EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Περίπτωση Milano: Δεύτερη φορά που η Alfa Romeo αναγκάζεται να αλλάξει όνομα σε μοντέλο της

periptosi-milano-defteri-fora-pou-i-alfa-romeo-anagkazetai-na-allaxei-onoma-se-montelo-tis-710773

Σε απάντηση των δηλώσεων της Ιταλικής κυβέρνησης περί παράνομης χρήσης του ονόματος, η Alfa Romeo Milano μετονομάζει σε “Junior”.

Ο CEO της Alfa Romeo, Jean Philippe Imparato, τοποθετήθηκε ως προς την απόφαση για την μετονομασία του νέου B-SUV της μάρκας με την εξής δήλωση:

«Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα του μοντέλου (Alfa Romeo Milano) παρότι γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε. Με τον τρόπο αυτό θέλουμε να διατηρήσουμε τη θετική αύρα με την οποία είναι συνυφασμένα όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo και να αποφύγαμε κάθε διαμάχη.

Το όνομα “Junior” ταιριάζει απόλυτα στο αυτοκίνητο και τη μάρκα, όντας άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία της και βέβαια πολύ αγαπημένο στους Alfisti. Ως ομάδα, επιλέγουμε για ακόμα μια φορά να μοιραστούμε το πάθος για το εμπορικό μας σήμα και να θέσουμε σε απόλυτη προτεραιότητα το προϊόν και το κοινό μας».

Το όνομα Milano επιλέχθηκε για να γιορτάσει την πόλη που γέννησε την Alfa Romeo το 1910 αλλά και για να ικανοποιήσει συγκεκριμένα αιτήματα των ενθουσιωδών θαυμαστών. Επιπλέον, δεν είναι η πρώτη φορά που η Alfa Romeo ζητά τη γνώμη του κοινού για να επιλέξει το όνομα ενός αυτοκινήτου: το ίδιο συνέβη το 1966 με την Alfa Romeo Spider 1600 και σε εκείνη την περίπτωση το όνομα που επέλεξε το κοινό ήταν Duetto. Ωστόσο, η πολιτική αντιπαράθεση (ουσιαστικά δωρεάν διαφήμιση) ώθησε τους ηγέτες να αναθεωρήσουν το όνομα και να εντοπίσουν ένα νέο που ανήκε στην ιστορία και ταυτόχρονα εμφανίστηκε στη λίστα που πρότεινε το κοινό. Έτσι φτάσαμε στο Junior, που συνδέεται με το GT 1300 του 1966: «Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι αυτό το επεισόδιο θα παραμείνει χαραγμένο στην ιστορία της μάρκας», είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας. “Είναι μεγάλη ευθύνη και ταυτόχρονα μια συναρπαστική στιγμή. Η επιλογή του νέου ονόματος Junior είναι απολύτως φυσική.

Η επιλογή αυτή θα έχει αναπόφευκτες οικονομικές επιπτώσεις και επιπτώσεις στην εικόνα για τη μάρκα, η οποία τους τελευταίους μήνες έχει επενδύσει κεφάλαια για να διαφημίσει το όνομα Milan, δημιουργώντας merchandising και ξεκινώντας την παραγωγή σημάτων και άλλων λεπτομερειών με αυτό το όνομα.

Ως συνέχεια στην επιτυχία της Giulia και της κουπέ έκδοσης Giulia Sprint GT που σχεδιάστηκε από τον Giugiaro για τον Bertone, η Alfa Romeo στόχευσε σε νέους πελάτες μέσω ενός ξεχωριστού μοντέλου με προσιτή τιμή και χαμηλό κόστος χρήσης. Στις 26 Σεπτεμβρίου του 1966 η GT 1300 Junior παρουσιάστηκε στο Balocco και παρότι χωρίς το “Giulia” στην ονομασία της, έδωσε το έναυσμα για μια νέα γενιά Alfa Romeo. Είναι ενδεικτικό ότι κάτι αντίστοιχο εφαρμόστηκε και στην Spider.

Η υιοθέτηση του κινητήρα των 1.290 cc που με τον διπλό εκκεντροφόρο απέδιδε 89 HP και επαρκούσε για τελική ταχύτητα πάνω από 170 km/h, ισοδυναμούσε με δυνατές επιδόσεις που ταίριαζαν άψογα με την απολαυστική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. Με συνολικές πωλήσεις που ξεπέρασαν τις 92.000 μονάδες, η GT 1300 Junior σύντομα αποτέλεσε το best seller της γκάμας και ταυτόχρονα ένα ισχυρό “status symbol” της εποχής.

Alfa Romeo Giulietta

Το καλοκαίρι του 2009, η μάρκα ήταν σχεδόν έτοιμη για τη παρουσίαση της τότε Alfa Romeo Milano, την οποία τελικά λάνσαρε ως Giulietta.

Όλες οι ειδήσεις

Στον Κωλοσούρτη με το Ford Puma ST Powershift: Η ιστορική και επικίνδυνη διαδρομή

Δοκιμές ευστάθειας για το Volkswagen Tiguan: Δείτε πως στρίβει

Το Tesla Model Y στην κορυφή του κόσμου

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο