορά πολυτελών αυτοκινήτων με το Wey Coffee 01.

To Wey Coffee 01 είναι ένα πολυτελές SUV που χρησιμοποιεί ένα lug-in υβριδικό σύστημα κίνησης σε συνδυαστική απόδοση 469 ίππων. Χάρη στη μεγάλη μπαταρία των 40 kWh μπορεί να καλύψει μέχρι και 150 χιλιόμετρα κινούμενο αμιγώς ηλεκτρικά.

Jeep Avenger

Το Jeep Avenger μπορεί σύντομα να γίνει το πιο σημαντικό μοντέλο της μάρκας. Βασίζεται στην πλατφόρμα ECMP του ομίλου Stellantis, την ίδια πλατφόρμα με το Opel Mokka και το DS 3. Το συγκεκριμένο ηλεκτρικό SUV θα είναι το μικρότερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει η Jeep στην ιστορία της.

Προαιρετικά, θα διατίθεται με τετρακίνηση, ενώ προσφέρει 400 χιλιόμετρα αυτονομία. Το Παρίσι θα φιλοξενήσει και την αποκάλυψη του υβριδικού Avenger, το οποίο θα λανσαριστεί στο πρώτο μισό του 2023.

Peugeot 408

Το τρίτο τέκνο της οικογένειας 308 πήρε το μπόι και τους μυς ενός SUV και το δυναμισμό στην οδήγηση ενός sedan. Διαθέτει ενδιαφέρουσα σχεδίαση και κινητήρες βενζίνης ή υβριδικά σύνολα.

Βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 (όπως και το 308), αλλά η γαλλική εταιρεία θεωρεί το 408 μοντέλο της κατηγορίας C. Σηκώνει κουβέντα βέβαια αυτό, καθώς με συνολικό μήκος 4,69 μέτρων είναι έξι μόλις εκατοστά μικρότερο από το 508 (ένα μόλις εκατοστό η διαφορά στο μεταξόνιο). Περίπου τόσο, συν πέντε εκατοστά δηλαδή, είναι η διαφορά του από το 308 SW. Διαθέτει χώρο αποσκευών 536 λίτρων, σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία. Ικανό δηλαδή για να ικανοποιήσει όσους ζητούν το κάτι παραπάνω σε διαστάσεις από ένα μεσαίο αυτοκίνητο, αλλά δεν επιθυμούν την απόκτηση κάποιου SUV.

Renault 4

Το Renault 4 επανέρχεται ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το οποίο θα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του φιλόδοξου σχεδίου της γαλλικής εταιρείας να επαναπροσανατολίσει τη γκάμα της προς την ηλεκτρική ενέργεια.

Λόγω του λανσαρίσματος στην αγορά το 2025 ως ένα από τα επτά EV που θα λανσάρει η Renault τα επόμενα επτά χρόνια, τα 4 θα χρησιμοποιεί το ίδιο πάτωμα με το νέο Renault 5 (παρακάτω) και θα απευθύνεται σε ένα πιο στιλάτο κοινό.

Renault R5 Turbo 3E

Λίγο πριν από την αποκάλυψη της έκδοσης παραγωγής του νέου R5 EV, η Renault τίμησε το εικονικό supermini της μία τελευταία φορά, παρουσιάζοντας μία μοναδική, ηλεκτροκίνητη έκδοση του R5 Turbo. Το R5 Turbo 3E concept, είναι ένα πλήρως λειτουργικό hot hatch με 375 ίππους και ένα εσωτερικό εμπνευσμένο από τον κόσμο του gaming.

Το R5 Turbo 3E ακολουθεί τα R5 Turbo και R5 Turbo 2 της δεκαετίας του 1980, ενώ χρησιμοποιεί ένα σωληνωτό σασί, που διαθέτει και roll-cage, εγκεκριμένο από την FIA. Όπως μαρτυρά το “Ε” στον τίτλο του, πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Οι μηχανικοί της Renault θα μπορούσαν να το κάνουν εξωφρενικά ισχυρό, αλλά επέλεξαν ένα πιο λογικό νούμερο, στα 375 άλογα, από ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων, τοποθετημένων στο πίσω μέρος. Φυσικά, έχει παραπάνω από τη διπλάσια ισχύ σε σχέση με τα γνήσια R5 Turbo, με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Με την τερατώδη ροπή των 700ΝΜ στους πίσω τροχούς, το συγκεκριμένο concept είναι ένα ξεκάθαρο drift αυτοκίνητο.

Renault Austral

Το Austral αντικαθιστά το Renault Kadjar και θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία το 2023. Εϊναι το πρώτο Renault που χρησιμοποιεί τη τρίτη γενιά της πλατφόρμας CMF-CD, η οποία εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Mitsubishi και τη Nissan, ενώ ταυτόχρονα, εισάγει έναν νέο σχεδιαστικό χαρακτήρα.

Θα είναι διαθέσιμο με πολλές επιλογές κινητήρων, καυσίμων και υβριδικών συστημάτων, με όλες τις επιλογές να προσφέρουν πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο