EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Επίσημο: Έτσι θα ονομάζεται το νέο SUV της Alfa Romeo

episimo-etsi-tha-onomazetai-to-neo-suv-tis-alfa-romeo-694901

Εκτός από το όνομα του νέου μοντέλου, η Μιλανέζικη φίρμα ανακοίνωσε δημόσια και την ημερομηνία που αναμένεται να παρουσιαστεί το αυτοκίνητο.

Το έως τώρα αναμενόμενο SUV της Alfa Romeo που έως τώρα γνωρίζαμε πως θα ονομάζεται Brennero, θα ονομάζεται εν τέλει Milano. Αυτό επιβεβαιώθηκε επίσημα από την ίδια την εταιρεία, η οποία αφού κυκλοφόρησε ένα teaser για να μπερδέψει -το οποίο περιείχε τις γεωγραφικές συντεταγμένες του περάσματος Brenner, μαζί με αυτές των Stelvio, Balocco και Arese – παρουσίασε το όνομα της νέας Alfa Romeo, ανακοινώνοντας μάλιστα τον Απρίλιο ως ημερομηνία πρεμιέρας. Υπενθυμίζουμε πως η Alfa Romeo έχει ηδη περιγράψει τα επόμενα βήματα προς την ηλεκτροκίνηση: εάν το 2024 θα είναι η χρονιά άφιξης στον ηλεκτρικό κόσμο, το 2025 θα δούμε την πρώτη Alfa Romeo που θα προτείνεται μόνο στην έκδοση EV, ενώ το 2027 η γκάμα θα λειτουργεί πλήρως με μπαταρία.

Το όνομα που επιλέχθηκε για το μικρό SUV της Alfa Romeo γιορτάζει τις απαρχές της μάρκας, η οποία μέχρι τη δεκαετία του 1970 είχε τη λέξη Μιλάνο, την πόλη όπου ιδρύθηκε, στο λογότυπό της. Επιπρόσθετα, ωστόσο, πρέπει να σημειωθεί ότι το απερχόμενο SUV δεν θα είναι η πρώτη Alfa Romeo που θα ονομάζεται Milano: τη δεκαετία του ’80, όταν η Alfa αποφάσισε να εξάγει την 75 στις Ηνωμένες Πολιτείες, την μετονόμασε σε Milano. Για να μην αναφέρουμε στην MiTo που αποτελεί το ακρωνύμιο του Milano-Torino.

Αυτό που ορίζει η Alfa Romeo ως Sport Urban Vehicle θα είναι ένα συμπαγές SUV με μήκος περίπου 4 μέτρα και 20 εκατοστά, το οποίο θα μοιράζεται την πλατφόρμα Stla Small με άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis, από το Fiat 600 και το Jeep Avenger έως τη νέα Lancia Ypsilon. Το πλαίσιο θα επιτρέψει στην Alfa Romeo να προσφέρει το νέο SUV τόσο σε ηλεκτρική έκδοση όσο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επομένως, η γκάμα θα μπορούσε να βρει χώρο για τα νέα υβριδικά σύνολα των 1.200 κ.εκ. που σε άλλα μοντέλα έχουν ισχύ από 100 ίππους, έως και 136 ίππους. Η ηλεκτρική Alfa Romeo Milano, από την άλλη, θα πρέπει να χρησιμοποιεί μια μπαταρία 54 kWh, προσφέροντας περίπου 400 χιλιόμετρα αυτονομίας, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο μπροστά μέρος απόδοσης 156 ίππων. Ωστόσο, δεν μπορεί να αποκλειστεί ότι η μάρκα θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερες εκδόσεις υψηλών επιδόσεων, όπως θα συμβεί και με το Ypsilon, το οποίο θα έχει έως 240 ίππους, ίσως και με τετρακίνηση.

Όλες οι ειδήσεις

Αυτό είναι το Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα

Κατευθείαν στα… βαθιά η νέα Lancia Ypsilon

Θα δούμε άραγε ποτέ πραγματικές μάρκες αυτοκινήτων στο GTA;

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο