EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

BMW M3 CS: H απόλυτη M3

bmw-m3-cs-h-apolyti-m3-655818

Η νέα M3 CS συνδυάζει την άνεση και την πρακτικότητα της M3 Competition, με τον σκληροπυρηνικό 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα της M4 CSL.

Η BMW αποκάλυψε την πιο πρόσφατη προσθήκη στην σειρά M, με τη μορφή της M3 CS - της νέας κορυφαίας έκδοσης της σειράς 3 (G80), που συνδυάζει τον κινητήρα της σκληροπυρηνικής M4 CSL και τα ελαφριά εξαρτήματα από ανθρακονήματα, με τα πιο πρακτικά σύστημα αμαξώματος και τετρακίνησης της M3 Competition.

Με τη χρήση του ισχυρότερου κινητήρα απο την M4 CSL, η νέα M3 CS είναι κατά 39 ίππους ισχυρότερη σε σύγκριση με την Competition xDrive - στην οποία βασίζεται. Με 542 ίππους και 649 Νm ροπής, ο κινητήρας διαθέτει πρόσθετη ισχύ χάρη στην αύξηση της πίεσης των turbo απο 1,7 σε 2,1 bar, αλλά και τη νέα χαρτογράφηση. Οι σκληρότερες βάσεις του κινητήρα επέτρεψαν στην BMW M να πιέσει περεταίρω το κιβώτιο ταχυτήτων, με την χαρτογράφηση να είναι άκρως πιο επιθετική. Το σύστημα xDrive μεταφέρεται από την M3, με τη δυνατότητα αποσύνδεσης των μπροστινών αξόνων μετάδοσης κίνησης μέσω του λογισμικού λειτουργίας οδήγησης, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Το αποτέλεσμα φαίνεται ξεκάθαρα στους χρόνους, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται 1/10 του δευτερολέπτου γρηγορότερα από μια τετρακίνητη M3, 3/10 ταχύτερα από μια M4 CSL. Η νέα - απόλυτη - M3 επιταχύνεται στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, στα 200 σε 11,1, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα. Σε αυτό παίζει ρόλο και η πιο αυστηρή «δίαιτα», με την BMW M να έχει κάνει χρήση του καπό από ανθρακονήματα της CSL, αλλά και της ελαφριάς κεντρικής κονσόλας της.

Ανθρακονήματα έχουν, επίσης, χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή της οροφής,  στα καλύμματα των καθρεπτών, τις εισαγωγές, στον διαχωριστή, στον πίσω προφυλακτήρα και στο μπροστινό lip - το οποίο είναι προαιρετικό στα μοντέλα M3 Competition αλλά στάνταρ στο CS. Το σύστημα εξάτμισης διαθέτει, επίσης, ένα νέο σιγαστήρα τιτανίου, που μειώνει περαιτέρω το βάρος κατά 4 κιλά. Η νέα M3 CS είναι κατά 20 κιλά ελαφρύτερη από την M3 Competition xDrive, με βάρος 1760 κιλά. Αυτό την καταστεί σχεδόν 100 κιλά βαρύτερη από την M4 CSL, αλλά μη ξεχνάτε πως η τελευταία διατίθεται μόνο με κίνηση στους πίσω τροχούς.

 

 

Στο εσωτερικό της M3 CS συναντάμε τα bucket καθίσματα της BMW M, καθώς και ένα τιμόνι Alcantara. Αυτά εντάσσονται στις ενημερώσεις που έχουν ήδη κυκλοφορήσει και στα μοντέλα της Σειράς 3 του 2023, που περιλαμβάνουν ένα νέο ταμπλό αλλά και μια κυρτή οθόνη infotainment. Όσον αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό, οι πιο αισθητές αλλαγές - πέρα απο το νέο καπό - βρίσκονται στα κίτρινα DRL της CSL, στην γρίλια και τις εισαγωγές της μάσκας και σε μερικές πρωτότυπες νέες χρωματικές λεπτομέρειες.

 

 

Η ρύθμιση του πλαισίου του M3 CS είναι αναπροσαρμοσμένη, με νέες ρυθμίσεις και προσαρμογές κάμπερ και στους δύο άξονες. Υπάρχουν επίσης νέες ρυθμίσεις απόσβεσης, βοηθητικά ελατήρια και αντιστρεπτικές μπάρες κατά παραγγελία, τα οποία είναι όλα ακόμη πιο εστιασμένα στην πίστα από τα υπάρχοντα μοντέλα Competition. Το σύστημα υδραυλικού τιμονιού έχει επίσης βαθμονομηθεί για να ταιριάζει στο πλαίσιο και στον ισχυρότερο κινητήρα. Οι περαιτέρω βελτιώσεις του πλαισίου περιλαμβάνουν την τοποθέτηση τροχών 19 ιντσών μπροστα και 20 πίσω, της CSL - οι οποίοι φορούν ένα στάνταρ σετ ελαστικών Michelin Cup 2 275/23 ZR19 και 285/30 ZR20s. Τα φρένα της Competition είναι στάνταρ, με κεραμικά να διατίθενται ως προαιρετική επιλογή.

 

 

Με τιμή από 115.900 λίρες Αγγλίας (περίπου 131.500 ευρώ), η νέα M3 CS αναμένεται να κυκλοφορήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Μάρτιο.

 

Όλες οι ειδήσεις 

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο