EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Ferrari προτείνει στους υπαλλήλους της να αγοράσουν τις μετοχές της

i-ferrari-proteinei-stous-ypallilous-tis-na-agorasoun-tis-metoches-tis-691580

Με ανακοίνωση της που προέρχεται από το γραφείο τύπου, η Ferrari γνωστοποίησε την παρότρυνση της προς τους εργαζομένους της να αγοράσουν τις μετοχές της.

Το «πλάνο ιδιοκτησίας μετοχών ευρείας βάσης» της Ferrari που θα λανσαριστεί στις αρχές του επόμενου έτους, θα επιτρέψει στους εργαζόμενους να γίνουν μέτοχοι αγοράζοντας μια εφάπαξ επιχορήγηση μετοχών. Αυτές θα έχουν αξία έως και 2.065 ευρώ.

Εάν οι μετοχές διατηρηθούν για τουλάχιστον τρία χρόνια, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία θα ξεκλειδώσει τη δυνατότητα αγοράς επιπλέον μετοχών, αλλά όχι περισσότερο από το 15 τοις εκατό της αξίας της πρώτης αγοράς. Ενώ οι περισσότεροι εργαζόμενοι εδρεύουν στην Ιταλία, το πρόγραμμα θα είναι διαθέσιμο και σε όσους εργάζονται στο εξωτερικό. Η αγορά μιας μετοχής δεν θα επιφέρει πρόσθετες χρεώσεις και στην πραγματικότητα, μιας και η αυτοκινητοβιομηχανία θα καλύψει το κόστος που συνεπάγεται η διαχείριση του σχεδίου.

Αν αναρωτιέστε σε ποιον ανήκει η Ferrari, η ολλανδική εταιρεία Exor NV έχει μερίδιο 24,44%, ακολουθούμενη από την Trust Piero Ferrari με 10,39%, του Piero Ferrari του δεύτερου και μοναδικού εν ζωή γιου του Enzo Ferrari. Ακολουθούν οι επενδυτικές εταιρείες BlackRock με 5,69% και T. Rowe Price Associates με 4,48%. Το υπόλοιπο 55% είναι άλλοι μέτοχοι του δημοσίου. Η Ferrari έγινε δημόσια εισηγμένη εταιρεία το 2015 αφού η FCA αποφάσισε να τη διασπάσει σε ξεχωριστή μονάδα.

Η Ferrari σχεδιάζει να προσλάβει 250 άτομα το πρώτο εξάμηνο του 2024 για να προετοιμαστεί για τις συναρπαστικές στιγμές που έρχονται. Η εταιρεία έχει ήδη αρκετές παραγγελίες που θα την κρατήσουν απασχολημένη έως και το 2026, αλλά η ζήτηση αναμένεται να αυξηθεί μετά την κυκλοφορία του πρώτου της EV το τέταρτο τρίμηνο του 2025. Εν τω μεταξύ, θα εγκαινιάσει ένα νέο εργοστάσιο στο Μαρανέλο τον Ιούνιο του 2024 όπου θα κατασκευαστούν υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα. Μιλώντας για την ηλεκτροκίνηση, τα υβριδικά ξεπέρασαν τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης το 3ο τρίμηνο του 2023 για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας.

Το αγαπάτε ή το μισείτε, το μέλλον είναι αναπόφευκτα ηλεκτρικό. Η Ferrari αναμένει ότι τα υβριδικά θα αντιπροσωπεύουν το 40% των ετήσιων παραδόσεων μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Τα EV προβλέπεται επίσης να έχουν μερίδιο 40% έως το 2030, αφήνοντας μόνο 20% για οχήματα που κινούνται αποκλειστικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Δεν έχουν χαθεί όλες οι ελπίδες για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς ο Διευθύνων Σύμβουλος, Benedetto Vigna είπε ότι «οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν ακόμη πολλά να δώσουν» όταν ρωτήθηκε σχετικά με το πώς τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν να σώσουν τους βενζινοκινητήρες.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο